KoskPaavo 04.02.2008 17:57:07 | |
---|
Edellisestä jututusta taas plussaa, vain yhdellä varauksella, ; kateus ei ole ollenkaan pelkästään varsinaissuomalainen juttu. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Qsine 04.02.2008 18:16:21 | |
---|
Tokitoki. Omaa pesää on vaan aina mukavin liata, koska siihen on eniten kosketuspintaa, ja oma nilkkakin on tarvittaessa ojassa. Jouduin asumaan pk-seudulla sivistyneitten ihmisten parissa kahdeksisen vuotta, ja kyllä se vaan niin oli, että pääkaupunkiseutulaisen vittuilu on varsinaissuomalaisen small talk! "Aurinkovoide ja kengurupallo eivät sovi yhteen. Jos aiot voidella itsesi, älä tartu kengurupalloon!" |
rintapek 05.02.2008 02:48:10 | |
---|
minusta vaan kaikilla mnettiläisillä tulisi taitotasosta tai harrastuneisuudesta tai ammattilaisuuden tasosta välittämättä olla yhtäläinen oikeus osallistua noihin tapaamisiin ilman että kukaan katsoo nenänvarttaan pitkin. On muuten hieno lause. Ja ihan oikeaa asiaa.+ One kind of music only - the good kind |
tiina62 05.02.2008 04:12:23 (muokattu 05.02.2008 04:13:23) | |
---|
Hyvää huomenta. Uhkasin muutama sivu sitten, etten kirjoita enää.. Olen herkkänahkainen, olen ehkä hieman marttyyriyteenkin taipuvainen (sukuvika), ja inhoan riitelemistä ja tuo "varsinaissuomalainen" kateus (johon voidaan lukea mielestäni myös satakuntalainen ja josta olen tehnyt empiiristä tutkimusta kolmatta vuotta) on mielestäni kaiken tappavaa ja tai ainakin hyvin kuluttavaa ja energiaa viepää. Älkää antako hyvät ihmiset tuon kateuden tulla päälimmäiseksi ja vievän tuota loistavaa lahjaanne, musiikin tekemisen lahjaanne väärään suuntaan. Aikoinaan hyvin samantapaisella nimimerkillä kuin WW minut haukuttiin toisella avoimella keskustelupalstalla hyvin henkilökohtaisella tasolla. Senkin tähden pelästyin ihan oikeasti ja vetäydyin pois. Kiitos kaikille minua puolustaneille ja myös niille, jotka palautitte minut maanpinnalle. :) Niin, enhän minä ole oikea muusikko, mutta ette usko, kuinka hartaasti haluaisin olla ja jos minut vielä huolitaan kesätapahtumaan, niin tulen laulaen! Nyt täytyy lähteä valmistautumaan "oikeisiin töihin". Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
Sertzo S 05.02.2008 06:49:14 (muokattu 05.02.2008 06:52:18) | |
---|
. Aikoinaan hyvin samantapaisella nimimerkillä kuin WW minut haukuttiin toisella avoimella keskustelupalstalla hyvin henkilökohtaisella tasolla. Senkin tähden pelästyin ihan oikeasti ja vetäydyin pois.
Hyökkäys saattaa olla paras puolustus -ainakin joskus, mutta jatkuva riidankylvö jonkun/joidenkin osalta ja toisten omahyväinen aliarvioiminen vie vain turhaa energiaa, eikä palvele ketään. Huonoja päiviä meillä on kaikilla ylilyönteineen ja loukkaamisineen vaikka näilläkin palstoilla. Yleensä anteeksi annetaan kuitenkin ja elämä jatkuu sopuisimpina keskusteluina kuten jälleen täälläkin. :) |
kuunsirppi 05.02.2008 06:53:56 | |
---|
jos minut vielä huolitaan kesätapahtumaan, niin tulen laulaen! No ehrottomasti ja kyllä! Miksei huolittais, kun mut ja kaikki muutkin huolitaan. Näemme siis viimeistään Lammilla :o) Mukava, kun tulit takaisin! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
isojussi 05.02.2008 10:18:11 | |
---|
On muuten hieno lause. Ja ihan oikeaa asiaa.+ Heh - kiitos. Mulle se pukkas just lusitun jäähyn. No, asia on mun osalta käsitelty, vaikken usko, että entisenä koulukiusattuna antaisin vastedeskään ihan hevillä töniä pienempiään. Joskus seuraukset vaan kannattaa kärsiä. Mutta me kaikki varmaan jatkamme jo etukäteen mainioksi tiedetyn Lammin kalaasien hehkuttamista - ainakin viimeksi tunnelma oli kuin Putte-Possun nimipäivillä parhaimmillaan. Mä lähen nyt keikalle - Luv U All!!! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
kuunsirppi 05.02.2008 10:25:57 | |
---|
Heh - kiitos. Mulle se pukkas just lusitun jäähyn. Siis hä! Miten tosta voi jäähyn saada? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
jjsound 05.02.2008 10:48:18 | |
---|
Siis hä! Miten tosta voi jäähyn saada? Sitä mä en kans tajua??? "No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..." |
Sertzo S 05.02.2008 10:50:20 | |
---|
Siis hä! Miten tosta voi jäähyn saada? Niin! Voihan hevonvittu!!! |
isojussi 05.02.2008 15:58:07 | |
---|
Siis hä! Miten tosta voi jäähyn saada? Kai kumminkin lopunperin WW:n kanssa riitelemisestä - taas kerran - mutta asiani siinäkin oli tosiaankin juuri tuo. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
tiina62 05.02.2008 16:09:28 | |
---|
Kai kumminkin lopunperin WW:n kanssa riitelemisestä - taas kerran - mutta asiani siinäkin oli tosiaankin juuri tuo. Sie kärsit, ku minuthan se halus vaan lytätä. Oot oikia ritari! Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
Mikko T. 05.02.2008 16:14:56 | |
---|
Voi helvetin perse mikä hiekkalaatikko tästäkin nyt on tullut. Saataisiinkohan kesän avajaisten ohjelmaan myös jonkin sortin paininäytös? Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
paice60 05.02.2008 16:26:50 | |
---|
Voi helvetin perse mikä hiekkalaatikko tästäkin nyt on tullut. Saataisiinkohan kesän avajaisten ohjelmaan myös jonkin sortin paininäytös? Eiköhän tuo onnistu. Kuhilas ja minä voidaan painia, ai mutta eihän se kestä kuin kaksi sekuntia kun KuhiJohn on selätetty. Onpahan nopeasti pois sekin sitten. Vittu näitä hommia. |
Voi helvetin perse mikä hiekkalaatikko tästäkin nyt on tullut. Saataisiinkohan kesän avajaisten ohjelmaan myös jonkin sortin paininäytös? Kaikki näytökset vaan kehiin kiitos ;) Savonlinnassa saatiin kunnon polkantanssi näytös yöjalast saapuneilta, heh.. -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
eskoensio 05.02.2008 17:17:09 | |
---|
Vai painimatsia tilatkaa minut tuomariksi ,mutt voin ottaa sitten voittajaa vastaan siis Kuhilaan kans.Olen niin vasta alkaja Voin mennä ensiksi Kuhilaalle siltaan. |
Sertzo S 05.02.2008 18:03:45 (muokattu 05.02.2008 18:06:24) | |
---|
Eiköhän tuo onnistu. Kuhilas ja minä voidaan painia, ai mutta eihän se kestä kuin kaksi sekuntia kun KuhiJohn on selätetty. Onpahan nopeasti pois sekin sitten. Nopeat Ipponit kehiin vaan! ;) Nopein, mikä olen nähnyt kisoissa oli n.5 sekuntia aloituksesta ja pyyhkäisystä. Judossa on paljolti samoja tekniikoita kuin painissa. |
Sertzo S 05.02.2008 18:08:07 | |
---|
Kaikki näytökset vaan kehiin kiitos ;) Savonlinnassa saatiin kunnon polkantanssi näytös yöjalast saapuneilta, heh.. Taisipa noin olla. :) |
ÄM 05.02.2008 19:58:57 | |
---|
Taisipa noin olla. :) No jos nyt vähän karkeloitiin. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
KoskPaavo 05.02.2008 20:51:52 | |
---|
Nopeat Ipponit kehiin vaan! ;) Nopein, mikä olen nähnyt kisoissa oli n.5 sekuntia aloituksesta ja pyyhkäisystä. Judossa on paljolti samoja tekniikoita kuin panemisessa. Sorry, oon huumorpäällä, vähän taas editoin "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |