cruel_destiny 04.02.2008 18:48:08 | |
---|
hävettää myöntää mutta tykkään tästä ruottalaisesta september -muijasta, ja aika paljonkin, monasti tulee kuunneltua sinätuubista hänen musiikkiaan. Mike Hucbeen (yhdysvaltain presidenttiehdokas) suunnitelma yhdysvaltain rajojen suojelemiseksi on Chuck Norris surreal |
iiwöl 06.02.2008 07:30:58 (muokattu 06.02.2008 07:34:24) | |
---|
Christina Aguileran pers...Siis äänestä kyllä tykkään erittäin paljon. ;) Ainiin.. Queens Of The Stone Agen biisistä "Go with the flow":ista tykkään jollakin tavalla mutta en oo ikinä kenellekkään viittiny mainita siitä. M.A.C.H.O. #30
Let off some steam Bennett! |
Queens Of The Stone Agehan on silkkaa parhautta. Sillähän kelpaa ihan leuhkia jos siitä pitää. |
FrankComa 06.02.2008 16:29:59 | |
---|
Queens Of The Stone Agehan on silkkaa parhautta. Sillähän kelpaa ihan leuhkia jos siitä pitää. Jep. Lähes uskonto. Give The Mule What He Wants! |
KillingMachine 06.02.2008 16:42:35 | |
---|
Queens Of The Stone Agehan on silkkaa parhautta. Sillähän kelpaa ihan leuhkia jos siitä pitää. Indeed. QOTSA:han on niitä bändejä joista vois sanoa että häpeää myöntäää ettei kuuntele. "The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails |
Coatl 07.02.2008 10:55:14 | |
---|
Myönnettäköön nyt tämäkin. Emosta en välitä paskaakaan, mutta: My Chemical Romance on pirun hyvä 30 Seconds to Marsilla on muutama hyvä biisi Fall Out Boylla on muutama hyvä biisi Raamattu, Sananlaskujen kirja 24:13 - "Syö, poikani, hunajaa. Se on hyvää."
Sananlaskujen kirja 25:27 - "Hunajaa ei pidä syödä liikaa." |
black-dog 07.02.2008 14:41:40 | |
---|
QOTSAn kuuntelullaha jo saa arvostusta:D Watch my back sano kyttyräselkä |
Nöksö 08.02.2008 15:20:18 | |
---|
Tasmin Archer, mainitsinko jo Wilson Phillipsin? |
Harpo93 09.02.2008 01:48:33 | |
---|
Aikakone: Keltainen Tears for fears: The seeds of love Enpä ollut aiemmin ajatellutkaan, mutta onpahan vähän samaan suuntaan kallellaan. |
wilzhu 09.02.2008 02:08:00 | |
---|
Metalllicasta olen viime aikoina ruvennut jossain määrin pitämään:S Ennen pidin bändiä kyllä ihan kuunneltavana, mutta muuten en erityisesti minään. Alamäki on alkanut:( Elämä off. |
Horatius-87 09.02.2008 20:28:34 | |
---|
Metalllicasta olen viime aikoina ruvennut jossain määrin pitämään:S Ennen pidin bändiä kyllä ihan kuunneltavana, mutta muuten en erityisesti minään. Alamäki on alkanut:( sama täällä. Saman tapasta olen kyllä toki kuunnellut, mutta aina ajatellut että ei se metallicA mun heiniäni ole. Mutta nyt kun pari levyä on tullut ostettua niin olen huomannut että eipä sitä turhaa hehkuteta.. Hieman noloa myöntää on kyllä. Etenkin täällä kun joka toinen tuntuu olevan tätä MetallicA 4-evah -sarjaa. ja minä näytän seuraavan perässä. Yksinkertainen ja uusavuton - since -92 |
black-dog 10.02.2008 22:00:34 | |
---|
sama täällä. Saman tapasta olen kyllä toki kuunnellut, mutta aina ajatellut että ei se metallicA mun heiniäni ole. Mutta nyt kun pari levyä on tullut ostettua niin olen huomannut että eipä sitä turhaa hehkuteta.. Hieman noloa myöntää on kyllä. Etenkin täällä kun joka toinen tuntuu olevan tätä MetallicA 4-evah -sarjaa. ja minä näytän seuraavan perässä. samaa kastia... onhan sekin mahdollista, häpeä myöntää, että metallia oikeasti ON todella hyvä bändi... mahdottomalta se tuntuu mutta ei sille voi mitää:D Watch my back sano kyttyräselkä |
hullu_ukko 12.02.2008 16:04:00 | |
---|
Häpäisen itseni sanomalla, että ainakin Bullet For My Valentinen 4 Words (To Choke upon) on ihan jees biisi. Tiedä sitten yhtyeen muista biiseistä... Pitänee tsekata jossain välissä... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
vtiainen 13.02.2008 14:36:40 | |
---|
Mä en viitsi enkä pysty häpeemään mitään mitä kuuntelen, ja siis kuuntelen tosi laidasta laitaan musaa. Tosin joskus nuorempana hävetti kuunnella tiktakkia :) |
DDelay 15.02.2008 02:33:28 | |
---|
Johanna Kurkela - Ehkä ensi elämässä http://youtube.com/watch?v=UxvNe761z2g&feature=related en nyt häpeä tätä tunnustustaa kun kerran tännekkin avaudun, mutta onpas herkkä ja kaunis biisi.oikein ihana yliromanttinen mutta mielestäni ei kuitenkaan karkkia.olen nyt monta kertaa putkeen kuunnellut & katsonuyt tuon videon ja ei voi muuta sanoa kun että toimii kyllä hyvin yhteen tuo biisin tunnelma ja video. nopsaan tuossa kuuntelin nuita muitakin tytön biisejä mutta ne ei vakuuttanut (poissuljettuna johannan hieno ja pumpulinen lauluääni).tämä nyt ei ole yllätys koska nuo muut biisit oli enemmän ja vähemmän iskelmää. kertokaapas mulle mitä aikakautta/tyylisuuntaa tässä "Ehkä ensi elämässä" biisissä on. kun kuuntelee alkua 00.00-00-30 nii vois äkkiä luulla että kohta sieltä pusikosta robin hood tepastelee... mihin artisteihin / bändeihin kannattaa tutustua jos haluaa ton tyylistä musaa kuunnella? It`s all in your mind |
jigsore 15.02.2008 09:00:16 | |
---|
YleX:llä soiva Septemberin Until The Day I Die -renkutus on aika tarttuva, kunnon ysäridancemeininkiä. Kaikkea sitä.. |
-Aleksi- 15.02.2008 13:55:09 | |
---|
YleX:llä soiva Septemberin Until The Day I Die -renkutus on aika tarttuva, kunnon ysäridancemeininkiä. Kaikkea sitä.. Samaa olin tulossa kirjoittamaan.. |
Zed 15.02.2008 15:54:18 (muokattu 15.02.2008 16:00:52) | |
---|
Yngwie Malmsteenilla on muutama biisi, jotka kaikessa korskeudessaan kuulostavat ihan hyvältä. Joskus tulee salaa sängyn alla kuunneltua. kertokaapas mulle mitä aikakautta/tyylisuuntaa tässä "Ehkä ensi elämässä" biisissä on. kun kuuntelee alkua 00.00-00-30 nii vois äkkiä luulla että kohta sieltä pusikosta robin hood tepastelee... Minulle tuloo mieleen barokkiajan luuttusävellykset, joita olen vääntänyt aikanaan itsekin klassiselle kitaralle sovitettuna. Tuollaista tyyliä viljeleviä bändejä en nyt saa synapsien sekamelskasta ihmisten ilmoille kaivettua. Kun kissa sanoo "mäy", niin se vaan on "mäy". Turha siitä on mennä mitään perkeleen filosofioita vääntämään. || Rokkipoliisi #1 |
soihtu55 20.02.2008 07:21:20 | |
---|
Huomenta, ja heti aamun pieni aivojen aamutuuletus. Olen sitä mieltä, että kaikki musiikki hevistä - hengelliseen on hyvää, siinä tapauksessa, että on hyvin laulettu. Tai ei oikeastaan sekään riitä, lisäksi tunteella, omaleimaisella ym. tavalla. Lauloihan Juicekin (anteeksi tämä mielipide, jo etukäteen), ei niin puhtaasti. Mutta joihinkin hänen lauluihinsa, se sopi mainiosti. Sanoittajana hän oli mainio! Mutta muistan yhden kappaleen, mitä kuuntelin, joku vappu kauan sitten, monta, monta kertaa. Olikohan Janus Valmunen: bussipysäkillä? Sitten yhtenä aamuna, ehkä vuosi sitten kuulin sen radioista, en muista kanavaa. Se toi mieleeni ne menneet ajat. Kappaleen päätyttyä toimittaja kertoi, että se oli valittu huonoimmaksi kappaleeksi, tai minkä tittelin se nyt olikaan saanut? Tietyin tavoin se on, mutta mikä siinä viehätti/ viehättää? No rakastutaan sitä lähes mahdottomilta tuntuviin ihmisiinkin. Se on. Noita- tunnevirtojen voimia. PS. kun äsken katsoin googlen kautta, on se Janus Valmunen, ja kappaleen surkeudesta on ollut joku muukin tiettyä mieltä, mutta harmi, milloin sen kappaleen saa kuulla ja mistä uudestaan? |
Rattata 20.02.2008 09:48:12 | |
---|
Sum 41:n Does This Look Infected? on varsin toimiva levy. Samaten Blink 182:n basistin ja rumpalistin nykyinen bändi +44 on yllättävän hyvä. Nolo juttu. |