Jokunen 22.07.2007 15:15:46 | |
---|
Jokohan saatais Juha Mieto ruutuun. Mitähän se Mieto tuossa ohjelmassa tekisi? Tutustuu äijä-ammatteihin? Yhtä mielenkiintoista kuin kilpa-ajaja tutustuisi tv:ssä moottoriurheiluun. "Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=#
Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti." |
DaKiller 22.07.2007 15:21:40 | |
---|
Jotenkin tämä ohjelma oli yhtä kuin Hynynen, joten lopettaa saisi samalla koko shöyn. |
Ritsie 22.07.2007 19:37:05 | |
---|
Veikkaan villisti että Hynysen seuraaja on Jorma Uotinen. "Vitti sinä se olet sitten aina ja kaikkea järkevää vastaan!" - Alibaba |
Juzzu 22.07.2007 19:41:31 | |
---|
Sen verran mitä ohjelmaa katselin niin Hynynen oli näistä se karistaattisempi kaveri, nyt ohjelma on kyllä huonoissa kantimissa. Se oluen juonti ohjelmassa on kyllä lapsellista, sekä tuotantoyhtiön että näiden kahden pitkätukan puolelta. |
shovi 22.07.2007 19:59:03 | |
---|
Veikkaan villisti että Hynysen seuraaja on Jorma Uotinen. Vastaanotin juuri salaisen tiedon ohjelman tuottajan ex-vaimon serkulta. Tätä nyt ei saisi kertoa, mutta tiedän ettei se lähde eteenpäin täältä. Äijät -ohjelmassa toisena äijänä jatkaa Teuvo Loman. Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir |
Rotuvaari 22.07.2007 20:35:15 | |
---|
Itse ehdottaisin Toni Wirtasta. Sanavalmis ja ihan karismaattinenkin tyyppi. Kaljuna ja parrattomana toisi kivaa kontrastia juontajaparin välille. Tosin samapa se, varmaan aika vähän tulisi katsottua. Hynynenkin on/oli hauskempi paperilla. Huhut kirjoittajan pienestä peniksestä ovat suuresti liioiteltuja. |
bastardo 23.07.2007 12:53:47 | |
---|
Ei mitään Wirtasta. Maailman raskain tyyppi kuunnella/katsella. Itse äänestän Lemmyä. "If I told you that I knew about the sun and the moon, I'd be untrue" |
Mr. Onion 25.08.2007 21:58:29 (muokattu 25.08.2007 21:59:42) | |
---|
Se oluen juonti ohjelmassa on kyllä lapsellista. Ei oluen juomisessa ole mitään lapsellista, mutta kiroileminen on kyllä tosi lapsellista. |
Keppis 25.08.2007 22:23:26 | |
---|
Hynynen on kyllä ihailtavan suora puheissaan. En ole varma pitääkö tämä paikkaansa, olen vain kuullut asiasta: Hynynen oli vieraana buusterissa, ja häneltä kysyttiin että mitä mieltä hän on räppäreistä. Hän sanoi: "Ne kaikki pitäis tappaa" tjsp. Vieressä oli kuulemma istunut joku Elastinen tai vastaava... Hoho! Jos tuo on totta niin ei tuosta paremmaksi kyllä pystyisi laittamaan. Muistaakseni näin tän telkkarista. |
MV 26.08.2007 10:17:25 (muokattu 26.08.2007 10:17:40) | |
---|
Itse muistan hyvin hänen summeri-vierailun. "Kyl mie oon sitä mieltä, et kaikki eläimet pitäis tappaa." The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
Strutsi 26.08.2007 12:11:24 | |
---|
Itse muistan hyvin hänen summeri-vierailun. "Kyl mie oon sitä mieltä, et kaikki eläimet pitäis tappaa." "Mikään ei ole niin miehekästä kuin ampua pien-eläintä naamaan" "ESP DOES NOT WORK!" -Penn & Teller Ota yhteyttä pikaviestillä jos haluat kutsun kuvataidehuoneeseen. |
Hetfield 20.09.2007 10:02:52 | |
---|
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Hetfield 06.02.2008 14:26:02 | |
---|
Ylihuomenna jatkuu tämä shöy, itse aion kyllä katsoa. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
pths 07.02.2008 00:02:34 | |
---|
tulee varmaan seurailtua sarjaa. nikula ärsyttää jonnin verran jostain syystä.. ihan hauskaa viihdettä perjantai-illalle. "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
nikula ärsyttää jonnin verran jostain syystä.. No se on vähä semmonen häslääjä kyllä, niinku näky taas tosta helikopteripelastusharjotuksestaki: "tajuton" potilas näytti roikkuvan valjaissaan vähän miten sattu. Heh, kevyttä kuittia tuli alussa tosta ohjelman idean väärinymmärtämisestäkin... ;) "It's really something other than else!" |
DaKiller 08.02.2008 22:53:34 | |
---|
Heh, kevyttä kuittia tuli alussa tosta ohjelman idean väärinymmärtämisestäkin... ;) Hah, joo. Pitäähän se rautalangasta vääntää, kun ei muuten mene perille... Hyvää paskaa oli taas. Sarja on hyvä. |
paranoir 08.02.2008 23:57:15 | |
---|
mä tykkään tästä jo sen takia että kiinnostaa nuo ammatit.. viime kaudelta se nuohoojajakso oli paha kun itellä on vähän orastava klaustrofobia niin hirvitti katsoa kun ukot meni sinne tunneliin.. ja sit kun on vielä asiamiehet juontamassa eikä mikään janne kataja niin mikäs siinä. toimii.. Täh? |
wilzhu 09.02.2008 01:35:13 | |
---|
Jotenkin koko ohjelma sotii mielestäni käsitettä "aijä" vastaan sillä, että tuo ohjelmahan on täyttä hömppää, eli akkamaista viihdettä! Elämä off. |
Deathrace King 18.02.2008 00:42:22 | |
---|
Romuralli ruletti! M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA! |
Lennu 18.02.2008 12:02:27 | |
---|
Jotenkin koko ohjelma sotii mielestäni käsitettä "aijä" vastaan sillä, että tuo ohjelmahan on täyttä hömppää, eli akkamaista viihdettä! Mietin vaan, että mitähän siinä pitäis sitten tapahtua, että se olis super-äijäkästä? Nehän juo kaljaakin ja kaikkee. Kiroilee. Nii. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |