gorexx 08.02.2008 17:03:13 | |
---|
Olen aikeissa ostaa pienen budjetin rumpusetin joltain laatuvalmistajalta. Hintaluokaksi olen määritellyt 450-700€ ja muutama vaihtoehto onkin löytynyt. Nyt vaan olen jäänyt miettimään noiden vakiokalvojen käyttökelpoisuutta. Onko jollain merkillä jo halpiksissa laatukalvoja ensiasennuksena, vai onko vaihto edessä jokatapauksessa? Hinta kun nousee kunnon kalvosetin mukana 100-150€, niin se on budjetista aika iso osa. Ideana olisi saavuttaa sellainen kohtuullinen treenisoundi, jolla nyt jonkun sukubileiden rokkikeikankin kehtaa heittää. Tamburon Ashin specseissä lukee esim. basarin kohdalla Powerstroke, mutta onko tuo nyt sitten Remon Powerstroke vai joku oma kumikalvo? Ja toinen mieltä askarruttava kysymys liittyy hardwareen. Onko esim. Yamahan Gigmaker-sarjan tai Tamburon Ashin kovatavara ihan sutta, vai voiko niiden nyt odottaa kestävän muutamia vuosia treeniä? Pelleiksi ostan kaiketi Sabianin B8 sarjan tuon aiemman budjetin ulkopuolelta. Saa suositella.. PS. FAQ ja paljon aiempia topikkeja luettu, vaan ei ole kuva vieläkään kristallisoitunut. Käytetyt ja säästäminen ovat hyvä vaihtoehto, mutta nyt ei ole kyse niistä. :) |
Paas 08.02.2008 17:07:48 | |
---|
Kyllä ne ensiasennuskalvot tuppaa melkein kaikissa seteissä olemaan jotain hämärää kakkosluokan kamaa. Ainoastaan ihan parhaissa seteissä on yleensä asialliset kalvot valmiiksi. Tamburo setin yhteydessä mainittu powerstroke on ilmeisesti kalvo joka rakenteellisesti vastaa powerstroke 3 kalvoa, mutta ei se ole sama powerstroke joka löytyy kaupan hyllystä. http://www.sonormuseum.com/ |
Paas 08.02.2008 17:19:25 | |
---|
Kerroppa muuten mitä ne vaihtoehdot on. http://www.sonormuseum.com/ |
gorexx 08.02.2008 17:29:52 (muokattu 08.02.2008 17:34:07) | |
---|
Elikkä Tamburo Ash, Tama Imperialstar, Yamaha Gigmaker, Pearl Ex. Siinähän nuo taitaa ollakin, mitä olen ajatellut. Nuo, kun saisi paremmuusjärjestykseen, niin helpottuisi valintaprosessi kummasti. Muitakin saa ehdottaa... Edit: Sonorin Forceakin (507, 1007)olen vilkuillut. |
Velli 08.02.2008 17:37:23 | |
---|
|
Bacchus 08.02.2008 17:44:02 | |
---|
|
Jep, osta nuo nopeasti. Parempaa diiliä saat hakea. Sisältää kaiken lisäksi lähetyskulut. Totta! Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! http://www.sonormuseum.com/ |
gorexx 08.02.2008 18:02:01 | |
---|
Kiitokset vihjeestä. Nuo taitavat olla shellsettejä? Eli tomiholderi mukana, mutta ilma haitsu-, virveli- ja peltitellinkejä. Basarin pedaalistakaan ei mainita... Tietysti 250€ saa jo jonkunlaiset raudat...vai? |
Sonormies 08.02.2008 18:06:14 (muokattu 08.02.2008 18:07:55) | |
---|
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=215301 Jep, osta nuo nopeasti. Parempaa diiliä saat hakea. Sisältää kaiken lisäksi lähetyskulut. Tiukka beatkomppi tälle. Kysyjän vaihtoehdot jäävät kakkosiksi tälle tarjoukselle. EDIT: Multa saat tarvittaessa ostettua hyvän peruspedaalin. "Läkerol tekee kuskeja!" - Kaverin kommentti pastilleja suuhun heittäessään ennen kuin hyppäsi kännipäissään pyörän selkään |
Kailis 08.02.2008 18:18:15 | |
---|
Ota ota hyvä mies!!! Saat ne tellingit vaikka pikkuhiljaa käytettynä. Mulla olis Yamahan virveliteline pallonivelellä ylimääräisenä. |
Bacchus 08.02.2008 18:20:27 | |
---|
Kiitokset vihjeestä. Nuo taitavat olla shellsettejä? Eli tomiholderi mukana, mutta ilma haitsu-, virveli- ja peltitellinkejä. Basarin pedaalistakaan ei mainita... Tietysti 250€ saa jo jonkunlaiset raudat...vai? Mulla on myös halpoja ständejä ylimääräisenä, lähtee uloskantohintaan jos on tarvetta. Telineitä ja muita pikkuhärpäkkeitä saa helposti kerättyä sieltä sun täältä. Toria tosissaan kannattaa seurata, käytettynä voi tehdä todellisia löytöjä. |
gorexx 08.02.2008 21:50:45 | |
---|
Kiitoksia painostuksesta. :) Yhteyksiä otettu, katsotaan miten lykästää. Mikäli kaupat syntyy, alan kyselemään osasyyllisiltä rautaosastoa. |
Kailis 08.02.2008 22:02:03 | |
---|
Kiitoksia painostuksesta. :) Yhteyksiä otettu, katsotaan miten lykästää. Mikäli kaupat syntyy, alan kyselemään osasyyllisiltä rautaosastoa. Eikun ollaan kaikki tuon myyjän sukulaisia. Ei löydy rautaa ei. Mutta vedetään kurkusta alas koko raha jos ne matolaatikot ostat. |
gorexx 08.02.2008 22:17:37 | |
---|
Niin joo, ei mullakaan mitään rahaa ole. Ne on juotu jo aikoja sitten... |
Kailis 08.02.2008 22:29:02 (muokattu 08.02.2008 22:35:37) | |
---|
Niin joo, ei mullakaan mitään rahaa ole. Ne on juotu jo aikoja sitten... 10 pistettä. Sinusta tulee todella varteenotettava rumpali. Joo joo, ymmärrän kyllä. "Ideana olisi saavuttaa sellainen kohtuullinen treenisoundi, jolla nyt jonkun sukubileiden rokkikeikankin kehtaa heittää." Ja erityiskiitos ehkä selkokielisimmästä tekstistä mitä on m.netin aloituspostauksissa näkynyt. Et ihan teini taida olla. |
Bacchus 08.02.2008 23:50:02 (muokattu 08.02.2008 23:52:14) | |
---|
Kiitoksia painostuksesta. :) Yhteyksiä otettu, katsotaan miten lykästää. Mikäli kaupat syntyy, alan kyselemään osasyyllisiltä rautaosastoa. Hyvä homma, Stage Customit on hintaluokassaan erinomaiset. Niillä kehtaa vedellä. Rautaa löytyy helposti, täältä vaan kyselemään. |