Aihe: Minne tallentuvat musiikilliset neronleimaukset?
1 2
Diablero
05.02.2008 22:03:31
Kovalevylle / puhelimeen... mitä äänentallentimia sattuu olemaan lähellä. Olen huono kirjoittamaan nuotteja. Paperille en ikinä, koska siinä kirjoittaessa päämelodiaa ja taustoja ja rytmitystä ja tunnelmaa ja mahdollisesti sanojakin, tuppaa yleensä unohtumaan koko idea ennenkuin on puoliakaan kirjoittanut.

Jos on kitara ja joku äänentallennusväline, on helppo laulaa ja soittaa muistiin ja parhaimmillaan se tunnelmakin välittyy niinkuin sen on päässsään ajatellut.
moscowian
07.02.2008 09:32:38

Moleskinen luonnoskirjaselle (ei nuottiviivoitetulle, vaan ihan plankolle paperiversiolle) "Can´t leave home without it!" :) Monesti tulee kyllä kännyynkin vihelleltyä :D
Aluksi Jumala loi Maan ja lepäsi, seuraavaksi Jumala loi Miehen ja lepäsi, sitten hän loi Naisen... Ja tämän jälkeen ei ole levännyt Jumala, eikä Mies. Sekalaista sähellystä: http://www.mikseri.net/artists/deadmanshand.49299.php
JPQ
07.02.2008 09:51:31

Moleskinen luonnoskirjaselle (ei nuottiviivoitetulle, vaan ihan plankolle paperiversiolle) "Cant leave home without it!" :) Monesti tulee kyllä kännyynkin vihelleltyä :D

konemusan tekijälle vois toimia hyvinkin tuo katsos kun voi soundi ideatkin laittaa ylös miksei kitaristillakin jos soundivoittoista säveltää.
Janus
07.02.2008 11:04:16
Toki siihen tulee paljon ideoita kirjoiteltuakin ihan perinteisen tekstin muodossa. Itseasiassa nuotinnetut ideat taitaa olla vähemmistöä. Minulta löytyy myös nuottiviivoitettu, mutta se ei oikein soveltunut tarpeisiini juurikin sen takia, että sitä tekstiäkin tulee monesti varsin paljon noiden muutaman tahdin mittaisten ideoiden lisäksi.

Saako noita nuottiviivoitettuja Moleskineja jostakin päin Suomea? Havaitsin itse tollaset ihan mahtaviksi (vaikka en nykyisin mitään muita paperimuistiinpanovälineitä mukana pidäkään, kalenteri ja puhelinnumerot on kännykässä/iPodissa/läppärillä), ja ostin samantien Japaniasta kasan noita. Ei niin, että ne ihan heti loppuisivat kesken, mutta olis kiva tietää, mistä niitä saa, jos tarve iskee. En muista ainakaan ensi hätään nähneeni noita missään.
moscowian
07.02.2008 11:20:32

Saako noita nuottiviivoitettuja Moleskineja jostakin päin Suomea? Havaitsin itse tollaset ihan mahtaviksi (vaikka en nykyisin mitään muita paperimuistiinpanovälineitä mukana pidäkään, kalenteri ja puhelinnumerot on kännykässä/iPodissa/läppärillä), ja ostin samantien Japaniasta kasan noita. Ei niin, että ne ihan heti loppuisivat kesken, mutta olis kiva tietää, mistä niitä saa, jos tarve iskee. En muista ainakaan ensi hätään nähneeni noita missään.

Itse löysin sattumalta moiset RT -kirjakaupasta, kun työn puolesta tuli asioitua: http://kauppa.rakennustieto.fi/fi/productcard.asp?productid=JUL5929
Aluksi Jumala loi Maan ja lepäsi, seuraavaksi Jumala loi Miehen ja lepäsi, sitten hän loi Naisen... Ja tämän jälkeen ei ole levännyt Jumala, eikä Mies. Sekalaista sähellystä: http://www.mikseri.net/artists/deadmanshand.49299.php
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)