Aihe: Lävistykset
1 2 3 4 531 32 33 34 3547 48 49 50 51
Manaatti
04.02.2008 22:55:21
Mun mielestä läväreiden ei kuulu näkyä, eli ainut oikea paikka läväreille on tietysti genitaalit.

Sanoo ihminen, joka ei ottaisi genitaalilävistystä koskaan. No en minäkään ottaisi. Kielilävistykset eivät sitten myöskään näy, jos sen osaa peittää kunnolla.
I consider myself a road man for the lords of karma.
pardy
05.02.2008 00:19:17

Mun mielestä läväreiden ei kuulu näkyä, eli ainut oikea paikka läväreille on tietysti genitaalit.

Sekä suu, nännit ja moni muu paikka.

Asiasta kukkaruukkuun, onko tämä idea kellekkään tuttu: http://www.bmezine.com/news/pubring/20041214.html ?
Lorko
05.02.2008 08:57:56
Sanoo ihminen, joka ei ottaisi genitaalilävistystä koskaan. No en minäkään ottaisi. Kielilävistykset eivät sitten myöskään näy, jos sen osaa peittää kunnolla.

Miten niin en ottaisi? Ite kerran kännipäissäni olin jo nuppineula kädessä ja muna toisessa veskissä, mutta en sitten uskaltanut kuitenkaan. Korvanlehdykän kyllä lävistin. Mutsi ei oikein digannut.
Manaatti
05.02.2008 11:34:41
Miten niin en ottaisi? Ite kerran kännipäissäni olin jo nuppineula kädessä ja muna toisessa veskissä, mutta en sitten uskaltanut kuitenkaan. Korvanlehdykän kyllä lävistin. Mutsi ei oikein digannut.

Kännissä olemista ei lasketa, koska silloin voi kukatahansa hölmöillä mitä vain. Ja hyi jösses nuppinaulaaminen, iyargh!
Carvel
05.02.2008 11:37:09
Miten niin en ottaisi? Ite kerran kännipäissäni olin jo nuppineula kädessä ja muna toisessa veskissä, mutta en sitten uskaltanut kuitenkaan.

Kyllä mä ainakin vielä kännissäkin miettisin kahesti, ennen kuin lävistäisin tuolla lailla :D
ja nuppineulalla, minkähän aattelit laittaa siihen roikkumaan.. ?
"You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire"
Lorko
05.02.2008 12:53:05
Kyllä mä ainakin vielä kännissäkin miettisin kahesti, ennen kuin lävistäisin tuolla lailla :D
ja nuppineulalla, minkähän aattelit laittaa siihen roikkumaan.. ?

Korviksen, sellasen renkulan.
päänahka
05.02.2008 13:55:42
Korviksen, sellasen renkulan.

Ei taida oikein pysyä kikkelissä semmonen ohut rinkula. Parimillinen pitää olla. Itsellä on ollut kyllä monesti mielessä tuo PA. Ehkä vielä joskus.
Up and down, that's how energy stays alive.
Rakkikoira
05.02.2008 15:14:45
Ite kerran kännipäissäni olin jo nuppineula kädessä ja muna toisessa veskissä

Oliko siinä vessan seinässä pieni pyöreä reikä?
tikkitakki
05.02.2008 16:07:31
Ei taida oikein pysyä kikkelissä semmonen ohut rinkula. Parimillinen pitää olla. Itsellä on ollut kyllä monesti mielessä tuo PA. Ehkä vielä joskus.

Mikä on Pa? Ja miten niin ei pysyis. Tarkotus ois lävistää se terkasn alapuolella oleva jutska ja laittaa siihen renkula. Ois aika mahee.
Gandhi
05.02.2008 16:28:51
Mikä on Pa? Ja miten niin ei pysyis. Tarkotus ois lävistää se terkasn alapuolella oleva jutska ja laittaa siihen renkula. Ois aika mahee.

PA = Prinssi Albert, katso tarkemmin googlaamalla, mikäli tarkempi tieto tarpeen.

Se kiinnike terskan alapuolella voi revetä suht helposti, jos siihen alkaa rinkuloita laittamaan - varsinkin ohuita, mahdollisesti teräviä rinkuloita. Ko. nahanpätkä voi meinaan katketa ilman lävistyksiäkin astetta kovemmassa köyrimisessä: kipu + verenvuoto = :'(
tikkitakki
05.02.2008 16:43:22 (muokattu 05.02.2008 16:43:52)
PA = Prinssi Albert, katso tarkemmin googlaamalla, mikäli tarkempi tieto tarpeen.

Joo, mäkeksin sen itse tuossa parin minuutin pohdinnan jälkeen.

Se kiinnike terskan alapuolella voi revetä suht helposti, jos siihen alkaa rinkuloita laittamaan - varsinkin ohuita, mahdollisesti teräviä rinkuloita. Ko. nahanpätkä voi meinaan katketa ilman lävistyksiäkin astetta kovemmassa köyrimisessä: kipu + verenvuoto = :'(

Joo, mutta mulla ei oo mitään pelkoa köyrimisestä, kun viimeks oon köyrinyt kesällä. Ja voihan sen ottaa pois aina enne hommia;)
Mirrinsane
05.02.2008 16:55:03

Ja voihan sen ottaa pois aina enne hommia;)

tulehdusriskikin minimissään.

olen tässä nyt päivän verran miettinyt septumista luopumista.
kalamies#52 >-)))>
Manaatti
05.02.2008 17:42:10
Ko. nahanpätkä voi meinaan katketa ilman lävistyksiäkin astetta kovemmassa köyrimisessä: kipu + verenvuoto = :'(
Yrh, muistui nuo kivut mieleen vähän liian elävästi. Kusella käyminen oli tuskaa ja suihkussa piti sitä haavaa suojella, koska jos haava ja vesi kohtasivat oli lähellä lattialle lyhistyminen sellaisen reippaan kivun saattelemana. Onneksi ei verta sentään vuotanut.
tikkitakki
05.02.2008 21:23:52
olen tässä nyt päivän verran miettinyt septumista luopumista.

Hyvä idea. Ethän sentään sialta halua näyttää??
noir
06.02.2008 08:15:11
Hyvä idea. Ethän sentään sialta halua näyttää??

Pohdipa vielä pari minuuttia, jos vaikka keksisit jotain.
Mystisesti hintahtavat romantikot #1
tikkitakki
06.02.2008 09:37:05
Pohdipa vielä pari minuuttia, jos vaikka keksisit jotain.

No kyllä se aika törkeän näkönen on sellanen rengas nenässä.
noir
06.02.2008 10:00:43
No kyllä se aika törkeän näkönen on sellanen rengas nenässä.

Sinä olet tämän pelin voittaja.
Mystisesti hintahtavat romantikot #1
Sunna
06.02.2008 10:36:49

Älkää riehuko pikku apinaiset. Täti tykkää teistä. Ainaki osasta. MUAHHHHAHAHHAA!!
Penis ja taide on aina hyvä.
Hevihörhö
23.02.2008 21:01:41
Manioissaan taas meni hankkimaan lisää reikiä naamaan. Nyt kolme kulmakorua, kaks nenässä ja se vanaha huulirengas. Ja tissiin kans piti muka saada. Koko naama ja se keleen tissi nyt niin kipiät että huutaa tekis mieli. Ja niinhään teenkin. Yyyrhggg
"Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellasella jolla on huono kasvatus, sillä on kivaa." -Tony 6-vee
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)