Aihe: Bill Lawrence/Kent Armstrong mikit
1
p130
22.07.2003 11:48:17

Tuoko kukaan maahan Bill Lawrencen tai Kent armstrongin mikkejä? Kaupassa en ole tainnut koskaan nähdä eikä googlekaan pahemmin auttanut.

Ei varmaankaan?
HALUTAAN VUOKRATA: treenikämppä Oulusta/lähialueelta.
Zimi
22.07.2003 11:51:06
Mäkin oisin noista kiinnostunut. Kyllä niitä pitäisi jonkun maahan tuoda.
Groove Man
22.07.2003 11:52:31
Kent Armstrong --> Millbrook
p130
22.07.2003 11:54:58

Kent Armstrong --> Millbrook

Yllätys *heh*... Mitäpä sitä kitarismista kärsivä tekisi suomessa ilman Millbrookia :)

Kiitoksia!

Bill Lawrence?
weelie
22.07.2003 15:25:22 (muokattu 22.07.2003 15:27:02)
Jos niitä "oikeita" Bill Lawrence mikkejä tarkoitat: niitä ei myy kukaan muu kuin mies itse. Omani siis tilasin sieltä suoraan. Stratomikit a la $40 plus 30 posteja, plus verot joita voi myyjän kanssa yhdessä sovitella sitten sopivimmiksi (hint hint). billlawrence.com. EDIT: odotusaika kuukauden plus postit.

Jos niitä "vääriä" Bill Lawrence mikkejä kyselet, niin niitä voi saada kait muualtakin, muttei niitä kukaan kait suomeen viitsi tuoda. Stewmac muistaakseni niitä ainakin aiemmin myi. billlawrenceusa.com ja swampcaster.com sun muuta.
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
p130
22.07.2003 15:46:39

Jos niitä "oikeita" Bill Lawrence mikkejä tarkoitat: niitä ei myy kukaan muu kuin mies itse. Omani siis tilasin sieltä suoraan. Stratomikit a la $40 plus 30 posteja, plus verot joita voi myyjän kanssa yhdessä sovitella sitten sopivimmiksi (hint hint). billlawrence.com. EDIT: odotusaika kuukauden plus postit.

Jos niitä "vääriä" Bill Lawrence mikkejä kyselet, niin niitä voi saada kait muualtakin, muttei niitä kukaan kait suomeen viitsi tuoda. Stewmac muistaakseni niitä ainakin aiemmin myi. billlawrenceusa.com ja swampcaster.com sun muuta.

Tuohan meni mielenkiintoiseksi...

Kumpikin kyllä väittää olevansa aito "Bill Lawrence", eikö asiaa ole muka oikeustaistelujen luvatussa maassa puitu loppuun? Harmaantunut vanha herra on kyllä sympaattisempi näistä kahdesta...

Kiitoksia tiedoista!
weelie
22.07.2003 17:17:42
Tuohan meni mielenkiintoiseksi...

Kumpikin kyllä väittää olevansa aito "Bill Lawrence", eikö asiaa ole muka oikeustaistelujen luvatussa maassa puitu loppuun? Harmaantunut vanha herra on kyllä sympaattisempi näistä kahdesta...

Willi Laurentz Stich eli siis BillLawrence.com on se aito jazz-kitaristi saksan maalta, joka on tehnyt nimimiehille mikkejä Gibsonilla jne. Billawrenceusa omistaa Bill Lawrence tuotenimen kai laillisesti, vaikka billlawrence.com on sen niminen noin niinkö henkilönä. http://www.billlawrence.com/Pages/About_Bill/Win.htm
http://www.billlawrence.com/Pages/Bill_Lawrence_Documentary.htm

Joka tapauksessa hurinattomat mikit BL-280 jne ovat kovassa huudossa ja billlawrence.comissa myynnissä, ja fib.nocaster.com tarjoaa myös keskustelufoorumin niille.
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
ministeri
04.09.2007 11:24:34
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1504 päivää vanhaan ketjuun!

Tietääkö kukaan onko Armstrongin Hot rails mikeissä neljä piuhaa?eli saako niihin puolituksen?
ELVIS LOVES YOU!
jo_tu
04.09.2007 11:25:59
on ja saa.
ministeri
04.09.2007 12:02:49
on ja saa.

Kiitos ytimekkäästä vastauksesta!Ota plussa!
ELVIS LOVES YOU!
pirkko liimanaama
07.02.2008 18:11:26
Huom! Olet kirjoittamassa yli 156 päivää vanhaan ketjuun!

Olisin kiinnostunut noista Kent Armstrong mikeistä,kun tarvisin teleen mikkejä.
Nuo on nimetty kovin Seymour Duncan-henkisesti,hot rails,cool rails yms..
Onko nuo soundillisesti Sd:n kopioita?
Duncaneita olen ajatellut,mutta nuo olisi ainakin vähän halvempia.
Onko jollain hyviä tai huonoja kokomuksia Kent Armstron-mikeistä?
rainmaker
07.02.2008 18:33:08
Huom! Olet kirjoittamassa yli 156 päivää vanhaan ketjuun!

Olisin kiinnostunut noista Kent Armstrong mikeistä,kun tarvisin teleen mikkejä.
Nuo on nimetty kovin Seymour Duncan-henkisesti,hot rails,cool rails yms..
Onko nuo soundillisesti Sd:n kopioita?
Duncaneita olen ajatellut,mutta nuo olisi ainakin vähän halvempia.

Ei nuo ihan suoria kopioita ole.. Itse tykkäsin enemmän Kent Armstrongien soundista, jotenkin napakampi ku vastaavissa duncaneissa. Ilmeisesti myö vähän heikompi yläpään toisto, mut tää on ihan omien havaintojen pohjalta tehtyä mutuilua. Eli siis Kentin hot railssissa ei oo ihan niin kirkas soundi ku duncanin hr:ssa.
"Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz
Billsner
07.02.2008 20:11:01

On :)

Ultra Distortion löytyy Les Paul kopiosta ja Ibanezista tallamikin paikalta. Lisäksi löytyy pelkkä Distortion Les Paul kopion kaulamikin paikalta.

Ultra Distortioniin olen erittäin tyytyväinen. Erittäin kuuma ja treblekäs mikki joka sopii h*lvetin hyvin ainakin minun tarkoituksiin (äärimetallin soittoon).

Pelkkä Distortion on vähän mitäänsanomaton. Tuossa ei ole niin paljon ulostuloa kuin ultrassa ja se on ehkä vähän tummempi soundiltaan kuin ultra. Ei tuokaan huono ole. Vähän vain mitäänsanomaton :)

Kaikkia Kentin mikkejä ei saa Milbrooksta (esim. tuota ultra distortionia). Ite tilasin yhden mikin suoraan WD-musicilta jenkeistä, koska se on Kenttien virallinen jälleenmyyjä ja hinta oli kohtuullinen http://www.wdmusic.com/
Wrapped in plastic
pirkko liimanaama
07.02.2008 23:36:26
Etsin sellaista perus rock/blues/hardrock osastoa.Tallaan oon ajatellut pistää singlen kokoisen humpparin.
Noilla Seymour Duncanin sivuilla on ääninäytteitä,jotka kyllä helpottaa mikin valintaa.Yhden mikin oon ostanut niiden perusteella ja sain kyllä mitä tilasin.
http://www.seymourduncan.com/support/audio-samples/tele_jaguar_and/
Oispa Kent Armstrongin sivullakin niin ei tarvitsisi arpomalla valita.
ST59-1 Little '59 tai HotRails ois mulle mieleisiä tallaan,kaulaan ehkä stl-1.
dropD
08.02.2008 08:49:39

Mulla on ainakin positiiviset kokemukset KA:sta. Ainakaan distortion malli ei ole identtinen SD:n vastaavan kanssa. On soundiltaan lämpimämpi eikä niin piikikäs.
SURf
08.02.2008 20:47:37

Mulla on aika paljon kokemuksia Kenteistä.
Ei yhtään huonoa kokemusta, kaikki ovat olleet ihan hyviä mitä olen omistanut/testaillut.
...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)