Snowblind 08.02.2008 19:48:58 | |
---|
Dimmu Borgir, Arcturus.. Dimmua en enää välttämättä nykymuodossaan laskisi tuohon kiipparivetoiseen musaan. Alkaa olla niin massiivista tavaraa nykyään että ne orkesterisetit on ihan tietokoneella samplereiden kanssa sävelletty, eikä niitä livenä enää pelkän yhden miehen voimin kiippareita vedellä, vaan taustanauhojakin tarvitaan. Uusimman levyn making of videossa selviää hyvin esim. miten Mustis väänsi pelkkää Serpentine Offeringin introa muutaman päivän verran lähes 24/7. |
Dimmua en enää välttämättä nykymuodossaan laskisi tuohon kiipparivetoiseen musaan. Mutta Inn I Evighetens Mörke-Enthrone Darkness Triumphant-väliltä kyllä löytyy monia loistavia kosketinkappaleita. "Kulorastas, saatana! Minun puussa! Eihän siinä auttanut muu kuin noutaa ilmakivääri..." -Zed |
Mohla 09.02.2008 00:34:31 | |
---|
Metallipuolella synissä mättää se uskomaton tyylitajuttomuus mikä tuntuu vaivaavan 99% artisteista. Joo, joskus kyllä vedellään aika karseille soundeilla. Mun mielestä hyvä esimerkki bändistä, joka kuuluu tohon 1% on Soilwork. Siellä on viimiset neljä levyä olleet kosketinsovitukset aina varsin hyvällä maulla tehdyt. Ei mitään ärsyttäviä soundeja ja tilaa osataan antaa kitaroille ja muille instrumenteille. Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |
DVD-SOITIN 10.02.2008 12:31:01 | |
---|
Ettekö muista, mitä Bruce Dickinson sanoi Behind the Iron Curtain-dokumentissa jollekin itäblokin maan fanille joka sanoi haluavansa soittaa heavy metalia syntikoilla? "You cant play heavy metal with synthesizers" ;-) Hauskinta tuossa on se, että seuraavat kaksi Maidenin levyt olivat varsin synavoittoisia (no Somewherella kitarasyna) soundimaisemaltaan, heh! |
ADHD93 12.02.2008 18:34:28 | |
---|
No jösses, eikö sinulla ole mitään levyjä? Et tunne yhtään yhtyettä, joka soittaa melodista/sinfonista metallia? Miksi sen pitää olla kuuluisa, että sitä kehtaa soittaa? Onhan sitä melodista ja symphonista levyillä että koneella. kuuluisa sen pitäis olla sen takia et koulussa mahdollisimman moni tietää sen. (en tiä miks niitten pitäis tietää se.) kitaristit sano et yleisön pitäis tietää se mut mun muolestä se on ihan sama. |
Black Zombie 82 18.09.2019 08:29:57 | |
---|
xulu: Metallipuolella synissä mättää se uskomaton tyylitajuttomuus mikä tuntuu vaivaavan 99% artisteista. Se ongelma on se, että syna soittaa vaan jotain fuckin ''mattoja''. Pitäisi soittaa RIFFEJÄ, kuten esim. Deep Purplessa. Eikä tarvita kahta kitaraa, kun urut ja skitta vetää uniksessa. Mutta eihän nämä nykyajan ihmiset osaa... |
Herrah 18.09.2019 11:44:39 | |
---|
Black Zombie 82: Se ongelma on se, että syna soittaa vaan jotain fuckin ''mattoja''. Pitäisi soittaa RIFFEJÄ, kuten esim. Deep Purplessa. Eikä tarvita kahta kitaraa, kun urut ja skitta vetää uniksessa. Mutta eihän nämä nykyajan ihmiset osaa... Tommosella viestillä nostit melkein 12 vuotta vanhan topikin. Hyvä |
Prowleri 24.09.2019 18:08:04 | |
---|
Tää on hyvä nosto, koska pääsen lisäämään omat .02: Mun lemppari "raskaan musiikin" synamies on Rizan Sa'id, joka vetää Souleymanin bändissä. Kerranki o liidisaundit kohallaan ja jos tuolla ei irtoa niin ei millään: https://youtu.be/lVlgMEFu1PI PS. Pistääks joku mun kanssa tribuutin pystyyn? Däigä! |