Aihe: Megadeth
1 2 3 4 5117 118 119 120 121 122 123 124 125
TTV
05.02.2008 13:19:37 (muokattu 05.02.2008 13:40:32)
Osaako kukaan arvoida kuinka paljon porukkaa oli paikalla?

Kentällä oli mielestäni vapaata, samoin myytävänä olleissa katsomolohkoissa, nuppilukua en lähde arvailemaan. Toivottavasti oli kuitenkin riittävästi, että tulevat toistekin.
mega
05.02.2008 13:29:01

Osaako kukaan arvoida kuinka paljon porukkaa oli paikalla?

Kuuleman mukaan 4000 ja loppuunmyyty, tiedä sitten. Eihän kenttää "tapotäyteen" saa myydäkään turvallisuusyistä johtuen ja aivan yläkatsomothan eivät edes käytössä olleetkaan.
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor"
paavi666
05.02.2008 13:51:59 (muokattu 05.02.2008 14:24:57)
Ihan OK keikka. Huonoja puolia oli miksaus ja omasta mielestäni helvetin tylsät lämppärit, jäi vähän ärsyttämään jostain syystä Volbeatin toisen kitaristin loputon hymyily, mutta ei siitä sen enempää.
Hyvät biisit oli Deth valinnut, ekalta levyltä toki olisi voinut jotakin soittaa. Chris Broderickista sen verran, että ei mielestäni sopinut Megadethin miehistöön niin hyvin kuin muut jäbät, vähän sellaiselta mustalta lampaalta vaikuttaa jostain syystä.
Oliko muidenkin mielestä edessä käsittämättömän kova paine verrattuna muihin keikkoihin, sillä vaikka olen monesti edessä ollut niin ihan noin kovaa selkäsärkyä ei ennen ole ollut.
Mutta ei muuta, ihan hyvä keikka ja sain Broderickin plekun sentään.

Onko jollakin muuten kuvia keikasta?

Tässä MTV3:sen Mustainen haastattelu
http://viihde.mtv3.fi/videot/index. … ml/uusimmat/musiikki/?2008/2/122254
"Juu kitaraa soitan metallica." - Ämil94 jäsenkuvaus.
Goozy
05.02.2008 14:13:46
Oli kyllä todella hyvä keikka, hauskaa oli. Paine oli kyllä juu aika sietämätön joissakin vaiheissa.
mega
05.02.2008 14:18:29

Ihan OK keikka. Huonoja puolia oli miksaus ja omasta mielestäni helvetin tylsät lämppärit, jäi vähän ärsyttämään jostain syystä Volbeatin toisen kitaristin loputon hymyily, mutta ei siitä sen enempää.
Dave Mustainekin hymyili ainakin kerran!
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor"
Backlet
05.02.2008 14:52:07

Kova oli keikka juu. Parempi kuin Saunassa viime vuonna. Valittamista löytyy oikeastaan vain turhan samankaltaisesta setistä edelliseen kertaan verrattuna ja Mustainen laulua ei oikein kuullut. Paine oli kyllä siellä keskellä yllättävän kova ja piti lähteä sieltä aika pian sivummalle. Broderickista ei mitään kummempaa sanottavaa. Hyvin se veti ja sopi bändiin. Ensiferumista en tykännyt, mutta Volbeat sen sijaan yllätti positiivisesti ja oli just sopivan rentoa menoa lämppäripaikalle.
Nuclear Waste.
Chips
05.02.2008 15:03:37
Mietin siinä että pitäiskö tunkea eturiviin, mut ehkä parempi kun pysyin siinä miksaajan edessä. Joku rokkipoliisi seisoi kädet puuskassa siinä vieressä ja minä lauloin täyttä häkää mukana. :D
"Just imagine every wrong brutal thing we have ever done. It's hard to do, isn't it? We've done so many.."
Tohtori Tonus
05.02.2008 15:06:17 (muokattu 05.02.2008 15:11:25)
Volbeat sen sijaan yllätti positiivisesti ja oli just sopivan rentoa menoa lämppäripaikalle.

Tämä kyllä todellakin yllätti positiivisesti. Tuli vähän mieleen se eräs toinen raskaan countryrockin ryhmä ;)

Niin ja itse pääesiintyjä... Kuten useaan otteeseen todettu, miksausta lukuunottamatta parhautta. Ihan mukava oli se Burnt Icekin siellä tuttujen ja turvallisten vetojen välissä. Mustainen laulu ja rumpali-Droverin lattiatomit eivät kuuluneet, ainakaan kunnolla. Broderick hoiti hommansa asiallisesti, tykkäsin enemmän kuin kitaristi-Droverista
Timoski
05.02.2008 15:39:29
Chips: se taisin olla minä.. =) vittu mä mikää rokkipoliisi oo, mutta jos rummuista ei kuulu ku pasari nii kai sen huonompikin salapoliisi huomaa!!
Hiekkaharjun Hendrix
05.02.2008 15:55:31
Hyvinhän ne veti ja fiilistä oli, mut saundit jäi vähä vaivaamaan. Rummuista ei kuulunu ku basari, joka peitti alleen välillä myös vokaalit ja kitarat, mutta esim. Hangar 18:nissä saundit oli kohillaan kuten myös Tornado of soulsissa. Broderick veti varsinkin loppua kohden soolot tarkasti ja "Mustosen" välispiikit hymyilyttivät.
-mechanix-
05.02.2008 16:11:02
Kova keikka, kovempi kuin kesällä. Settilista oli hyvä ja Ashes in Your Mouth oli oikeen mukava yllätys. Broderick veti hyvin, mitä nyt alussa taisi olla vähän jännitystä tai jotain. Soundeihin ei pahemmin tullut keskityttyä, mutta sen huomasi, että Broderickin soolot ei aluksi juuri kuulunut. Paine oli tosiaan kyllä välillä ihan helvetin kova siellä edessä.
Sam Hotman
05.02.2008 16:39:33
Oli kylläs kyllä kova keikka! Miksaus kusi välillä, mutta meininki oli kova. Meinasin runnoutua sinne toiseen riviin Volbeatin aikana, joten menin taaemmas, mutta sitten ajauduin Take No Prisonersin moshpittiin ja tuli vähän lukemaa otettua. Sitten siirryin vasemmalle puolelle ja sain olla rauhassa loppu keikan. Ja siinä mun vieressä oli koko loppu keikan vissiin yksi toinen mnettiläinen.
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir
DaKiller
05.02.2008 17:07:15

Tässä MTV3:sen Mustainen haastattelu
http://viihde.mtv3.fi/videot/index. … ml/uusimmat/musiikki/?2008/2/122254

Jea, 24:ssa taidetaan sit kuulla dethiä tulevaisuudessa? ;)
geeza
05.02.2008 17:23:32

Volbeatin laulajaukkeli oli oikein hauska veikko, vaikka kakkaa musaa soittikin.
Enskan jätin väliin, koska se on paska.
Megadeth oli suakelin kova. Meinasin kusta housuun ku Broderick lateli Tornado of Soulsin soolon! Koko pändi oli muutenkin pirun kovassa vireessä ja Dave on ÄIJÄ.
Yksi parhaista keikoista mitä oon nähny.
Pixie.
Yazka
05.02.2008 17:31:54
Meinasin kusta housuun ku Broderick lateli Tornado of Soulsin soolon! Koko pändi oli muutenkin pirun kovassa vireessä ja Dave on ÄIJÄ.
Yksi parhaista keikoista mitä oon nähny.

Tykkäsin kans keikasta aivan täysillä, soundit kyllä oli
vaan sinnepäin(oltiin jäällä broderickistä n. 10m).

Tässä pikkubroidin ottama video jossa Mustonen selvittelee
sukuhistoriaansa:

http://www.youtube.com/watch?v=KNRILW-ZsAE

Joku vois kertoa millasia eareja pitäis käyttää jottei leikkaantuis korkeat äänet pois..aikani pelleilin niitten kaa sitten totesin että nyt ollaan hevikeikalla enkä halunnut missata varsinkaan tornadon sooloa earien takia.
"What do you mean, I aint kind?Im just not your kind."
Nieby
05.02.2008 17:57:05
Juu kyllä siinä vaiheessa oli hieno fiilis kun tuli Tornadon soolon aika ja koko muu bändi perääntyi ja Broderick asteli lavan eteen. Se oli selkeesti Broderickin näytönpaikka ja todella hyvin onnistui. Tietenkään kukaan ei soita sitä niin kuin Friedman, mutta paremmin kuin Drover.

Helvetin kova keikka. eturivistössä kentällä oli kyllä aivan tajuton paine. Se ihmisten edestakaisin helilutus oli välillä aika saatanallista, sinne kun kaadut niin et varmana ylös nouse. Mutta pitäähän sitä pientä jännistystä olla aina.. ;)

Paras keikka jolla itse olen paikalla ollut.
Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me. Saatana saapuu nurkan takaa. "Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne www.myspace.com/beyondotherdimensions www.hardoxrock.com
Mikklo
05.02.2008 18:44:40 (muokattu 05.02.2008 18:47:54)
Kuvasin puolet keikasta mutta kun kotona kattelin ei kuulunu paljoa muuta kun basso rumpua. #!"@¤%!!
Mikä tää boxi on?
Jormaz
05.02.2008 18:50:24
Hohoh, Tornadon soolo meni ihan ohi kun oli semmonen lihamylly siinä ympärillä. Ei tarttis käydä hieronnassa koskaan (no en kyllä käy muutenkaan) jos kävis pari kertaa viikossa Megadethin keikalla. Mä ainakin diggaan siitä Mustainen Line6-vehkeen soundista. Broderickilla oli kaiketi jotain Engliä (joka kuulosti ainakin mun kohdalla karmealta). Olin vissiin liian fiiliksissä kun soundeihin en muuten kiinnittänyt huomiota. Aiemmin oon nähnyt bändin vain silloin kun ekan kerran Saunassa kävivät ja pieksihän tää nyt sen ihan 100-0. Muutenkin ulkoilmakeikat on järjestäin perseestä, kyllä tällainen meno jäähalliin kuuluu.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Manuel Pyrhullo
05.02.2008 18:58:01
kyllä tällainen meno jäähalliin kuuluu.

Ajattele jos joku tulisi keikalle luistimet jalassa. Hahaha.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)