Tami 04.02.2008 11:05:49 | |
---|
Biasoinnista ei tarvitse välittää, mutta jotenkin olisin kaivannut vielä enemmän tehoa, vaikkakin earit korvila joutu vetään. Siitä syytä varmaan menee torille piakkoin :D Nonni, siellähän se sitten jo onkin... En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Neulo, Sami imas oluen.... |
FensonGibder 04.02.2008 11:26:51 | |
---|
Pröhöhö, onko hinnoittelussa käynyt joku virhe ja hintaan on eksynyt ykkönen eteen? Ei kai kukaan hullu tuota tuohon hintaan osta? Helkutan kallis, siksi kiinnostaa mitä toi voi oikeesti tarjota. Speksien puolesta ok, mutta tuo Made in Mexico naurattaa tässä hintaluokassa. Pipari-Pärsson vs. Loimaan Luiskaotsat |
LaXu 04.02.2008 11:57:11 | |
---|
Mun mielestä kannattaa miettiä että minkä tyylistä päätesäröllä varustettua soundia haluaa. Nuo aivan pikkuwattiset vehkeet tuppaavat olemaan rakenteeltaan niin erilaisia verrattuna johonkin Fallen Angelin kokoisiin myllyihin, että koko soundi on eri tyyppinen. Lähinnä se että tekeekö se puolella watilla saatava päätesärö autuaaksi, jos olet halunnut modernia hevisäröä, mutta laite tarjoaakin jotain roots-röpöä niinkuin nuo pikkuwattiset ainakin pelkiltään tuppaavat tekemään. Komppaan. Itse en ole useimpiin pienitehoisiin vahvareihin ollut tyytyväinen. Itseasiassa olen lopulta päätynyt sellaiseen lopputulokseen, että se päättärisärö ei välttämättä ole edes jahtaamisen arvoinen. Mulla on ollut yksi Power Scalingilla varustettu vahvari ja keinokuormien läpi on tullut Marsuja luukuteltua, mutta nykyään olen tyytyväinen 50W Diezelini master volumella saatuun soundiin. Ei tunnu muuttuvan kuin äänenpaine kun väännetään lujemmalle, toisin sanoen soundi on hyvä pienelläkin volalla. |
Komppaan. Itse en ole useimpiin pienitehoisiin vahvareihin ollut tyytyväinen. Itseasiassa olen lopulta päätynyt sellaiseen lopputulokseen, että se päättärisärö ei välttämättä ole edes jahtaamisen arvoinen. Tuplakomppia. Noi pikkukoneet on yhden soundin laitteita, joista loppuu dynamiikka aika nopeasti. Mieluusti hönkää ja headroomia, ja turinat pedaalista, kuin se yhden soundin ihme. |
svilo 04.02.2008 12:21:00 | |
---|
Tuplakomppia. Noi pikkukoneet on yhden soundin laitteita, joista loppuu dynamiikka aika nopeasti. Mieluusti hönkää ja headroomia, ja turinat pedaalista, kuin se yhden soundin ihme. No mutta, minun *pikkukone* on varmaan rikki ;) Tervetuloa testaamaan, tai toisin sanoen jonon jatkoksi..... /sv "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
J.Hollström 04.02.2008 12:28:56 | |
---|
No mutta, minun *pikkukone* on varmaan rikki ;) Tervetuloa testaamaan, tai toisin sanoen jonon jatkoksi..... /sv Onko jo pitkäkin jono? Joo, toi sun myllys on nyt sitten taas jotain ihan muuta. Eli sikäli kumonnee ton em. väitteen yhdensoundin ihmeistä. Hintakin on sitten vähän eri sfääreissä mitä näissä aikaisemmin puhutuissa koneissa, mitkä oli mielessä. |
svilo 04.02.2008 13:21:22 (muokattu 04.02.2008 13:25:58) | |
---|
Onko jo pitkäkin jono? Joo, toi sun myllys on nyt sitten taas jotain ihan muuta. Eli sikäli kumonnee ton em. väitteen yhdensoundin ihmeistä. Hintakin on sitten vähän eri sfääreissä mitä näissä aikaisemmin puhutuissa koneissa, mitkä oli mielessä. Esim Cornford Harlequin Mk1, 7w lähtee esim chunkka chunkka hienosti, suosittelen lämpimästi, ei PS:ää mutta hyvä masteri, kuten tässä Fargenissa, PS tuli nyt vaan mukana. Kai se lähinnä se toteutus ja miten / mihin käyttöön kone on tehty. /sv "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Jucciz 04.02.2008 14:08:49 | |
---|
Buddan koneissa on myös hyvin tehty master volume. Saa hyvää rokkisäröä olohuoneeseenkin. Itse olen ollut todella tyytyväinen Metal Zoneen vaikkei vertailukohtia muihin säröpedaaleihin hirveästi ole. -Salamimaker
tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin (Twin Reverb) oma särö aivan kaameaa kuultavaa -Louhimo |
Numb 04.02.2008 14:33:41 | |
---|
Kyllä minäkin hakisin hyvällä master volumella varustettua 30 - 50w konetta. Orangessa on mielestäni olohuonevolumellakin hyvä soundi. Erilainen toki kuin volume isommalla, mutta hyvä. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |