Aihe: Tilaukset Jenkeistä/Epiphonelta?
1
jonttu110a
04.02.2008 17:14:06
Eli olisi hankinnassa epiphonen les paul 7-kielellä ja jostain käsittämättömästä
syystä näitä ei saa tuoda jenkeistä. Onko kokemusta tällasen ongelman ratkomisesta? Pitäähän tähän olla joku muu ratkaisu kun tyytyä johonki jämään
jostain thomanilta. Se keppi on tämä:

http://www.wwbw.com/Epiphone-Goth-L … clusive--Solid-Body-Elect-(Closeout)-i353108.music

Mehevä..mmmm
Detox
06.02.2008 11:34:07

Eli olisi hankinnassa epiphonen les paul 7-kielellä ja jostain käsittämättömästä
syystä näitä ei saa tuoda jenkeistä. Onko kokemusta tällasen ongelman ratkomisesta? Pitäähän tähän olla joku muu ratkaisu kun tyytyä johonki jämään
jostain thomanilta. Se keppi on tämä:

http://www.wwbw.com/Epiphone-Goth-L … clusive--Solid-Body-Elect-(Closeout)-i353108.music

Mehevä..mmmm

Kaverilla on tollanen ja sanoi ettei oikein pysy vireessä. Kyllähän noita pitäis saada ihan suomesta, tosin tupla tai tripla hintaan. Jos tuon tilaat tuolta niin eipä kyllä olis pahan hintainen vaikka siihen tulis $100 postit (esim. DHL) ja 22% alv. päälle. Mailaa suoraan myyjälle niin kyllä se selviää myyvätkö suomeen.

Niin ja kyllä se linkki toimii kun pasteaa tuon "linkittömän" lopun tuohon linkin perään ;)
Mesa 4 Life!
jonttu110a
06.02.2008 12:22:43
Itse en löytänyt suomesta, mistä mun pitää kysyä tota kitaraa?
Jelppii tarvis vielä vähän...
Explorer
06.02.2008 15:17:02
Itse en löytänyt suomesta, mistä mun pitää kysyä tota kitaraa?
Jelppii tarvis vielä vähän...

Maahantuoja: http://www.intoluthman.fi/
You ain't seen me, right!
jonttu110a
19.02.2008 15:51:38
Luthmaniltakaan ei saanut tilattua, sanoivat että pitää tilata väh. 50 kerralla ja eivät saa menee niitä tarpeeks...
Jos niitä suomesta tai suomeen saa, niin voisiko joku kertoa mistä?
jonttu110a
19.02.2008 15:55:02
Luthmaniltakaan ei saanut tilattua, sanoivat että pitää tilata väh. 50 kerralla ja eivät saa menee niitä tarpeeks...
fox
19.02.2008 16:01:08

Kyllähän nyt maahantuojan pitäs liikkeeseen toimittaa.. ;) Ihan siit lähi-musakaupasta, joka myy Luthmannin merkkejä, kysäset! Toinen vaihtoehto on sitte katella Saksan ja Englannin kaupat läpi, niitä linkkejä löytyy kyl sivustoilta. Tulee pikkusen halvemmaksi kuin Jenkeistä. Tai, jos se ei oo niin justiinsa, niin sitten jenkkilästä. Lähetyskulut on tosiaan tuollasta 100-150 euron luokkaa, ja siihen tullit ja verot päälle. Eli järjestys mun mielestä tämä: Ensin kotimaasta, siit omasta musakaupasta, sitten EU-alueen musakaupoista, ja jos se on tosiaan noin harvinainen ja vaikeesti saatava malli, ettei tälle puolen vesistöä voi hommata liikkeen toimesta, niin sitten tuolta USAsta!
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
fox
19.02.2008 16:02:03

Luthmaniltakaan ei saanut tilattua, sanoivat että pitää tilata väh. 50 kerralla

Luthmanni ei oo kauppa, vaan maahantuoja/tukkuliike, ja ei ne yksityiselle myy.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Twinkle
19.02.2008 16:25:29
Kyllähän nyt maahantuojan pitäs liikkeeseen toimittaa.. ;) Ihan siit lähi-musakaupasta, joka myy Luthmannin merkkejä, kysäset!

Luthmanni ei sitä välttämättä tee. Hämeenlinnassa ja Helsingissa minulle kerrottiin, että eivät toimita yksittäiskappaleita vaan kerralla pitää ottaa useampia ja Luthmannin kanssa diilin saamiseksi pitää ostaa myös haluamansa tuotteen lisäksi muutakin. Esim. Line6:sta ei HML:stä saa, koska varastoon pitäisi ostaa myös muita kyseisen firman vehkeitä samalla kertaa. DLX:ssä sanottiin, että siitä huolimatta että niillä on jo Luthmannin kanssa sopimus, niin yksittäisten tuotteiden ostaminen on aika hankalaa kun maahantuoja ei toimita yksittäisiä tuotteita.

Minen tiedä mikä on totuus sitten, mutta niin ne musaliikkeessä huhuilivat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)