Wanna Be Turtles 07.02.2008 21:34:00 (muokattu 07.02.2008 21:34:53) | |
---|
Hellouta kaikille! Tarttisin kotioloihin pienen vahvistimen! Ja sen tulis olla alle 100e. Sen ei tartte olla mitenkään iso vaik plussaahan ois et niin iso ku rahalla saa.. Mitäs te suosittelette? Mitä ette missään nimessä ottaisi? Tällä hetkelle on "isona" vahvarina reeniksellä n. 200w line6. Kiitos etukäteen! |
Snapo 07.02.2008 21:35:46 (muokattu 07.02.2008 21:37:37) | |
---|
|
PuNkKi 07.02.2008 21:36:36 | |
---|
microcube? microcubea kans suosittelen Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Sam Hotman 07.02.2008 21:37:15 | |
---|
Microcube. "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
rytilahti 07.02.2008 21:40:38 | |
---|
mites pocket pod stereoihin kiinni? eihän tuo varsinainen vahvistin ole... Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
FensonGibder 08.02.2008 10:46:14 | |
---|
Cupé de Micro Pipari-Pärsson vs. Loimaan Luiskaotsat |
Estranged 08.02.2008 10:49:45 | |
---|
Miksi ihmeessä Microcubea aina ehdotetaan, kun ainakin T-kaupassa tuo 15-wattinen Cube on saman hintainen ja siinä sentään on paljon isompi elementti ja ihan 3-alueinen EQ, Microcubessahan on vain tone-potikka. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris |
hullu_ukko 08.02.2008 11:46:44 | |
---|
Miksi ihmeessä Microcubea aina ehdotetaan, kun ainakin T-kaupassa tuo 15-wattinen Cube on saman hintainen ja siinä sentään on paljon isompi elementti ja ihan 3-alueinen EQ, Microcubessahan on vain tone-potikka. Microcubessa on vahvistinmallinnoksia, cube 15 toimii pedaalimallinnoksilla. Näin mulle on kerrottu. Lisäksi se microcube on oikeasti älyttömän kätevä roudattava ja toimii vielä pattereillakin. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
oiva tumpeloinen 08.02.2008 11:49:54 | |
---|
Microcubessa on vahvistinmallinnoksia, cube 15 toimii pedaalimallinnoksilla. Näin mulle on kerrottu. Lisäksi se microcube on oikeasti älyttömän kätevä roudattava ja toimii vielä pattereillakin. Eipä noi muutkaan pikkukuutiot mitään järkyttävän kokoisia ole, ja harva kaipaa paristopolttoa noissa. Vaikka mikrokuutio onkin ihan kiva lelu, mä en ainakaan henkilökohtaisesti ole koskaan ymmärtänyt kaikkea kohkaamista sen ympärillä. Ei se nyt niin hyvä ole, mitä täällä annetaan olettaa. Tätä ei nyt kannata ottaa itseensä, makuasia kun on. |
Shakata 08.02.2008 12:01:35 | |
---|
Eipä noi muutkaan pikkukuutiot mitään järkyttävän kokoisia ole, ja harva kaipaa paristopolttoa noissa. Vaikka mikrokuutio onkin ihan kiva lelu, mä en ainakaan henkilökohtaisesti ole koskaan ymmärtänyt kaikkea kohkaamista sen ympärillä. Ei se nyt niin hyvä ole, mitä täällä annetaan olettaa. Tätä ei nyt kannata ottaa itseensä, makuasia kun on. Aivan! Vox DA-5 on esimerkiksi paljon parempi, eikä siitä meuhkata ollenkaan. Kalamies #? |
heville 08.02.2008 12:07:11 | |
---|
Aivan! Vox DA-5 on esimerkiksi paljon parempi, eikä siitä meuhkata ollenkaan. Komppia, komppia. Vox on ihan eri sarjassa kuin Microcube. omg i learn all my english from youtube commentz lol u moron ha ha |
McNulty 08.02.2008 12:30:47 | |
---|
Aivan! Vox DA-5 on esimerkiksi paljon parempi, eikä siitä meuhkata ollenkaan. Muistaakseni hinta vain on yli satkun... tai sitten se oli se Classic-versio siitä. Eniveis, itsekin olen sitä mieltä että VOXin AD ja DA-sarjat ovat Cubea parempia soundillisesti. Meidän putiikin yksi eniten myytyjä vaffareita on VOX AD30VT. byt' v kurse volkov |
Nazareth 08.02.2008 13:53:36 | |
---|
Eipä noi muutkaan pikkukuutiot mitään järkyttävän kokoisia ole, ja harva kaipaa paristopolttoa noissa. Vaikka mikrokuutio onkin ihan kiva lelu, mä en ainakaan henkilökohtaisesti ole koskaan ymmärtänyt kaikkea kohkaamista sen ympärillä. Ei se nyt niin hyvä ole, mitä täällä annetaan olettaa. Tätä ei nyt kannata ottaa itseensä, makuasia kun on. Microcube on miusta muuten älyn hyvä mutta kaiutin on melkonen vitsi. Kurnauskis. ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Säikähdin. |
Itse sain Cubesta ihan mukavat rokkisoundit JC Clean + Big Muff Sovtek -kombinaatiolla. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
trih 08.02.2008 18:49:58 | |
---|
Ei tuo hinta vaan se kuinka paljon voi meteliä kotikäytössä luoda? Mitä isompi elementti sitä miellyttävämpi korvalle. Ja mitä isompi elementti niin enempi saa laittaa volaa että hyvältä kuulostaa. Just. |
doppelgänger 08.02.2008 19:39:07 | |
---|
E:tässäpä saattais olisi toinenkin vaihtoehto http://www.thomann.de/fi/vox_da5.htm Itekkin oon just samaan tarkotukseen tota katellu kun on jo tässä rahatkin valmiina niin kiinnostais että minkälaiset efektit ja särö tossa on? |
marge14 08.02.2008 20:02:54 | |
---|
Toimiiko noi voxitki pattereilla? |
rytilahti 08.02.2008 20:06:51 | |
---|
Toimiiko noi voxitki pattereilla? C kokoa voxiin. cubeen AA..? kumminkin ne sormiparistot. Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
Wanna Be Turtles 09.02.2008 19:39:24 | |
---|
Kiitosta.. taijan ton Microcuben laittaa.. Ja viel yks asia, onkos iinä hyvät hevisoundit? nimittäin metallia/heviä tulee soitettua. (Metallica, Judas Priest, Mokoma, Exodus,..ymymym) |
PuNkKi 09.02.2008 19:45:10 | |
---|
Kiitosta.. taijan ton Microcuben laittaa.. Ja viel yks asia, onkos iinä hyvät hevisoundit? nimittäin metallia/heviä tulee soitettua. (Metallica, Judas Priest, Mokoma, Exodus,..ymymym) aika samankaltaisilla soundeilla itsekin soittelen ja kyllä on ainut että siinä saisi olla "hieman" enempi säätö mahdollisuuksia mutta kyllä tolla kotisoitossa pärjää hyvin Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |