hjukke 02.02.2004 22:53:19 | |
---|
Laineella riippuu äijästä, millaista palvelua saa, välillä saa ihan hyvääkin (palvelua). Ketjuhan on vilkkaudeltaan Miekkosen veroinen! Hip Hip! "- munakennot on huumorihommaa" |
Dinorocker 02.02.2004 22:53:50 | |
---|
nii.. lainekin on vähän siinä ja tässä.. siel ei oikee palveluu saa.. prkl.. turusta puuttuu kunnon kitarakauppa.. perustaiskos joku? =) Oon monasti kaverin kans miettiny just tota.....Laine vaan taitaa olla turhan kova vastus muille yrittejille´.......se on nähty.......mää kyl tykkään Laineest. Perkele College of Music |
PuNkKi 02.02.2004 22:54:47 | |
---|
Laineella riippuu äijästä, millaista palvelua saa, välillä saa ihan hyvääkin (palvelua). Ketjuhan on vilkkaudeltaan Miekkosen veroinen! Hip Hip! nojoo, mut yleensä niil tuntuu olevan paljon tärkeempiäkin asioita kun palvella asiakasta.. kummaa touhua. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 02.02.2004 22:55:21 | |
---|
Oon monasti kaverin kans miettiny just tota.....Laine vaan taitaa olla turhan kova vastus muille yrittejille´.......se on nähty.......mää kyl tykkään Laineest. mmm... :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Dinorocker 02.02.2004 23:01:36 | |
---|
nojoo, mut yleensä niil tuntuu olevan paljon tärkeempiäkin asioita kun palvella asiakasta.. kummaa touhua. Juu..välil on.....kerran kun otti _rankasti_ kupoliin ja kun ei muita kun rumpuhemmoja näkynyt......niin marssin niitten keittiö/taukotilaan...sinne yläkertaan....siäl joku tiskas just....sanoin et täs on mun skeba...oiskos mahdollista...hehh... Perkele College of Music |
PuNkKi 02.02.2004 23:03:05 | |
---|
Juu..välil on.....kerran kun otti _rankasti_ kupoliin ja kun ei muita kun rumpuhemmoja näkynyt......niin marssin niitten keittiö/taukotilaan...sinne yläkertaan....siäl joku tiskas just....sanoin et täs on mun skeba...oiskos mahdollista...hehh... juu.u.. ihme kyl et se tolla pelillä pysyy pysytyssä... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 02.02.2004 23:05:39 | |
---|
perhana.. eiks täst maailmast mulle löydy yhtään sopivaa koti vahvistinta.. kamalaa.. tää on mun kohtalo vissiin =D Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Dinorocker 02.02.2004 23:05:54 | |
---|
juu.u.. ihme kyl et se tolla pelillä pysyy pysytyssä... Kyl se pysyy...bändikamat ei taida koko firmaa kaataa.. Perkele College of Music |
PuNkKi 02.02.2004 23:06:20 | |
---|
Kyl se pysyy...bändikamat ei taida koko firmaa kaataa.. nonii... mut kuitenki. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Dinorocker 02.02.2004 23:07:06 | |
---|
nonii... mut kuitenki. yeah.. Perkele College of Music |
P2 02.02.2004 23:07:25 | |
---|
Kyl se pysyy...bändikamat ei taida koko firmaa kaataa.. Nohei, jos on alan ainoo firma täällä, ni ei oo paljon vaihtoehtoja. Ainiin, onhan se joku musiikkiliike vertikaalikin, mut se jamppa on rollingstoren exmyyjä, enkä vieläkään luota siihen. :) |
PuNkKi 02.02.2004 23:08:13 | |
---|
Nohei, jos on alan ainoo firma täällä, ni ei oo paljon vaihtoehtoja. Ainiin, onhan se joku musiikkiliike vertikaalikin, mut se jamppa on rollingstoren exmyyjä, enkä vieläkään luota siihen. :) hoho.. se rollingstore oli iha ihme putiikki.. tais "vähän huijatakkin" joitakin asiakkaita.. huhujen mukaan.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Dinorocker 02.02.2004 23:09:19 | |
---|
Nohei, jos on alan ainoo firma täällä, ni ei oo paljon vaihtoehtoja. Sitä täs ollaan just ...todettu vissiin.. Rolling Storen touhuist olis pahaa kerrottavaa mutta en kerro. Perkele College of Music |
PuNkKi 02.02.2004 23:09:26 | |
---|
yeah.. Niin. Mä hajoon koht jos ei löydä sopivaa vahvisinta.. :) melkein vuoden ollu kotona ilman mitään vempelet.. ni nyt olis jo aika :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 02.02.2004 23:09:56 | |
---|
Rolling Storen touhuist olis pahaa kerrottavaa mutta en kerro. kerro pois. oli siinä muillakin hieman ihmettelemistä joskus.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
kerro pois. oli siinä muillakin hieman ihmettelemistä joskus.. Esim. itse ostin sieltä yhen tyypin basson, joka oli siellä fiksattavana. |
PuNkKi 02.02.2004 23:11:58 | |
---|
Rolling Storen touhuist olis pahaa kerrottavaa mutta en kerro. kuten.. mulla oli joskus siel elektroakustinen kitara myyntitilis.. no se meni sieltä parissa päivässä.. ja ne lupas siitä soittaa kun on mennyt. kuukauden odottelin eikä mitään kuulunut.. sitten soitin.. "joo, onhan se mennyt jo kauan sitten..." ja sen jälkeen tulikin ongelma niitten rahojen saannin kanssa.. voi prkl. siinä se tappelu oli =) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Dinorocker 02.02.2004 23:13:39 (muokattu 02.02.2004 23:14:55) | |
---|
kerro pois. oli siinä muillakin hieman ihmettelemistä joskus.. En kerro. Ne tarinat mitä tarkoitan on lähinnä paikan pitäjien sekoiluista mitkä kyllä vaikutti että se meni nurin, komiasti. Perkele College of Music |
PuNkKi 02.02.2004 23:13:51 | |
---|
hee. melkein 100viestiä jo.. hmm.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 02.02.2004 23:14:10 | |
---|
En kerro. Ne tarinat mitä tarkoitan on lähinnä paikan pitäjen sekoiluista mitkä kyllä vaikutti että se meni nurin, komiasti. okeih.. :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |