henutin 10.02.2008 16:19:09 | |
---|
Mitä mieltä olette kyseis(istä)stä vahvistimimista? Henk.koht. kokemukset tervetulleita ja teoria pohjaiset vastaukset liittyen teknologiaan. Esim. heikkoudet ja vahvuudet? Onko kokeilemisen arvoinen? Osa henkilöistä kehuu taivaisiin ja toisen maanrakoon, siis kertokaapa viisaammat minulle miten asian laita on. Musiikillisia vaikutteitani on AC/DC, Ozzy Osbourne, Iron Maiden, Metallica, Led Zeppelin, Guns N' Roses etc. laidasta laitaan. Löytyykö monipuolisuutta? Potkua? Ääntä pitäi ainakin lähtea kiitettävästi :). Onko muita ehdotuksia vahvistimien kannalta mikä saattaisi olla kokeilun/->ostamisen arvoinen. Kiitos. Finding one's way. ;) If you know what I mean. |
ravensoul 10.02.2008 16:47:27 | |
---|
Ainakin kakkonen on munsta hirveetä skeidaa. Kaverilla oli se pieni treenivahvarina, oikea sirinäloota. Miksaajan ominaisuudessa oon joutunu keikkatilanteessa kuuntelemaan isompaa nuppimallia (4x12" Line6 kaapilla). Ei siitäkään tuntunu saavan oikein kunnollista särövallia, jotain tukkoisen kuuloista basaa vaan työnsi jatkuvasti. Kolmosversiosta en osaa sanoa, ovatko lie parantanu roimastikin.. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
Mr_Odo 10.02.2008 17:10:27 | |
---|
Yhden koulun Spideria III on tullut kokeiltua kyllähän siitä yleis tasolle lähtee saundeja, mutta välillä on kyllä erittäin pahoja kosketus häiriöitä. Kannattaisi kasastaa VOX Valvetronixin. "It's little more tricky..." - Yngwie Malmsteen |
Louhimo 10.02.2008 18:08:06 | |
---|
Mulla kotisoitossa Spider III 15w versio ja kyllä mää tykkään erittäin paljon, näillä mallinnuksilla taipuu aika monenlaiset tyylit :) Noista isommista vehkeistä en sitten tiedä, enkä ole ikinä kuullutkaan että jääkö se sellaiseksi em. sirinäksi vai tuleeko sieltä oikeanlaista möykkää... Vauhti korjaa virheet! |
CanYouStayStill 10.02.2008 18:47:52 | |
---|
Itselläni tuo II-versio 75w. Kyllä siitä jotain irti saa. En kylläkään käytä sen omaa räsöä, mutta ei sekään nyt omasta mielestäni ihan toivoton ole. Välillä tuntuu, ettei siitä saa mitään irti ja olenkin miettinyt vahvarin vaihtoa, mutta kun ei ole rahaa... Mölyä lähtee ihan riittävästi, eikä reeneissä ole siitä ongelmaa. Ja mulla ei ainakaan mitään kosketushäikkiä yms. ole ollut. Omasta mielestäni on ihan kelpo peli, ei tietenkään vastaa mitään Mesaa, mutta pienellä säätämisellä ja erillisellä säröllä kyllä pärjää. Ei tuo erillinen särö kuitenkaan pakollinen ole. Riippuu siitä mistä itse tykkää. Tuosta III:sta ei ole kokemusta, mutta kaveri kehuu sitä. Kuulemma ihan kivoja presetteja siinä. Mutta ei siinä paljoa eroa pitäisi muuten olla tuohon kakkoseen. Itse ehkä sen III:sen ostaisin nyt, koska sitä sieltä kaupasta saa. Kannattaa kuitenkin tarkastaa myös muiden valmistajien saman hintaluokan pelejä. Ehkä niistä löytyy parempia. Makuasia sanoi koira kun persettään nuoli. |
Sanoisin joo että Spider on liian sirkkelisärövehje aloittajalle. Itse sain siitä käyttökelpoisia soundeja vain tappoheviin ja cleaniin. En mitään välistä. Valvetronix hoitaa tuon välimaaston varmasti paremmin, tai varmaan Cubekin. |
Page 11.02.2008 20:45:35 | |
---|
Mutta toisaalta kyllä line6 on vienyt spider2 paljon eteempäin verrattuna yköseen. ja testasin tuota spiderin putkiversiota, ja se oli ihan kelpo vahvistin, mutta meinasi senkin ongelma olla se että saundi vaihtoehdot olivat väliltä sirkkeli/clean. |
henutin 12.02.2008 17:16:02 | |
---|
Ainakin kakkonen on munsta hirveetä skeidaa. Kaverilla oli se pieni treenivahvarina, oikea sirinäloota. Miksaajan ominaisuudessa oon joutunu keikkatilanteessa kuuntelemaan isompaa nuppimallia (4x12" Line6 kaapilla). Ei siitäkään tuntunu saavan oikein kunnollista särövallia, jotain tukkoisen kuuloista basaa vaan työnsi jatkuvasti. Kolmosversiosta en osaa sanoa, ovatko lie parantanu roimastikin.. Je se 35w karseeta kuraa. Kaapista en osaa sanoa tosin. Finding one's way. ;) If you know what I mean. |
henutin 12.02.2008 17:17:29 | |
---|
Mulla kotisoitossa Spider III 15w versio ja kyllä mää tykkään erittäin paljon, näillä mallinnuksilla taipuu aika monenlaiset tyylit :) Noista isommista vehkeistä en sitten tiedä, enkä ole ikinä kuullutkaan että jääkö se sellaiseksi em. sirinäksi vai tuleeko sieltä oikeanlaista möykkää... Noo. tota sen verran oon ite päässyt koitteleen, että ei spidua kannata kyllä alle 75w ostaa, ei oo tehoo saatika sitten säröö. Finding one's way. ;) If you know what I mean. |
henutin 12.02.2008 17:21:03 | |
---|
Jees. Juu siis kolmonenhan ei eroa juurikaan radikaalisti kakkosesta, jotain jippoja on tullut lisää (näin olen kuullut), mutta näyttää uhkaavasti siltä etten line6 kajoa. Mutta, mistäs sen ikinä tietää mitä elämä tuo tullessaan. Ehkä se on marshall tai line6, kukaties? Kiitos kirjoituksista yms. Finding one's way. ;) If you know what I mean. |