Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 563 64 65 66 67121 122 123 124 125
0101978
10.02.2008 22:14:02
- Olisiko teillä jenkkimallista virtapiuhaa vahvistimen ja muuntosähkönmuuntajan välille?

- On kyllä mutta miksi me myytäisiin sulle sellainen!

- No kun omani hajosi ja tarvitsen uuden

- Ymmärsin kyllä että tarvitset uuden mutta miksi me myytäisiin sulle sellainen?

- Lähdin jo ulos tästä Helsinkiläisestä liikkeestä...

Keskustelu käytiin viikki sitten.
Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä!
McNulty
10.02.2008 22:15:06
- Olisiko teillä jenkkimallista virtapiuhaa vahvistimen ja muuntosähkönmuuntajan välille?

- Ymmärsin kyllä että tarvitset uuden mutta miksi me myytäisiin sulle sellainen?

Olihan tuo suht hienotunteinen tapa ilmoittaa että he eivät ole valinneet sinua asiakkaakseen. Kaupalla on oikeus valita asiakkaansa.
byt' v kurse volkov
M Hossa
10.02.2008 22:28:38
Oikein palvelualan ammattilaisia. :D
0101978
10.02.2008 22:28:50
Mä ainakin haluaisin asiakkaana vastaavassa tilantessa kuulla mielummin suoraan sitten, että "on meillä mutta en myy sulle". Tuollainen näennäisfilosofinen asiakkaan ristikuulustelu on vain alistavaa ja näsäviisasta typeröimistä.

Hauskinta tapauksessa oli että naapuriliikkeestä sellainen annettiin ilmaiseksi. Kun nurkasta sellainen löytyi....
Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä!
M Hossa
10.02.2008 22:32:31
Hauskinta tapauksessa oli että naapuriliikkeestä sellainen annettiin ilmaiseksi. Kun nurkasta sellainen löytyi....

Heräsi pieni uteliaisuus siitä, että mikä ton ekan puljun nimi oli...
trih
10.02.2008 22:38:09
Heräsi pieni uteliaisuus siitä, että mikä ton ekan puljun nimi oli...

Naapuriliike... Hmmm oisko toi komediakauppa ollu DLX?
Just.
Keke Urlaub
10.02.2008 22:56:37

Helvetti että rasittaa yrittääkään suosia paikkakunnan musakauppaa. Vahvistinta olisi pitänyt tulla alkukuusta, eipä tullut. Tiedustelin asiaa, lupasivat ottaa yhteyttä. Eipä ole kuulunut.
Ttu mua huvita taas mikään.
arppah8
10.02.2008 23:24:26

Jopas ovat varsinaiset asiakaspalvelijat olleet asialla. Ihime touhua.
I rather be a jerk than being hip like you.
Tompparez
11.05.2008 20:06:22
kaverin kanssa tammer pianossa ja soittmessa about 6 vuotta sitten:

Kaverini---------->myyjälle: Ottaisin paketin keltaisia daddarioita.... eli siis noita 9-46 settiä.....

Myyjä------------>Kaverilleni: "hetken hiljaisuus" ja sitten se myyjä räjäytti: " Mun täytyy nyt mennä paskalle! ja se sit meni:) olisitte nähneet mun kaverin ilmeen... minä itse putosin nauruun ja menin kaupan ulkopuolelle!

hahaha!! Päivä pelastettu! :'D
llare
11.05.2008 22:38:13 (muokattu 11.05.2008 22:49:04)
Hehee kerran etsiskelin akustiselle hihnaa, siis sellaista missä tulee hakanen kaikukopan reunaan.

Minä: Nylonkieliselle akustiselle hihnaa etsin, minkälaisia löytyy?
Myyjä: Ei kai sellasia ole olemassa, ota tuoli!

En kyllä oikein tienny miten päin olisin...

Samassa liikkeeesä olin aloittelevana kitaristina uutta kitaraa ostamassa ja koppasin yhden LTDn seinältä ja pyysin myyjältä (eri myyjä kuin edellisessä) mittaria kun ei ollu korvakuulo kovin kehittynyttä. Myyjä siihen, että "Mitäs kitaristeja sitä muka ollaan jos ei kitaraa vireeseen saada?"
Vähän kyllä jäi huono maku kyseisestä tyypistä, vaikka kitaran loppuviimeksi ostinkin. Isommin en oo tuolta jätkältä mitään sen jälkeen kysellyt..

E: Aivan muuten vaa piti vielä lisätä, että kun Helsingissä vierailin niin Musamaailma tarjos kyllä aivan erinomaista palvelua, vaikka olinki vaa ostamassa plekuja/kieliä. Plussaa siitä!
RG
12.05.2008 10:28:12

No huh huh, tauluun tollasta myyjää ois pitäny vetää suoraan.
Lime Cat
12.05.2008 11:44:02
E: Aivan muuten vaa piti vielä lisätä, että kun Helsingissä vierailin niin Musamaailma tarjos kyllä aivan erinomaista palvelua, vaikka olinki vaa ostamassa plekuja/kieliä. Plussaa siitä!

Jees. Musamaailmassa olen myös minä saanut aina erinomaista palvelua. Kiva, että kohtelevat myös ulkopaikkakuntalaisia oikein. :)
"Fast 'n' bulbous" "Ilman kaula- ja keskimikkiä tuo olisi ihan samanlainen kuin GTA Vice City Storiesin Phil Collins -konsertissa.", nimim. Swan Carvin DC:stä
Valdemar91
12.05.2008 13:04:50

Aika hupaisaa!!!!

Kävinpä kerran silloisessa Musiikki Keuruussa (nykyisessä Keuruun Musiikissa)

Katselin muutamaa kitaraa ja kysyin myyjält, et onkos nämä Ibanezit käytettyjä vai uusia.

Myyjä kaivoi nenäänsä tiskin takana ja rupesi selaamaan about pari vuotta vanhoja kuvastoja ja vastasi tarpeeksi kaiveltuaan että: "Joo'o.... kyllä ne taitaa olla."

Kommentin takia en edes viitsinyt kysyä kitaroista enempää vaan ostin Ernie Ballin plekuja lähdin pois....

Toisella keralla kävin isäni kanssa myös Musiikki Keuruussa. Iskä soitti nuorempana kitaraa ja hänellä oli tallessa vanha Gibson by Epiphone akustinen ja nyt iskä oli päättänyt ostaa siihen uuden viritys koneiston sillä osa koneistosta oli vuosien kuluessa hajonnut.

Liikkeessä ei ollut muita kuin me.

1.Myyjä ei ole huomaavinaankaan ainakaan pariin minuttiin vaan selailee vanhoja kitara kuvastoja ja jälleen KAIVAA NENÄÄNSÄ, lopulta menemme tiskille ja kysymme onko liikkeessä yhtään akustisen virityskoneistoja.

2. Myyjä: "Joo'o....(penko jotain tiskin alta)....No tota ne on nyt tällä hetkellä ihan loppu.."

3.Iskä: "No voiskohan nitä tilata?"
Myyjä kaivaa taas nenäänsä: No voinhan mä niitä tilata... ja ottaa kynän käteen ja raapustaa kitara kuvaston kanteen: "Joo no tulkaapa 2 viikon päästä niin saatte ne".

Kahden viikon kuluttua käytiin kyselemässä niitä se sano näin:" Ai niin joo. No en mä muistanut hitsit tilata niitä. Tulkaa 2 viikon päästä uudelleen.

Kuten arvata saattaa emme asioineet siellä tämän kerran jälkeen. Mutta nyt kun liikkeen omistaja on vaihtunut on kaikki muuttunut onneksi parempaan suuntaan...
ROOOAAAARRGGGHH!!!
jheleniu
12.05.2008 15:44:27

Kovasti komediaa on riittänyt Ahosen Museosta, mutta se hyvä puoli liikkeessä on, että sieltä löytyy joskus tuotteita, joita muualla ei "viitsitä" pitää valikoimassa. Useassa vakavammin otettavassa liikkeessä on tosi huonosti huuliharppuja ja eräänkin kerran kun olin ihan tarpeeseen ostamassa kromaattista turpahöylää niin Ahonen oli ainoa liike mistä löytyi.

Hauska esimerkki hölmöistä liikkeistä liittyy musiikkiin vain nimellisesti. Olin haaveillut langattomista kuulokkeista ja kävin Kodin Ykkösessä katselemassa niitä. Kysyin myyjältä jotta voisikos tätä tiettyä mallia kokeilla. "Joo, mennään tuonne tiskille, siellä on avattu paketti" ja löi mulle kuulokkeet kouraan, laittamatta edes virtaa päälle. Pyörittelin niitä hetken hölmistyneenä ja käytin korvankin lähellä kunnes kysyin "Niin voisiko tänne saada ääntäkin?", johon myyjä tokaisi "Ei mulla oo niihin akkuakaan!"

Ilmeisesti hänen mielestään langattomien kuulokkeiden kanssa äänenlaatua ja häiriöherkkyyttä tärkeämpää on se, kuinka katu-uskottavalta kuulokkeet mun päässäni näyttävät. Mutisin jotain että "...pidä tunkkis..." ja lähdin pois.
Left Handed Man
12.05.2008 17:04:14
Olihan tuo suht hienotunteinen tapa ilmoittaa että he eivät ole valinneet sinua asiakkaakseen. Kaupalla on oikeus valita asiakkaansa.

No joo mutta onhan toi aika epäreiluu jos vaikka jollakin paikkakunnalla ei oo muita musiikkiliikkeitä.
For those about to ROCK! We salute you!
Valdemart
12.05.2008 17:10:28

No joo mutta onhan toi aika epäreiluu jos vaikka jollakin paikkakunnalla ei oo muita musiikkiliikkeitä.

Musaliikkeethän vois laittaa portsarin siihen ovelle, ja sisäänpääsevät voisivat maksaa sisäänpääsymaksun. Vautsi et ois nerokasta.
You Can't Put Your Arms Around a Memory
Spiral
12.05.2008 17:10:46

Pistetään nyt tännekkin, eli tietäisikö joku keskisestä Lontoosta jotain hyviä kitarakama-kauppoja (joissa voisi käydä kuuntelemassa tyhmimpiä kommentteja lontooksi)? Vois olla käytettyä tavaraa myös. Ja mitä Englannista "kannattaisi" ostaa?
sweethomechicago
12.05.2008 19:58:37
Pistetään nyt tännekkin, eli tietäisikö joku keskisestä Lontoosta jotain hyviä kitarakama-kauppoja (joissa voisi käydä kuuntelemassa tyhmimpiä kommentteja lontooksi)? Vois olla käytettyä tavaraa myös. Ja mitä Englannista "kannattaisi" ostaa?

Vaikkapa soho soundhouse...en muista katua, mutta sohon aluella. sinne kun pääsee niin kannattaa kysyä paikallisilta. ne kyllä neuvoo.
vahvistimista marshallit ja voxit on hieman halvempia englannissa.
You laugh, because i'm different...I laugh, because you're all the same
Lime Cat
12.05.2008 20:02:51

Aivan, mutta onhan se aivan saatanan tärkeää ja olennaista suomalaisen musiikkiliikkeen valita asiakkaansa. Pahimmassa tapauksessa nämä paskiaset (asiakkaat) nimittäin saattaisivat tuoda vaikka rahaa kauppaan ja yritys voisi tuottaa voittoa.
"Fast 'n' bulbous" "Ilman kaula- ja keskimikkiä tuo olisi ihan samanlainen kuin GTA Vice City Storiesin Phil Collins -konsertissa.", nimim. Swan Carvin DC:stä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)