Aihe: Mikä ohjaimeksi kun on sekä LEDejä että dimmereitä ?
1
magic
27.01.2008 18:06:13

Näyttäisi siltä että valokeskustelu käydään tässä joten kysyn täällä.

Jos (kun) minulla tulee olemaan sekä dimmereitä (ehkä 3 kpl 4 kanavaisia, tolpissa), LED-kannuja (aluksi 3 per sivu, eli 6 kpl, varmaankin 4-kanavaisia) ja tulevaisuudessa muutama liikkuva niin mikä ohjaimeksi ?

Olen tutkinut perinteisiä lautoja tyyliin GLP Light Operator tai Scene Setter mutta vaikka olisikin uudemmalla softalla jossa DMX-kanavia voi patchata niin eikö niistä helposti tule hankalia LEDien ja varsinkin liikkuvien kanssa ?

No mitä jos jättää liikkuvat pois, pärjääkö LEDien kanssa ?

Miten sitten esimerkiksi joku GLP Scan Operator tai Stairvillen Scanmaster, onko turhan monimutkainen dimmereiden kanssa ?

Vai olenko ihan pihalla ?

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
DSM
01.02.2008 08:13:33

...Miten sitten esimerkiksi joku GLP Scan Operator tai Stairvillen Scanmaster, onko turhan monimutkainen dimmereiden kanssa ?

Vai olenko ihan pihalla ?

Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.

mieti ensin mitä haluat ohjaimellasi tehdä olemassa/käytössä olevan kaluston kanssa ja päätä sitten mikä ohjain siihen pystyy.

Itse kyllästyin ko mietintään ja ostin chamsyssin pc-wingin... ei ole tarvinut miettiä pystyykö ohjaimella jotakin ohjaamaan! Simppeliä !
"it's nice to be important, but it's more important to be nice..."
Sytem
01.02.2008 17:44:57
Ääni Chamsysille myös täältä suunnasta, itellä ei tosin vielä itse lautaa ole vaan pelkkä Enttecin pro-dongle (joku 160e).

Aina sillointällöin tullu noita tiskejä kateltua ja fiksuja ei oo tullu oikein vastaan järkevässä hinta / monimutkasuusluokassa että viittis bändin käyttöön ostaan. Se kun vaatisi sen että kuka tahansa osaisi sillä valot edes sytyttää pomminvarmasti, jolloin pc-ratkaisut ei toimi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)