Aihe: Joskus pukkaa erikoisempaa "tanssikeikkaa"
1
Le Haba
05.02.2008 11:32:34
Eräällä keikalla meiltä kysyttiin josko säestettäis "näyttelijää"

http://fenderforum.com/userphotos/index.html?recid=51871
My name is Baron, Le Baron
uusiipe
05.02.2008 12:37:35
Kerranpa sattui omille kohdille samanmoinen tilanne. Mun suuntaan lavan nurkkaan oli vaan suunnattu sellainen spotti, että en nähnyt esityksestä niin yhtikäs mitään.
Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas.
EP
05.02.2008 12:46:58
Kerranpa sattui omille kohdille samanmoinen tilanne. Mun suuntaan lavan nurkkaan oli vaan suunnattu sellainen spotti, että en nähnyt esityksestä niin yhtikäs mitään.

No, voi helevetin helevetti! :/ .... 8))
Martso
05.02.2008 12:52:44 (muokattu 05.02.2008 13:53:16)

Taisi olla ihan tarkoituksella asennettu.

E: ehkä jatksossa raideriin: "striptease esitysten säestystilanteessa oltava suora ja häiriötln näköyhteys ko. artistiin, jotta olisi mahdollisuus valita oikea moodi esityksen tunnelmaan"
Kaikki käy, eihän siinä mitään!
jykke65
05.02.2008 15:33:12

E: ehkä jatksossa raideriin: "striptease esitysten säestystilanteessa oltava suora ja häiriötln näköyhteys ko. artistiin, jotta olisi mahdollisuus valita oikea moodi esityksen tunnelmaan"

Hyvä pointti! Pittääpä muistaa....=)
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
isojussi
05.02.2008 16:01:18
Kerrankin sais soittaa surutta päin v***ua ja p*****tä.

Tjaa - mut niinhän mä teen muutenkin....
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Qsine
05.02.2008 16:51:38

Jumankekka kerran oli tanssiravintolassa keikkamme väliaikanumerona Eksoottinen Tanssishow Idästä. Ihan varmaan 1991 tai 1992 oli vuosi. Show oli eroottisvivahteista sirkusta, jossa miehet heittelivät ja pyörittelivät naisia. Viimeinen numero huipentui sitten täyteen alastomuuteen yhdellä emännällä, joka poistui yleisön kannalta kiusoittelevasti.

Mutta eivät olleet ottaneet huomioon sitä, että myös takanaan voi olla katsojia! Lavalla, yleisöä vastapäätä tiiraillut muusikkonelikko näki enemmän, PALJON enemmän kuin yleisö.

Ja yksi heistä olin minä.
"Aurinkovoide ja kengurupallo eivät sovi yhteen. Jos aiot voidella itsesi, älä tartu kengurupalloon!"
paice60
05.02.2008 22:13:24
Aikoinaan noita strippareita oli vähän joka pikkukapakassa ja niitä joskus säestettiin. Yöllä sitten juopoteltiin heidän kanssaan.
Vittu näitä hommia.
Eddy
05.02.2008 22:22:58
Joskus 90-luvun alussa osunut stripparin säestys kohdalle. Yllättäen kaikki bändin jäsenet muistivat biisit ulkoa, eikä lappuja pahemmin tuijoteltu...
Koskettelen soittimia...
isojussi
05.02.2008 23:42:29
Ai niin: Perjantainahan meillä oli sama pukkari stripparin kanssa. Tosin taas mun tyypillistä tuuria - se oli poliisiks pukeutunu mies.....
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Sertzo S
06.02.2008 06:27:15
Kerran jouduin yllättäen vetään synttäreillä virsilaulusästystä ja aivan hatusta.
Tuosta ei edes oltu sovittu etukäteen. Hieman hikoilin, mutta pokka piti erikoisine säestysharmonioineen. ;)
baron
06.02.2008 08:40:48

Ai niin: Perjantainahan meillä oli sama pukkari stripparin kanssa. Tosin taas mun tyypillistä tuuria - se oli poliisiks pukeutunu mies.....

Mulle on myös sattunut sama tilanne, mutta se oli kyllä nainen, joka pyysi mun apua esityksensä jälkeen vaatteiden pukemisessa, riisumisen se kyllä hoiti itse.
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
MakkeJ
06.02.2008 11:08:20 (muokattu 06.02.2008 11:08:32)
Joo, on joskus minäkin "joutunut" säestämään tällaisia näyttelijä-lahjakkuuksia, ja ajatellut että kyseessä on ns. "häpy veto"?
loud&proud
lotjauuno
06.02.2008 11:54:11
Eikös tuossa ketjun aloituskuvassa ole selvästi hanuristin komppaus menossa.

Tuli joskus veivattua puolisen vuotta rockn rollia H:gin Kings Kakadussa.Alkuillasta kun asiakkaita oli vähän niin mimmit kyseli meitä tsiigaamaan piip-shownsa.Mutta me oltiin nähty ne kaikki,kun valittiin itse tauko-pöytä n.2metrin päästä privaattia.Ei haitannut.Ja kyllähän se muutenkin oli mukava soittomesta.KYMMENIÄ hyvännäköisiä nuoria naaraita,eikä edes kaikki niitä helwetin ryssiä.
jopajotain
13.02.2008 16:20:51
Perzformance.
jykke65
23.02.2008 22:31:30

Uutisissa oli hetki sitten juttu käräjäoikeuksista siitäpä tuli mieleeni elämäni eka huttukeikka. Soitettiin Porin käräjäoikeudessa talon pikkujouluissa ja kun olin rumpali niin kannut mahtuivat vain oikeuden puheenjohtajan paikalle, heiluttelin siinä illan aikana kapulaa vinhasti lyöden tuomioita virveliin. Ilta sitten päättyi ennen aikojaan kun tuomarit alkoivat mätkiä toisiaan ilman nuijia, paikalle tullut polliisi heitti huumoriksi ja tokaisi että "eiköhän pojat nuijita tuomio samantein kun näyttää puheenjohtajakin olevan paikalla" osoittaen minua, en kuullut mitä se sano, joten pelästyneenä ponkaisin ylös pallilta ja sanoin kovaan ääneen "mä oon kyllä vaan soittanu koko illan, en mä sitä nähny" seurasi hetken hiljaisuus ja koko sali rämähti nauramaan. Hauska keikka jonka jälkimainingeissa vieläkin olen.
En se mää ollu....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)