lindo 06.11.2007 21:11:44 | |
---|
Täytynee alkaa opetella käyttämään Reaperia. Voikohan tuon Vistan jotenkin vain uninstalloida ja laittaa XP:n tilalle vai onko se jotenkin "lukittu"? . Formatoimalla ainakin onnistuu. XP CD vaan sissälle jne. Omat kokemukset Vistasta oli just jotain tollasta. Peli jota paljon pelailen ei asentunut vaikka netissä oli jo patchiäkin tarjolla. Yhden päivän jaksoin testailla. Rok rok |
Murgo 07.11.2007 10:21:45 | |
---|
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Murgo 08.11.2007 20:29:41 | |
---|
No niin, tupla-asennus onnistui noilla ohjeilla, mutta Cubase ei pelaa XP:ssäkään! Xp ei myöskään löydä koneen sisäistä äänokorttia, eikä mukana tullut ajurilevyke suostu asentamaan niitä kuin vistaan. Aika syvältä. USB-mikki kyllä tunnistuu XP:nkin puolella, mutta Cubase ei tajua sitä. Pitää koettaa asentaa ASIO4All tuonne XP:nkin puolelle, jos auttaisi asiaa. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
LaXu 09.11.2007 20:03:43 | |
---|
Vistassa, kuten XP:ssakin, on noiden efektien ajoitus aivan liian hidas. Laita minimize/maximize animaatio pois päältä niin tuntuu jo huomattavasti notkeammalta. Itselläni on ollut 64-bittinen Vista käytössä nyt noin viikon ja ainoat ongelmat ovat olleet muutaman softan puutteellinen yhteensopivuus 64-bittisen Vistan kanssa ja wanhan hiiren ajurituki (piti kaivaa erillinen apuohjelma että sai peukalonapin toimintaa muutettua). Pienen säätämisen jälkeen tämä tuntuu olevan ihan yhtä nopea kuin XP. |
Titares 03.02.2008 11:01:05 (muokattu 03.02.2008 11:01:24) | |
---|
|
CryptoFib 03.02.2008 21:41:10 (muokattu 03.02.2008 21:41:41) | |
---|
Kyllähän se Vistan arkkitehtuuri tietysti voiton vie loppujen lopuksi. Se on varmaa. Väitteen tueksi tuossa linkki, jonka win vista faq kannattaa lukaista läpi. http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t476881Mutta ku asialle vihkiytyneet pro-jätkät vertailee sitten, että kummasta (XP sp2 Vista32&64) saa paremman hyödyn TÄLLÄ hetkellä audiokäytössä, ei eroa liiemmin ole. Tämän hetken tilanne konetta kokoavalle on se, että "pysyttele vielä XP:ssä" http://www.rainrecording.com/vista/performanceSiitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
aaro 03.02.2008 22:29:42 | |
---|
No niin, tupla-asennus onnistui noilla ohjeilla, mutta Cubase ei pelaa XP:ssäkään! Xp ei myöskään löydä koneen sisäistä äänokorttia, eikä mukana tullut ajurilevyke suostu asentamaan niitä kuin vistaan. Aika syvältä. USB-mikki kyllä tunnistuu XP:nkin puolella, mutta Cubase ei tajua sitä. Pitää koettaa asentaa ASIO4All tuonne XP:nkin puolelle, jos auttaisi asiaa. terve!Onko ongelmasi yhtään helpottunut? Itselläni on sama ongelma, että en saa mitään midilaitteita toimimaan cubase LE:n kanssa vistalla! Xp:n asennusta tai vaihtoa olen harkinnut. Mahtaako xp-käyttistä saada enää mistään uutena? Mitä sellaisesta pyydetään nykyän hintaa? On minulla eräs sukulainen, joka osaisi tuon käyttiksen sujuvasti vaihtaa... |
Jaava 03.02.2008 22:32:27 | |
---|
Itselläni on sama ongelma, että en saa mitään midilaitteita toimimaan cubase LE:n kanssa vistalla! LE va LE4? LE ei toimi vistalla. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
LE va LE4? LE ei toimi vistalla. LE 1 piste jotain audion äänityksen olen saanut vistalla(kin) pelaamaan ainakin tarpeeksi hyvin! midipuoli ei näköjään sitten vain pelaa! ehkä lähden sitten rakentamaan midijärjestelmää toisesta näkökulmasta... tässä siis taas yksi nimim. tyhmästä päästä kärsii koko mieli |
Jaava 04.02.2008 15:43:51 | |
---|
LE 1 piste jotain Ei toimi vistalla. Mullakin pelasi muuten ihan hyvin, mutta kaatuili satunnaisesti. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Kalmo 04.02.2008 18:46:00 | |
---|
Eihän sitä ohjelmaa tehtäisikään vain Vistalle, vaan sille ja sen seuraajille. Eihän Windows 2000:sta niin montaa vuotta ole, vaan jo pitkän aikaa on löytynyt sovelluksia, jotka eivät sitä tue. Vaikka kyllähän kone yleensä ennemmin käy vainajaksi, kuin käyttis yli-ikäiseksi. Itse en missään tapauksessa tässä vaiheessa ottaisi Vistaa audiokäyttöön. Foorumilla kuin foorumilla (audiosellaisella) on läjäpäin Vistan kiroajia. Ja Microsoft on myöntänyt, että Vistan audiosysteemissä mokailtiin. On eri asia, jos joku aloittaa ihan alusta, ja hankkii kaiken Vistaa silmälläpitäen. Itsellä menisi aika paljon softaa roskiin, jos vaihtaisin. Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Mr. Crowley 05.02.2008 11:38:25 | |
---|
LE 1 piste jotain Ei toimi vistalla. Mullakin pelasi muuten ihan hyvin, mutta kaatuili satunnaisesti. Mulla on tommonen versio kun 1.0.10. Se on ainakin toiminut vistassa ihan ok. Asentaessa taisin ottaa valmistajan sivuilta päivityksen. se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys |
aaro 05.02.2008 17:08:38 | |
---|
Mulla on tommonen versio kun 1.0.10. Se on ainakin toiminut vistassa ihan ok. Asentaessa taisin ottaa valmistajan sivuilta päivityksen. oletko midipuolta kokeillut? meinaan, että minullakin toimii audiopuoli melko hyvin, mutta midiä kun koittaa syöttää niin kaatuu saman tien! luulen että minulla on sama versio, ellei tässä viikon sisään ole uutta versiota vielä tullut.. |
Mr. Crowley 06.02.2008 13:43:33 | |
---|
oletko midipuolta kokeillut? meinaan, että minullakin toimii audiopuoli melko hyvin, mutta midiä kun koittaa syöttää niin kaatuu saman tien! luulen että minulla on sama versio, ellei tässä viikon sisään ole uutta versiota vielä tullut.. Midi on toiminut myös. Mulla on siis Vista (Home Premium 32), Tascam US122L ja Cubase LE. Midikaapelit olen iskenyt Tascamiin kiinni, en siis koneen USB-liitäntään (en edes tiedä toimisiko noin). se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys |
Jaava 06.02.2008 17:29:37 | |
---|
Mulla on tommonen versio kun 1.0.10. Se on ainakin toiminut vistassa ihan ok. Asentaessa taisin ottaa valmistajan sivuilta päivityksen. Hyvä jos on toiminut. Ei toimi virallisesti. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Mr. Crowley 06.02.2008 18:05:43 (muokattu 06.02.2008 18:06:52) | |
---|
Hyvä jos on toiminut. Ei toimi virallisesti. Taidat olla oikeassa. Samaa mieltä näyttivät olevan muuallakin (Cubase.net). Eli LE1 ei ole Vistassa tuettu, mutta jotkut ovat saaneet toimimaan. No perskeles, onpa ollut siunausta matkassa minulla. Täytyy toivoa että toimii jatkossakin. Vaikka onhan noita muitakin softia olemassa. Mitäköhän eroa on muuten LE1 ja LE4 -versioilla noin muuten? edit: kiroiluvirhe se parhaiten nauraa jolla vahvin lääkitys |
Jaakko Hyvärinen 08.02.2008 08:21:00 | |
---|
Taidat olla oikeassa. Samaa mieltä näyttivät olevan muuallakin (Cubase.net). Eli LE1 ei ole Vistassa tuettu, mutta jotkut ovat saaneet toimimaan. No perskeles, onpa ollut siunausta matkassa minulla. Täytyy toivoa että toimii jatkossakin. Vaikka onhan noita muitakin softia olemassa. Mitäköhän eroa on muuten LE1 ja LE4 -versioilla noin muuten? edit: kiroiluvirhe Tilasin Äänikortin jonka muassa tulee LE...mikähän versio sieltä pätkähtää?..Vista on 32bittinen. ja nyt vähän jännittää. enemmän kuitenkin jännittää nuo äänikortin ajurit. tilasin siis alesiksen IO|2. Toivottavasti pelittää. Kaksi mummoa ajoi tandemilla, keskimmäinen keuli!!!!!!! |
Jaava 08.02.2008 13:11:36 | |
---|
Tilasin Äänikortin jonka muassa tulee LE...mikähän versio sieltä pätkähtää?..Vista on 32bittinen. ja nyt vähän jännittää. enemmän kuitenkin jännittää nuo äänikortin ajurit. tilasin siis alesiksen IO|2. Toivottavasti pelittää. Tullee versio1. Mutta jos ei toimi, niin ainakin jotkut on saaneet version 4 ihan vaan soittamalla alesikselle ja pyytämällä heitä lähettämään sellaisen. ''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?'' |
Jaakko Hyvärinen 09.02.2008 21:47:55 | |
---|
Tullee versio1. Mutta jos ei toimi, niin ainakin jotkut on saaneet version 4 ihan vaan soittamalla alesikselle ja pyytämällä heitä lähettämään sellaisen. Vaikuttaa riskiltä...Mutta vissiin alesiksen sivuilta tämä löytynee... Kaksi mummoa ajoi tandemilla, keskimmäinen keuli!!!!!!! |