Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rallin MM-kausi 2008
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Hetfield
08.02.2008 15:54:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieman myöhässä teen tämän aiheen, mutta Montessa nyt ei suurempia yllätyksiä sattunutkaan.
 
Ruotsissa taas vissiinkin aika vähäluminen ralli, ajettu nyt 5 ek:ta. Harvinaista kyllä, Loebille sattui ajovirhe ja sen seurauksena ei päässyt enää huoltotauon jälkeen jatkamaan kisaa. http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uu … shtml/arkistot/ralli/2008/02/609214
 
Seuraakohan minun lisäksi kukaan täällä rallia?
 
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
Jaccez
08.02.2008 16:05:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seuraakohan minun lisäksi kukaan täällä rallia?
 
Kyll.
 
Toivottavasti pitää soomalaisilla hermo niin tulis pojot kotiin.
 
pira
08.02.2008 16:24:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieman myöhässä teen tämän aiheen, mutta Montessa nyt ei suurempia yllätyksiä sattunutkaan.
Seuraakohan minun lisäksi kukaan täällä rallia?

 
Kyll. Hyvin se Latvala painaa vaikka tämä ralli muunmuassa pitäisi olla Hirvosen heiniä mestaruustaistoa silmälläpitäen.
Heittelin lapuille Latvalan voittoa, mutta pirun Loeb kun meni ajovirheen tekemään.
 
Jag
08.02.2008 16:40:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyll. Hyvin se Latvala painaa vaikka tämä ralli muunmuassa pitäisi olla Hirvosen heiniä mestaruustaistoa silmälläpitäen.
Heittelin lapuille Latvalan voittoa, mutta pirun Loeb kun meni ajovirheen tekemään.

 
Tämän mukaan Mikko olisi kärjessä ja Latvalaa ei näy missään http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli2007/liveseuranta.shtml
 
En tiedä sitten miten nuo päivittyy. Muuten yleensä taitaa tämä kausi olla Loebin heiniä. En usko että vielä nuorista suomalaisista löytyy vastusta kamppailemaan mestaruuudesta. Mutta toivottavasti olen väärässä. Kuitenkin 2 ja 3 sijoille voisi hyvinkin sijoittua Hirvonen/Latvala.
 
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
Bacchus
08.02.2008 17:04:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämän mukaan Mikko olisi kärjessä ja Latvalaa ei näy missään http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli2007/liveseuranta.shtml
 
En tiedä sitten miten nuo päivittyy. Muuten yleensä taitaa tämä kausi olla Loebin heiniä. En usko että vielä nuorista suomalaisista löytyy vastusta kamppailemaan mestaruuudesta. Mutta toivottavasti olen väärässä. Kuitenkin 2 ja 3 sijoille voisi hyvinkin sijoittua Hirvonen/Latvala.

 
EK7: Latvalan etumatka jo 48 sekuntia, Hirvonen toisena
08.02.2008 16:56
 
Siellähän se viipottaa.
 
pira
08.02.2008 17:08:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämän mukaan Mikko olisi kärjessä ja Latvalaa ei näy missään http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli2007/liveseuranta.shtml
 
En tiedä sitten miten nuo päivittyy.

 
Joo, siinä on ollut just päivitys meneillään. Siihen oli silloin merkattu maaliintulleet ja ilmeisesti ajavat aina käännetyssä järjestyksessä, joten Latvalalla ei ollut vielä aikaa sillä EK:lla.
 
Rakkikoira
08.02.2008 17:52:00 (muokattu 08.02.2008 17:53:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tulee seurattua.
 
En nyt menisi sanomaan että Hirvosella ei mahdollisuuksia mestaruuteen ole. Rallissa kyllä niin pienenpieni virhe voi johtaa keskeytykseen, että vaikea mestaria on veikata. Nyt olisi tuo 8 pistettä todella hyvä Hirvoselle, kun Loeb on ulkona. Varmasti Loeb tulee ottamaan selviä voittoja myös, mutta toivottavasti Fordin suomalaiset pystyy haastaa tosissaan ja näin aiheuttaa ajovirheitä. On sillä lööpillä jo tarpeeksi mestaruuksia, nyt on Mikon vuoro!
 
gasser
08.02.2008 18:08:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ralli on parasta. MM:n lisäksi kiehtoo kaikki muutkin ralliryhmät ja muut vastaavat lajit.
Seuraaminen on kyllä valitettavasti jäänyt minimiin, kun en telkkaria käytä. Pitäis vissiin jostain päin intjeernettiä etsiskellä katteltavaa. Niinjuu, mun puolesta toi lööbi sais tyriä useemminkin.
 
-?-
KooAa
08.02.2008 20:03:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä ralli kiinnostaa. Ohan tuolla tallissa F-ryhmäläinen Corolla ja -95 ajoin eka rallin. Nyt oon ollu 2,5 vuotta ajamatta. Kävin vuonna 2000 Neste-rallissa Astran kaatamassa.
 
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
Hetfield
08.02.2008 21:45:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä ralli kiinnostaa. Ohan tuolla tallissa F-ryhmäläinen Corolla ja -95 ajoin eka rallin. Nyt oon ollu 2,5 vuotta ajamatta. Kävin vuonna 2000 Neste-rallissa Astran kaatamassa.
 
Hienosti muotoiltua tuo, että "kävit Astran kaatamassa" =D Eihän siinä.
 
Nätisti haukkasi penkkaa Loeb: http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/ … ksuttomat/ralli/ralli?122636#122636
 
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
Hetfield
09.02.2008 19:48:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Latvalan eka MM-voitto häämöttää jo aika lähellä.
 
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
Deep Shadow
09.02.2008 19:54:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Latvalan eka MM-voitto häämöttää jo aika lähellä.
 
Latvalalla on ollu usein taipumusta kämmätä hyvin kulkenut ralli jossain vaiheessa. Toivottavasti pää kestää nyt loppuun asti.
 
Leuka maassa kohti uusia murheita
Hetfield
09.02.2008 20:00:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Latvalalla on ollu usein taipumusta kämmätä hyvin kulkenut ralli jossain vaiheessa. Toivottavasti pää kestää nyt loppuun asti.
 
Itse uskon nyt voittoon, vaikka onhan J-M toisinaan ollut hieman epävarma. Koko ajan varmemmaksi käy.
 
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
Deg
09.02.2008 23:28:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Latvalalle toki aploodit, mutta tämä selventää entisestään sitä, että Loebbi tämänkin kauden taitaa viedä. Hirvosen olisi ehdottomasti pitänyt tämä ralli hoitaa. Toivottavasti olen väärässä.
 
Vaihoin jo.
Hetfield
10.02.2008 14:56:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Latvalahan sen vei. Historiaa teki samalla, nuorin MM-rallin voittaja koskaan.
 
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
Deep Shadow
10.02.2008 15:32:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli kyllä hieman yllätyksenä, ettei Hirvonen pysy yhtään Latvalan vauhdissa lumella (tai soraahan siellä taisi enemmän olla). Joka tapauksessa hieno voitto Latvalalle ja kerrankin pysyi pää kylmänä loppuun asti.
 
Ja Gardemeister toi Suzukille ekat pisteet.
 
Leuka maassa kohti uusia murheita
Hetfield
10.02.2008 15:55:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja Gardemeister toi Suzukille ekat pisteet.
 
Suzuki sai Montesta jo 2 pistettä. P-G Anderson oli kahdeksas, mutta seitsemäs oli yksityistallin auto, joten Suzuki sais yhden sijasta kaksi pistettä.
 
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
Deep Shadow
10.02.2008 16:27:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suzuki sai Montesta jo 2 pistettä. P-G Anderson oli kahdeksas, mutta seitsemäs oli yksityistallin auto, joten Suzuki sais yhden sijasta kaksi pistettä.
 
No kappas. Niillähän on sitten jo reilusti pisteitä kasassa. :) Sinänsä ihan kiva, että Suzuki on lähtenyt WRC-kalustolla hommaan mukaan. Ei haittaisi vaikka vielä tulisi pari tallia lisää.
 
Leuka maassa kohti uusia murheita
jra
10.02.2008 18:28:00 (muokattu 10.02.2008 18:31:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten muilla pyörii nuo Mtv3:n nettitv:n ilmaiset streamit? Itsellä bufferoi koko ajan, niin selaimessa kuin erilisessä playerissa. Esim tämä In car -spesiaali:
http://nettitv.mtv3.fi/id/122734.wmv
 
Olen kokeillut niin Windows MP:llä kuin MP Classicilla. Netistä tavataa ei tule tuon bufferoidessa kuin n. 10 kt/s. Kun avaan vaikka jonkun Youtube-videon, niin heti alkaa tulla esim. 100 kt/s, eikä nyi yhtään. Samoin pyörii hyvin esim. Ylen Areenan pätkät ym.
 
Nuo Mtv3:n streamit tai clipit ei oo kyllä mulla pelittänyt kunnolla koskaan, aina kyllä aukeavat, mutta sitten tuleekin muutaman sekunnin pätkissä bufferoiden jatkuvasti. Playereiden asetuksia olen kokeillut rassata, mutta ei auta.
 
Nyt olis just tuossa In Car -streamissa menossa J-M Latvalan Maximum Attack Markku Alenin malliin, mutta pätkii, pätkii
 
Hetfield
10.02.2008 19:08:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten muilla pyörii nuo Mtv3:n nettitv:n ilmaiset streamit?
 
Katsoin lauantain lähetyksen eilen netti-tv:stä, hyvin se ainakin toimi.
 
Myös tuo in car-spessu toimii näemmä hyvin.
 
"Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «