Aihe: Kvist, kadonnutta nerokkuutta viimeinkin saatavilla ees jotenkin
1 2 3
Henkka370
08.02.2008 18:56:24
Heh. Kuinkahan moni niistä meni tän threadin takia? ;)

Ei yhtää :)

Ite muuten tilasin just levyn Primitive Reactionista ;)
"no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu"
Veco
08.02.2008 19:30:01
Heh. Kuinkahan moni niistä meni tän threadin takia? ;)

Mulle lähti ainakin yks. :)
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Sir Härö
08.02.2008 19:45:39
Mulle lähti ainakin yks. :)

Otin kans omani.
tua
Sir Härö
08.02.2008 23:07:43
vain kaikki :D
se jäbä ihmetteli sitä itse ennenkuin kerkesin edes ajattelemaan koko asiaa. :D

Tilasitko puhelimitse?

Itse ihmettelin sitä kun tilasin kvistin ja burzumin albumit ja laitoin tilaukseen maksutavaksi postiennakon ja postiennakosta sanottiin tulevan 3,20€ lisämaksua. Laskussa kuitenkin lukee lisämaksun osuudeksi 5,70€.

Outoa.
tua
MrQ
08.02.2008 23:21:23
Tilasitko puhelimitse?

Itse ihmettelin sitä kun tilasin kvistin ja burzumin albumit ja laitoin tilaukseen maksutavaksi postiennakon ja postiennakosta sanottiin tulevan 3,20€ lisämaksua. Laskussa kuitenkin lukee lisämaksun osuudeksi 5,70€.

Outoa.

maksan sen mitä emailissa lukee: 16,4 euroa postituksineen
Henkka370
08.02.2008 23:39:28
maksan sen mitä emailissa lukee: 16,4 euroa postituksineen

Primitive Reactionissa koko roskan hinnaks tuli 14e sisältäen postikulut :)

Taas tuhlattu 14e, mut tavallaan myös säästetty 2,4e :P
Veco
09.02.2008 00:29:33
Primitive Reactionissa koko roskan hinnaks tuli 14e sisältäen postikulut :)

Taas tuhlattu 14e, mut tavallaan myös säästetty 2,4e :P

Meikä makso 13e kun hain paikan päältä. ;)
juici
10.02.2008 20:13:06

MrQ:lle tästä lähtee kyllä plussa.

Kuuntelin nuo Myspacessa olevat biisit. "Ars Manifest"asta en niinkään pitänyt, mutta hitto että "Forbannet Vaere Jorden Jeg Gar Pa" nappaa tiukasti mukaansa kohdasta 03:10 eteenpäin.

Kyllä tätä herkkua kuuntelisi mieluusti lisää, nyt vaan taitaa olla vielä vaikeampaa.
"Gummidusgaugobudgella gadselen gun maggara gelluu giugaan bäällä." -nuuskamuikkunen | Viimeinen Juhla on koittanut!
MrQ
10.02.2008 21:20:51
MrQ:lle tästä lähtee kyllä plussa.

Kuuntelin nuo Myspacessa olevat biisit. "Ars Manifest"asta en niinkään pitänyt, mutta hitto että "Forbannet Vaere Jorden Jeg Gar Pa" nappaa tiukasti mukaansa kohdasta 03:10 eteenpäin.

Kyllä tätä herkkua kuuntelisi mieluusti lisää, nyt vaan taitaa olla vielä vaikeampaa.

kantsii noita aikaisemman sivun linkkejä katsella.
siellä on parikin mestaa mistä saa tilattua.

ja kuten sanoin, itse tulen aivan varmasti hostaamaan nuo piisit jotta muutkin saa ne kuunteluun vaikka se, ja sen ilmoittaminen onkin palstan sääntöjen vastaista.

UG-musa ei oikein muulla tavalla kuin bootleggaamalla saa yleisöä, nimittäin.
kiiski
11.02.2008 10:44:10
Kyllähän tota Kvistiä saa UG-distro cdon.comistakin...
Sir Härö
11.02.2008 10:45:14
Jaha. Ilmoitus tuli ja postissa odottavat kvist ja filosofem.
MrQ
11.02.2008 13:03:59

katos vittua.
marke-
11.02.2008 16:19:45

En ole cdonia käyttänyt aikoihin, ehkä tilanne on muuttunut, mutta siellä on listattu useasti levyjä, joiden saatavuus on kohtuu epävarmaa ja tilailevat niitä sinne sitten ties mistä.

Kvist on muuten ihan saatanan hyvää materiaalia! Niin hyvää, että vetää sanattomaksi.
Rakkaus
Veco
11.02.2008 17:25:02
Fireboxin Joni tuli puhumaan baaris että mitä se Kvist oikein on kun kaikki lähti sillä viikolla mitä oli ja että nyt niitä harmittaa etteivät itse ehtineet kuunnella ollenkaan minkälaista se on. :)
Kilgore Trout
12.02.2008 02:55:38
Täältä löytyy kyseinen lätty ja aivan loistavaa BM:ää se on. Järjestän vähän väliä tyhjennysmyyntejä, joissa kauppaan levyjä, joita ei ole juuri tullut kuunneltua. Esim. pahimman BM-innostuksen aikaan ostin varmaan 300 CD:tä, joista hyllyssä nyt noin 30. Kvist on yksi niistä, eikä ikinä sieltä lähde.

Saiskohan muuten Vintersemestren Kirkkokyrpää jostain ostettua? Kännipäiten röydin tuon levyn halki ja kyseessä on sellainen klassikko, että vieroitusoireet iskevät.
Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee.
Eschaton
13.02.2008 17:42:25
Selvisikö se ikinä et ketä tossa vintersemestressä soitti?
Some people just wont take fuck you for an answer...its just a matter of bullets.
Nidhöggr
13.02.2008 18:06:41
Selvisikö se ikinä et ketä tossa vintersemestressä soitti?

Epäilen, tarkkaan pitivät anonyymiudesta huolta. Olen kuullut vain veikkauksia, joilla ei ole oikein minkäänlaisia perusteluja.
"Kulorastas, saatana! Minun puussa! Eihän siinä auttanut muu kuin noutaa ilmakivääri..." -Zed
Henkka370
14.02.2008 15:30:44
Nyt tuli levy postilaatikkoon! Täytyy sanoa, että saundit sopivat ku nyrkki perseeseen! Perkele! Kyllä nyt iski Kvist suoraan selkärankaan

Minkä takia äijät eivät enempää biisejä julkaisseet kuin tän yhen levyn? Miksi lopettivat?
MrQ
14.02.2008 17:20:15
Nyt tuli levy postilaatikkoon! Täytyy sanoa, että saundit sopivat ku nyrkki perseeseen! Perkele! Kyllä nyt iski Kvist suoraan selkärankaan

Minkä takia äijät eivät enempää biisejä julkaisseet kuin tän yhen levyn? Miksi lopettivat?

kasvo aikuiseksi. ja hyvä vaan että lopetti. ei ois voineet tästä parantaa enää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)