Aihe: Kitaran kuljettaminen junalla..
1
arppah8
06.02.2008 11:49:44

Kyllä mulla on ollut kitara junamatkalla kantorepussa hattuhyllyllä monasti. Eipä toi junakyyti kovin epätasaista ole, että sieltä putoaisi.
I rather be a jerk than being hip like you.
exobalt
06.02.2008 11:54:53
Kyllähän se siellä 'hattuhyllyllä' ihan mukavasti matkustaa, ei se sieltä ainakaan tärinästä tipu, ja tuskinpa kukaan sen pussin päälle 25kg matkalaukkuakaan survoo. Jos ravintelivaunussa alkaa kalja maistumaan, suosittelen kitaran mukaan ottamista, sillä saattaa niitä varkaita junassakin olla.

Eipä se junamatkustaminen kitaran kanssa kovin dramaattista ole loppupeleissä imho.
On se sointuja pidelly...
rrroope
06.02.2008 12:00:52
oon monesti matkustanut neljätuntisia reissuja junalla kitara mukana, joko kantopussissa tai sitten kovassa laukussa. aina se on siellä hattuhyllyllä pysynyt vaikka ois käynyt ravintolavaunussakin tuopposella. ja hyvällä säkällä joku humalainen setä tulee juttelemaan.... "Shoitaksshhhä kitarraaa vai?" (oi miksi ei koskaan tytöt?)
Snapo
06.02.2008 12:29:18
itse kuljin juuri vähän aikaa sitten junalla, 25kg putkicombo ja kitara pussissaan. putket säilyi ehjänä vaikka tulikin vähän kolhittua sinne sun tänne vahingossa, viereisellä penkillä matkusti vahvistin ja mitäs siinä, kitara pysyi hattuhyllyllä moitteitta.
tcitc
06.02.2008 12:49:16
Onhan sitä tullut matkustettua soittimien kanssa. Akustisen kitaran kanssa varmaan useimmiten, mut sitten kaks kertaa eestaas 40kg kosketinsoittimen kanssa. Ja on ollu myös sähkökitara ja putkikombo mukana. Kivempaa on ollu matkustaa soitinten kanssa, kun ne on niin kivoja kavereita. Joskus soittelinkin akustista Lahdesta Joensuuhun InterCityn perhekopissa.
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
merirosvokissa
06.02.2008 14:32:46
On tullut montakin kertaa, otan ikkunapaikan ja soittimen jalkojen väliin/seinää vasten, sitte silmät kiinni/lukemaan kirjaa.

Vähän oon vainoharhanen mutta ajatus siitä että joku nussii soittimen ei kyllä oikeen houkuttele.

Protip: Isomman combon päällä on lepposta istua ja ootella junaa joka on luonnollisesti myöhässä.
http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal - Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF
Metallica mies
06.02.2008 17:10:07
Eikun ravintolavaunuun ;), siellä viimeksi meni helpommin kun oli kitarasalkku ja putkinuppi matkassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)