RHirvela 10.02.2008 16:10:30 | |
---|
On se vaikiaa taas. Tekis mieli Strato-tyylistä soundia saada kitarasta pihalle, mutta ku ei voi ostaa normistratoa ku ei se kaula sovi omaan käpälään mitenkään. Oon tykästyny todella paljon tohon Tokain SG-80:n kaulan tuntumaan, joka on aika lähellä Gibsonin 50's rounded-profiilia. Eli onko jotain Strato-malleja olemassa, joissa olisi tuollainen vähän jämäkämpi kaula, vai pitääkö alkaa keksimään omia ratkaisuja? Mielellään vielä jossain 750e hujakoilla ku ois hinta maksimissaan. "...engages the VIBE circuit, this gives the player the sound and feel of a stadium gig" -Laneyn joku manuaali |
Say good night to the bad guy! |
M Hossa 10.02.2008 16:19:59 | |
---|
Eikös noissa Tokain Stratoissakin oo aika tanakka kaula, tai ainakin mun käpälään tuntu olevan, mutta hyvällä tavalla. :) |
RHirvela 10.02.2008 16:37:11 | |
---|
Pitääpä tarkistaa tuo Deluxe Player's strato jahka jostain löytää. Mulla oli Tokain 80-luvun Goldstar sound viime kesänä pari kuukautta, mutta ei siitä oikein saanut otetta. Vois kyllä katsastaa nuo uudemmat Tokait, josko niissä ois sitten eri profiili. "...engages the VIBE circuit, this gives the player the sound and feel of a stadium gig" -Laneyn joku manuaali |
4-T 10.02.2008 22:07:21 | |
---|
Eikös noissa Tokain Stratoissakin oo aika tanakka kaula, tai ainakin mun käpälään tuntu olevan, mutta hyvällä tavalla. :) Joo muistelen hypistelleeni kulta ym.koristeltua Tokaita taannoin(DLX) jossa oli aika tuhti kaula. Mallimerkintää en tiedä mutta hinta oli jossain 800 e kieppeillä. Sama homma mullakin, tuossa "LesPaulissa" ois aika sopiva kaula, mutta pitäs vaan olla strato. |
ballfish 10.02.2008 22:08:51 | |
---|
Fender Stevie Ray Vaughan. Yli budjetin menee muutamalla saturaisella käytettynä, mutta tukevakaulaisia stratoja ei paljoa liiku(ole olemassa). "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
esprit de corps 10.02.2008 22:32:32 (muokattu 10.02.2008 22:33:43) | |
---|
Vähän niinku muumi. |