Aihe: Kaapeista
1
makiaki
08.02.2008 15:06:03
Terve.

Olen tossa miettinyt ostavani Trace Elliot- yhdistelmän kaveriksi jonkun 2x10 kaapin, koska haluaisin vähän terävyyttä soundiin. Persauksiena opiskelijana mielessä kävi tuollaiset alle parinsadan kaapit tyyliin Behringer. Kiinnostais siis tietää onko noista tuon hintaluokan kaapeista mihinkään, vai meneekö nekin rahat hukkaan. Tiedän ettei markalla saa vitosen tikkaria, mutta onko ne tuollaisena lisäkaappina mistään kotoisin, ja onko tuossa hintaluokassa olemassa mallia, joka erottuisi edukseen hinnan ja laadun suhteen.

Mielelläni tietysti ostaisin käytetyn, et jos pyörii nurkissa ylimääräinen kaappi, niin tarjotkaa.
Ei ole vanhempien vika, jos poika on basisti.
piivei
08.02.2008 17:06:06
Parempi olis jos löytäisit samaa merkkiä olevan lisäkaapin. Tracet ovat nimittäin hyviä vehkeitä ja siinä voi hyvä soundi kärsiä pahastikin, jos siihen tyrkkää jonkun halppiskaapin sekaan.
makiaki
10.02.2008 13:22:41
Huomasin itseasiassa, että tuo meikäläisen vahvistin taitaa olla hieman tehoton. Mulle tarjottiin Trace Elliotin 4x5 kaappia. Sillä varmaan saisi terävyyttä soundiin, ja sitten myöhemmin ei tarvitsisi kuin ostaa järeempi nuppi.

Testattiin aktiivi pa-kaapin kanssa mun yhdistelmää, ja silloin rupes jytiseen ihan kohtalaisesti, mutta yksinään vahvari ei oikein jaksanu pyörittää.

Mulla ei ole minkäänlaisia kokemuksia tuon kaltaisista kaapeista, mutta en usko, että kauheasti meen hakoteille, jos tuollaisen ostan.
Ei ole vanhempien vika, jos poika on basisti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)