Jäsen X 02.02.2004 21:08:47 | |
---|
Kannattaa hommata muuten se Soundtrack, siinä on ne biisit kokonaisina, Stonehengekin saa ihan uusia ulottuvuuksia, se menee siinä lopussa ihan humpaks tms. "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
Da Make 02.02.2004 21:10:58 | |
---|
Kannattaa hommata muuten se Soundtrack, siinä on ne biisit kokonaisina, Stonehengekin saa ihan uusia ulottuvuuksia, se menee siinä lopussa ihan humpaks tms. Mistäköhän tuon löytää, olen välillä vilkuillut, mutta ei ole tullut vastaan! Cräx, Change, Ötöm!?
Revolution is my name...! |
Niskamies 02.02.2004 21:13:18 | |
---|
Mistäköhän tuon löytää, olen välillä vilkuillut, mutta ei ole tullut vastaan! Amazonilta saa "black albumin". pitääkin tilata, sen kanssa myös leffa ja return of spinal tap. |
Ze Kink 02.02.2004 21:18:19 | |
---|
Mä en nähny spinal tappia koskaan loppuun ja nyt harmittaa.. Tosin olen kuullut huhuja dvd versiosta itiksessä, joten ajattelin lähteä etsimään.. Vaikkapa huomenna. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Niskamies 02.02.2004 21:22:11 | |
---|
Mä en nähny spinal tappia koskaan loppuun ja nyt harmittaa.. Tosin olen kuullut huhuja dvd versiosta itiksessä, joten ajattelin lähteä etsimään.. Vaikkapa huomenna. Raportoi sitten. Mie haluun! |
Jäsen X 02.02.2004 21:31:48 (muokattu 02.02.2004 21:32:20) | |
---|
Ostakaa se tupla-dvd. ihan v****i ekstroja. hitosti poistettuja kohtauksia jota ei oo leffassa. mm. "Son of St. Hubbins" ja "Nigels replacement" "Working on a sex farm,
Poking your hay" |
Jäsen X 02.02.2004 21:32:04 (muokattu 02.02.2004 21:32:43) | |
---|
-lipsahti- "Working on a sex farm,
Poking your hay" |
Tympee Huttunen 02.02.2004 22:33:52 | |
---|
Loistava leffa kyllä. Tuota jatko-osaa en olekaan nähnyt. Ei ole itseasiassa tullut mistään edes vastaan. Tuo jo edellämainittu tupla dvd on todellakin hankinnan arvoinen. Ja tietenkin soundtrack. Onko jollain Break like a wind tms. levy? " Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta." |
Loistava leffa kyllä. Tuota jatko-osaa en olekaan nähnyt. Ei ole itseasiassa tullut mistään edes vastaan. Tuo jo edellämainittu tupla dvd on todellakin hankinnan arvoinen. Ja tietenkin soundtrack. Onko jollain Break like a wind tms. levy? Ei ole vielä, mutta amazonilta senkin tilaan. Niinkuin tilaan hienon Spinal Tap julisteenkin. |
kupteri 03.02.2004 00:14:56 | |
---|
|
Exhausted 03.02.2004 11:59:11 | |
---|
kazaalla tuli latailtua joskus se soundträkki, loistokamaa. |
JLM 03.02.2004 14:41:46 | |
---|
Loistava leffa kyllä. Tuota jatko-osaa en olekaan nähnyt. Ei ole itseasiassa tullut mistään edes vastaan. Tuo jo edellämainittu tupla dvd on todellakin hankinnan arvoinen. Ja tietenkin soundtrack. Onko jollain Break like a wind tms. levy? Break like the wind löytyy kyllä. Kuulemisen arvoinen sekin on :) Spinal Tapin "Black album" on kyllä ehkä kuitenkin se parempi levy. Tuossa muuten Tufnelin custom skitta, mikäli joku ei ole nähnyt :) http://www.ernieball.com/clb/clbspinaltap.html |
Ze Kink 03.02.2004 19:15:46 | |
---|
En löytäny, kaveri on kuitenkin spotannut sen jossain keskustassa, saas nähä jos kävisin ostamassa sen jossain vaiheessa (jos löydän). Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
PoLFus 03.02.2004 20:25:04 | |
---|
Ostakaa se tupla-dvd. ihan v****i ekstroja. hitosti poistettuja kohtauksia jota ei oo leffassa. mm. "Son of St. Hubbins" ja "Nigels replacement" Totta! Toi Nigelin paikkaaja on hauska :) xD ~ 7ender $tratocaster ~ |
PoLFus 03.02.2004 20:25:04 | |
---|
Ostakaa se tupla-dvd. ihan v****i ekstroja. hitosti poistettuja kohtauksia jota ei oo leffassa. mm. "Son of St. Hubbins" ja "Nigels replacement" Totta! Toi Nigelin paikkaaja on hauska :) xD ~ 7ender $tratocaster ~ |
kojones 03.02.2004 20:38:31 | |
---|
Mä en nähny spinal tappia koskaan loppuun ja nyt harmittaa.. Tosin olen kuullut huhuja dvd versiosta itiksessä, joten ajattelin lähteä etsimään.. Vaikkapa huomenna. Osta multa, kato tori. |
kede 03.02.2004 21:13:26 (muokattu 03.02.2004 21:14:06) | |
---|
Ootteko koskaan syvällisesti miettiny miten nerokkaat sanat on Stonehengessa? Druidit - kukaan ei tiedä ketä ne oli, mitä ne teki, tai millon ne tarkalleen eli, mutta SILTI niiden perintö elää :DD (The druids - no-one knows jne..) Kiva pikku juttu joka viittaa muusikoiden suureen 'viisauteen' siinä leffassa ;) |
Niskamies 03.02.2004 21:15:34 | |
---|
Ootteko koskaan syvällisesti miettiny miten nerokkaat sanat on Stonehengessa? Druidit - kukaan ei tiedä ketä ne oli, mitä ne teki, tai millon ne tarkalleen eli, mutta SILTI niiden perintö elää :DD (The druids - no-one knows jne..) Kiva pikku juttu joka viittaa muusikoiden suureen 'viisauteen' siinä leffassa ;) Ihan loistavat sanat, varsinkin kun se itse biisi alkaa ja lauletaan bansheista. |
Da Make 03.02.2004 21:18:16 | |
---|
Ihan loistavat sanat, varsinkin kun se itse biisi alkaa ja lauletaan bansheista. Niin! Aivan legendaarinen! Sairaan hyvä, kaikki jututhan ovat "Oikeita mokia"... Hyvä opas jos haluaa olla valmis kaikkeen mahdolliseen... xD Cräx, Change, Ötöm!?
Revolution is my name...! |