Aihe: Ampeg SVT-CL
1 2 3 4 5 6 7 8
Warwickbass
03.02.2008 12:07:13
Olisiko rakennekuvia jollain koneella tai hyviä linkkejä tai vastaavia?
Sähköpostiosoitteen saa pikaviestillä ja linkit voi postata tähän threadiin.
Kaikki vaan tänne, mitä löytyy.
okabass
03.02.2008 12:55:28 (muokattu 03.02.2008 12:57:01)
Olisiko rakennekuvia jollain koneella tai hyviä linkkejä tai vastaavia?
Sähköpostiosoitteen saa pikaviestillä ja linkit voi postata tähän threadiin.
Kaikki vaan tänne, mitä löytyy.

MOI

Katso ensin nämä: Talk bass saitti haulla. Sitten eBay on ollut yllättävästi paras SVT kuvalähde ainakin minulle. Sieltä kun katselee ja vähän odottelee, niin ajan kanssa löytyy tosi hyviä kuvia. Mulla on kyllä kuvia, mutta niiden koko on 1,5...2 Megaa kpl, joten niitä ei kannata paljon sähköpostilla lähetellä.

Esimerkiksi:
http://cgi.ebay.com/Original-Blue-L … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Ceterum censeo moderator esse delendam
hollstro
03.02.2008 15:50:02

Helppo roudata, senkun nostaa kyytiin. Oletko joku ripuliranne?

Nuppihan kulkee pelillä kuin pelillä, mutta enemmän aattelin sitä kaappia. Tuolla nupilla kun yleensä ajetaan 8x10" kaappia, joka on iso ja painava.

Mun ranteet on aika normaalit, enkä lauo nimimerkkien takaa vaan ihan omalla nimellä.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
okabass
04.02.2008 21:55:54 (muokattu 04.02.2008 22:43:21)
Joka puolella ei ole mahdollista laittaa kaappia poron kyytiin, joka vie tarvittaessa kamat vaikka portaikossa. Jos autolla vie, niin vikat 20 metriä joutuu kuitenkin nostelemaan lastauslaitureilla, katakombeissa, portaissa ja lavan reunalta.

Tottahan sitä rantista voi yksinkin retuuttaa menemään, mutta kärsii verhoilut aika nopeesti.

MOI

Siihen suuren suureen, pahaan kaappiin on hyvin viisas Ampegin-setä Amerikan Jenkkilässä laittanut takaseinään _listat_, joita pitkin se -isosta "pyyheteline"-kahvasta kiinnipitäen- on helppo _liuttaa_ ylös esim. lastaus laiturille tai alas. Jos yksi on kahvassa, ja toinen peesaa kaapin alapäästä hieman, niin se on yksi ku**in luikaus, kun homma on hanskassa. Tietysti jos roundailee kamoja Ohukais ja Paksukais-tyyliin, saa tuota kaappia olla nostelemassa -ja nenää kaivamassa- vaikka koko plutoona tampioita, eikä homma etene. ;)

Ps. "Jos autolla vie," Jos? Millä muulla sitten? ;)
hollstro
04.02.2008 22:21:17

Ps. "Jos autolla vie," Jos? Millä muulla sitten? ;)

Autolla, jos se siihen mahtuu. Olen roudaillut omaa 39 kilon Marsun nuppia ja 72 kilon Marshallin 8x10" kaappia (siinä on myös se pyyheteline, pyörät ja kulmalistat) omalla autolla ja kyl siinä saa yksin kikkailla aika paljon ennen kuin kaappi on takarontissa tai sieltä pois. Varsinkin kun noissa nykyautoissa on puskurit maalattua muovia eikä niiden varassa kehtaa kaappia plajon työnnellä. Marsun kulmaraudat kun on rouheeta "liukuestemetallia". Lattialla/kadulla kaappi kulkee kepeesti omilla renkaillaan. Nuppia saa punnertaa jo enemmän, on sen verran onnettomat kantokahvat.
absqua
04.02.2008 22:24:33
Autolla, jos se siihen mahtuu. Olen roudaillut omaa 39 kilon Marsun nuppia ja 72 kilon Marshallin 8x10" kaappia (siinä on myös se pyyheteline, pyörät ja kulmalistat) omalla autolla ja kyl siinä saa yksin kikkailla aika paljon ennen kuin kaappi on takarontissa tai sieltä pois. Varsinkin kun noissa nykyautoissa on puskurit maalattua muovia eikä niiden varassa kehtaa kaappia plajon työnnellä. Marsun kulmaraudat kun on rouheeta "liukuestemetallia". Lattialla/kadulla kaappi kulkee kepeesti omilla renkaillaan. Nuppia saa punnertaa jo enemmän, on sen verran onnettomat kantokahvat.

Älä nyt yhtään yritä. Rantasauna on helppo ja kevyt roudattava ja sillä siisti. Mahtuu pieneen tilaan myös. Eikä sitä tarvitse juuri koskaan nostaa, ja jos tarvitsee niin sekin on lastenleikkiä. ;-)
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
J.Hollström
04.02.2008 22:32:14
Ripuliranteiden kandee soitella vaan enempi niitä akustisia keikkoja.

;o)
absqua
04.02.2008 22:33:30
Ripuliranteiden kandee soitella vaan enempi niitä akustisia keikkoja.

;o)

Joo, mä luulen että se on kohta minunkin aika laittaa vaan suosiolla ampegit myyntiin. Jos vaikka bassobalalaikan hommais tilalle.
hollstro
04.02.2008 22:35:39

Älä nyt yhtään yritä. Rantasauna on helppo ja kevyt roudattava ja sillä siisti. Mahtuu pieneen tilaan myös. Eikä sitä tarvitse juuri koskaan nostaa, ja jos tarvitsee niin sekin on lastenleikkiä. ;-)

Näi o! Tosimiehet laittaa viel nupin ja kaapin flight caseen jotta hommaan tulisi edes vähän haastetta ja habaan pumppia.
okabass
04.02.2008 22:50:34

MOI

Sillä lailla. Huomaatkos, että posetiivinen ajattelu saa ihmeitä aikaan. Mukavaa, että olet omaksunut oikean mielipiteen. ;)
absqua
04.02.2008 22:54:54
MOI

Sillä lailla. Huomaatkos, että posetiivinen ajattelu saa ihmeitä aikaan. Mukavaa, että olet omaksunut oikean mielipiteen. ;)

Joo, ei siihen tarvittukaan kuin reilut 500keikkaa rantasaunalla soittaen ja n.300 000 km sitä roudaten.
okabass
04.02.2008 23:11:19 (muokattu 04.02.2008 23:14:06)
Joo, ei siihen tarvittukaan kuin reilut 500keikkaa rantasaunalla soittaen ja n.300 000 km sitä roudaten.

MOI

Jaa. Tuohon nähden minä olen noviisi ranttiksen erittäin vaikeassa roudaamisessa, Mutta jo n. 50:n erittäin vaikean ranttiskeikan jälkeen uskoisin tuntevani asiaa. Tuskin tuollaiset 450 erittäin vaikeaa ranttisroundausta lisää mitään olennaista, salattua roudaustietoa minulle toisivat. Eiköhän se käsitys (erittäin vaikea roudattavuus) ole jo muotoutunut.

Ps. Pitkiä keikkamatkoja on sinulla ollut: 300000 km /500= 600 km /keikka.
absqua
04.02.2008 23:13:56 (muokattu 04.02.2008 23:34:01)
MOI

Jaa. Tuohon nähden minä olen noviisi ranttiksen erittäin vaikeassa roudaamisessa, Mutta jo n. 50:n erittäin vaikean ranttiskeikan jälkeen uskoisin tuntevani asiaa. Tuskin tuollaiset 450 erittäin vaikeaa ranttisroundausta lisää mitään olennaista, salattua roudaustietoa minulle toisivat. Eiköhän se käsitys (erittäin vaikea roudattavuus) ole jo muotoutunut.

Joo, en mä sun kokemuksiasi yhtään lähde kyseenalaistamaan, siitä ei ole kyse. Nyt pitää vaan muistaa mikä on erona absoluuttisesti helpolla, suhteellisen helpolla ja kokoisekseen helpolla.

E: Toi kilsamäärä oli heitto, ei todellakaan pidä tarkasti paikkaansa, koska en ole niitä ruvennut vielä yksitellen laskemaan, mutta suuruusluokka on toi. Kiitos kuitenkin tarkkaavaisuudestasi.
Warwickbass
04.02.2008 23:18:50 (muokattu 04.02.2008 23:19:38)
Eiköhän nää äijien pullistelu jutut riitä jo tähän ketjuun. Vittumainen kun seuraava etsii tietoa kyseisestä nupista, niin threadi on täynnä pas...

edit: tämä ei ole provo, johon tarvii vastata jotain...

Joo, en mä sun kokemuksiasi yhtään lähde kyseenalaistamaan, siitä ei ole kyse. Nyt pitää vaan muistaa mikä on erona absoluuttisesti helpolla, suhteellisen helpolla ja kokoisekseen helpolla.
okabass
04.02.2008 23:29:03

MOI

Joo. Täällä forumilla asiat tahtovat hauskasti kärjistyä.
absqua
04.02.2008 23:50:48
Eiköhän nää äijien pullistelu jutut riitä jo tähän ketjuun. Vittumainen kun seuraava etsii tietoa kyseisestä nupista, niin threadi on täynnä pas...

edit: tämä ei ole provo, johon tarvii vastata jotain...

Vastaan kuitenkin, että olet täysin oikeassa ja sori vaan omasta puolestani hyvän ketjun miinoittamisesta.
jars
05.02.2008 00:54:13

Ajatella kun joku karpaasi täällä hiffaa että rantasaunaakin kovempi juttu on 2 rantasaunaa.
se on jännä.
okabass
05.02.2008 01:11:51 (muokattu 05.02.2008 01:14:30)
Ajatella kun joku karpaasi täällä hiffaa että rantasaunaakin kovempi juttu on 2 rantasaunaa.

MOI

Toki tuo on jo keksitty. Tuo kioski on tietysti vielä helpompi kroudata kuin yksi kaappi.
http://img.photobucket.com/albums/v734/brredstik/CIMG1160.jpg
absqua
05.02.2008 01:20:01 (muokattu 05.02.2008 01:20:13)
MOI

Toki tuo on jo keksitty. Tuo kioski on tietysti vielä helpompi kroudata kuin yksi kaappi.
http://img.photobucket.com/albums/v734/brredstik/CIMG1160.jpg

Niin, se on tuplasti helpompi roudata. ;-)

Noinhan SVT alunperin ajateltiinkin käytettäväksi kahdella kaapilla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)