Aihe: Zoom G7.1UT multiefekti
1
Epävirtuoosi
05.02.2008 22:57:10
Elikkäs mielipiteitä kyseisestä vehkeestä kun ei haulla näyttänyt löytyvän :)
Krice
06.02.2008 08:18:13 (muokattu 06.02.2008 08:18:38)

Jos ostaisin jonkun uuden multiefektin niin varmaankin tämä olisi yksi harkinnan arvoinen vekotin. Zoomin prossussa on niin laaja dynamiikka, että se toistaa mallinnukset parhaiten ikinä. Valitettavasti efektit on jotenkin kuivahkot ainakin G2:n perusteella.
Vapour
06.02.2008 09:35:50
Se putki tossa g7:ssa jeesaa joidenkin soundien kuivakkuuteen. Se on siis ihan kunnollinen putkiaste, eikä mikään hintava hehkulamppu.

Tuolla vanhoja tekemiäni sampleja, huonosti soitettuna. Olen sitten noiden äänittämisen ruuvannut vielä enemmän omiin korviini sopivaa settiä:

http://www.mikseri.net/zoomg7
Vapour
06.02.2008 17:05:29
Hvyvältähän tuo kuulostaa :D Kovasti harkinnan alla myös tuo bossin me-50 eli nyt kaks vehettä puntarissa :)

En nyt muista oliko se ME-50, vai joku pienemmällä mallinumerolla varustettu vehje, jota itse testasin. Siitä ei kuitenkiaan oikein irronnut vastusta Zoomille, jossa perusssoundit ovat orgaanisempia.
If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe.
Starlia
06.02.2008 17:53:13
En nyt muista oliko se ME-50, vai joku pienemmällä mallinumerolla varustettu vehje, jota itse testasin. Siitä ei kuitenkiaan oikein irronnut vastusta Zoomille, jossa perusssoundit ovat orgaanisempia.

Mulle on huomenna tai pe tulossa Zoom G9.2tt, kun edukkaasti löysin. Varmasti kiva laite, Zoomeista kun tykkään. G2 oli viimeksi, mutta se oli turhan raakile. Eiköhän G9:llä hetken pärjää.

Zoom historiani: Zoom 7010 Fire, GFX-707, GFX-5, G2, ja nyt tulossa G9.

Kivoja laitteita ovat ja ovat sympatiani löytäneet, vaikka niitä aina parjataan.
patte123
06.02.2008 19:07:41
Mulle on huomenna tai pe tulossa Zoom G9.2tt, kun edukkaasti löysin. Varmasti kiva laite, Zoomeista kun tykkään. G2 oli viimeksi, mutta se oli turhan raakile. Eiköhän G9:llä hetken pärjää.

Zoom historiani: Zoom 7010 Fire, GFX-707, GFX-5, G2, ja nyt tulossa G9.

Kivoja laitteita ovat ja ovat sympatiani löytäneet, vaikka niitä aina parjataan.

Jaahas, no kerroppa ihmeessä mielipidettä siitä jahka saat vähän testailtua. Miten pärjää esim tuolle GT-8:lle?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)