Aihe: Multiefekti Zoom gfx-3 kokemuksia?
1
vahtoma
03.02.2008 13:07:17

Olen lukenut netistä Zoomeista (multiefektit) kommentteja tyyliin "paskoja". Vain muutama kirjoittaja on äitynyt kehumaan..

Onko kokemuksia ko. laitteesta?

Itselläni on uusi Zoom GFX-3 (tarjoushintaan 115e) ja mielestäni siinä on hyvät saundit/efektit. Ainoastaan käyttäminen on hieman mutkikkaan oloista, mutta kaitpa senkin ajan oloon oppii.

Löytäisiköhän tähän mistään suomenkielistä manuaalia?
Moppitukka
03.02.2008 19:32:38 (muokattu 03.02.2008 19:41:16)
Itse olen omistanut kyseisen laitteen toukokuusta lähtien (83e) ja se tuottaa tälläkin hetkellä kotisoittelusaundini yhdessä Uliulin pikkuvahvistimen kanssa. Kotisoittoon tuolla viritelmällä saa melkein tyydyttävää jälkeä aikaan, mutta treenien äänenvoimakkuudet on sitten asia erikseen.

Tuohon hintaan luultavasti löytyy parempiakin pelejä, mutta jos efekti on jo ostettu niin sitä on turha miettiä. Kyllä siitä laatikosta jonkinmoista saundia irtoaa kunhan säätää.

Olen vahvistuksen osalta vielä täysin aloittelijatasolla, enkä tiedä kalliimmista peleistä juuri mitään, joten ei ole varaa tuota täysin onnettomaksi paskaksikaan haukkua. :)

Suomimanuaalista en osaa sanoa mitään.

EDIT: Vielä hieman selkeämmin sanottuna

Kotona toimii jos ei huippusaundeja tarvitse, vaan tyytyy jo onnettomaan pörinään (kuten minä). Treenikämpällä tuota käyttäessäni saundi ei tuntunut enää pysyvän kasassa, mutta se voi johtua myös vahvistimesta.
vahtoma
04.02.2008 08:59:03

Testasin treenikämpillä bändin kanssa ko laitetta ja vaikutti aivan hyvältä. Säröä pitää muokata, on aika rajuja nuo valmiit säröt. Muut efektit varsin näppäriä.
Moppitukka
04.02.2008 21:09:56
Suurin miinus mielestäni; Joka kerta pitää ohjelmoida uudestaan? muuten OK

Ei tarvitse. Täytyy vaan opetella käyttämään STORE-nappulaa.
vahtoma
04.02.2008 22:02:17

Aivan. Store nappulalla muutokset tallentuu.
jukkasakari
05.02.2008 14:07:18
Ei tarvitse. Täytyy vaan opetella käyttämään STORE-nappulaa.

Kiitos! tack
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)