Oon hankkimassa tollasta Yamaha CS01:ni kaveriksi. Kokemuksia kellään ko. spedusta? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Simo78 06.02.2008 07:59:18 | |
---|
Oon hankkimassa tollasta Yamaha CS01:ni kaveriksi. Kokemuksia kellään ko. spedusta? Eipä ole kokemuksia tosta digitechistä. Bad monkey ja multichorus löytyy ja ovat omassa hinta luokassaan aikasta hyviä, tai jopa lyömättömiä(ainakin BM)! Toi vehke on jo niin halpa, että uskaltaisin hommata, vaikka sitten verkonpainoksi=) |
IJarro 06.02.2008 08:58:51 | |
---|
rp50 ei hajua, mut kalliimmat mallir rp100 ja rp200(=rp100 kaasupolkimella) oli ihan jees pelejä. Mättösoundit löytyi, kompurat ja kaijut menee. Jopa semmosia jees kuulosia putkirososoundeja löytyi. Ruuvailla sai vaan aika paljon (rp50 ei oo ees ruuveja vaan namiskuja...) Jos rahkeet riittää, ni inan kalliimpi rp80 vois olla kovis. Siinä kun on se maanmainio kaasupoljinkin. Mut joo. emmä soundeista mitään tiiä =) Let's do some living after we die... |
Lonesome 06.02.2008 13:04:52 | |
---|
Jopa semmosia jees kuulosia putkirososoundeja löytyi. Ruuvailla sai vaan aika paljon (rp50 ei oo ees ruuveja vaan namiskuja... Jep. Ostin rp50:n lähes viis vuotta sitten ja hyvin on palvellut kuulokkeiden kanssa soitellessa. Varsin käyttöäkelpoisia mallinnuksia minun käyttööni. Lähinnä sitä putkirosoa... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" |
isojussi 07.02.2008 03:04:20 | |
---|
Panin tilaten. Ei ollu t-kaupassa enää kun 29,- € Jos myöhemmin innostun, niin minkälainen expression-spedu siähen passaa? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |