Aihe: miten eteenpäin?
1 2
Walking Death
08.02.2008 19:33:29
Sen olen itsekkin huomannut alkuaikoina ja vieläkin tulee niitä "myyn tai hajotan kitarani" fiiliksiä, mutta niistä pääsee yli kun on soittamatta muutaman päivän. homma ei aina suju. tsemppiä treenaamiseen!
Moimies
08.02.2008 20:15:15 (muokattu 08.02.2008 20:15:43)
Sen olen itsekkin huomannut alkuaikoina ja vieläkin tulee niitä "myyn tai hajotan kitarani" fiiliksiä, mutta niistä pääsee yli kun on soittamatta muutaman päivän. homma ei aina suju. tsemppiä treenaamiseen!

Hei mulla ei oo tullu noita aikoihi, just tajusin! Mut joo ei se väkisin vääntämällä suju, huilia välissä jos tökkii ja sitten uudestaan yrittämään.
Pirikuono.
marge14
08.02.2008 21:06:34
Onko kirjastossa siis semmosia kirjoja missä on tietyn bändin tabeja OIKEIN. yleensä oon netistä kattonu sit ne on ihan väärin ja se taas johtaa siihen, että en jaksa ruveta ettii niistä 100000tabun seasta sitä oikeeta versiota eli toisin sanoen siihen loppuu taas siltä päivältä soittaminen..
lxi
08.02.2008 21:09:07
Onko kirjastossa siis semmosia kirjoja missä on tietyn bändin tabeja OIKEIN.

On, koska näitä kirjoja tekee joku muukin kuin joukko makuuhuoneamatöörikitaristeja.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
Bookkeeper
09.02.2008 01:39:59
Onko kirjastossa siis semmosia kirjoja missä on tietyn bändin tabeja OIKEIN. yleensä oon netistä kattonu sit ne on ihan väärin ja se taas johtaa siihen, että en jaksa ruveta ettii niistä 100000tabun seasta sitä oikeeta versiota eli toisin sanoen siihen loppuu taas siltä päivältä soittaminen..

No onpas kummallinen ongelma.

- treenaa korvakuulolta soittamista/väsää omat tabit
- jos ei onnistu, korvaa "väärät" kohdat omilla idiksillä
- tee omia biisejä, reenaa improvisointia/tekniikkaa yms

Aivan varmasti opettavaisempaa/luovempaa puuhaa kuin googlettaminen ;-)
"I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)