Mörska 29.01.2008 23:18:51 | |
---|
|
J.Nikkanen 04.02.2008 14:24:16 | |
---|
Käy koesoittamassa se! Niin ja koesoita muitakin malleja. Ja käy nyt katsomassa tarjontaa muuallakin. Levytukussa on silloin tällöin hyviä pelejä tarjouksessa, ja palvelu on ollut ainakin mulle aina OK. |
pekezu 04.02.2008 16:50:27 | |
---|
Jos on tosiaan mahdollista käydä musaliikkeissä testaamassa niin aina parempi. Haulla löytyy tällä keskustelupalstallakin paljon juttua huokeammista bassoista. Jos et pysty kuitenkaan testaamaan soitinta vaan pitää summamutikassa ostaa, voisin suositella Ibanezin GSR-200:sta tai viisikielistä GSR-205:sta. Ensimmäinen oma bassoni oli jälkimmäinen mainituista, enkä äkkiseltään keksi mitään valittamista. PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa |
henrico 05.02.2008 15:35:34 | |
---|
Jos on tosiaan mahdollista käydä musaliikkeissä testaamassa niin aina parempi. Haulla löytyy tällä keskustelupalstallakin paljon juttua huokeammista bassoista. Jos et pysty kuitenkaan testaamaan soitinta vaan pitää summamutikassa ostaa, voisin suositella Ibanezin GSR-200:sta tai viisikielistä GSR-205:sta. Ensimmäinen oma bassoni oli jälkimmäinen mainituista, enkä äkkiseltään keksi mitään valittamista. samaa mieltä olen ibanez on hyvä ,ja vähän käytettyjäkin kannattais harkita. fender jazz bass highway usa, ,charvel b3 2xsquier jazz bass toinen mij ..*toikai als 58 gt |
Jos on tosiaan mahdollista käydä musaliikkeissä testaamassa niin aina parempi. Haulla löytyy tällä keskustelupalstallakin paljon juttua huokeammista bassoista. Jos et pysty kuitenkaan testaamaan soitinta vaan pitää summamutikassa ostaa, voisin suositella Ibanezin GSR-200:sta tai viisikielistä GSR-205:sta. Ensimmäinen oma bassoni oli jälkimmäinen mainituista, enkä äkkiseltään keksi mitään valittamista. Testaamassani 205:ssä h-kieli oli kyllä niin munattoman kuuloinen, että sitä en kyllä lähtisi suosittelemaan, se tuppaa halvoissa viisikielissä olemaan ongelma. Muuten basso on ihan asiallinen aloittelevalle basistille. Kannattaa myös kokeilla viisikielistä bassoa, jos mahdollista. Itse pidän kuitenkin nelikielisistä enemmän. Basisti on lyömäsoitin. |