markkuliini 02.02.2008 17:58:35 (muokattu 02.02.2008 17:58:49) | |
---|
PS. Eri epätasalaatuisia hylsyjä tuolla DW:n prässissä tulee, jos niitä pitää valita eri saundikasoihin... Niin se vielä unohtui sanoa, että puuhan on luonnontuote. :P ...kuvitellen että jokainen kuutio puuta tarkoitaa kissan päivät vitun pitkäksi ajaksi... |
Ruutikallo 02.02.2008 19:21:25 | |
---|
Offtopic, Signian 20"x18" murahtaa siihen malliin että heikoimmat kakkii kalsareihin. Sori, pakko mainostaa. "Siit hyvästähä mie sahhaan siult puol päätä" |
Kailis 02.02.2008 20:35:49 | |
---|
Offtopic, Signian 20"x18" murahtaa siihen malliin että heikoimmat kakkii kalsareihin. Sori, pakko mainostaa. Mikäs se omiaan mainostaessa =D |
Ruutikallo 02.02.2008 21:05:50 | |
---|
Mikäs se omiaan mainostaessa =D Näinpä =) kyllä tykkään. Valitettavan harvoin tulee Signiaa keikalle raahattua. Vain ja ainoastaa painonsa tähden(laiskimus). Artist tai Artist Heritage jazz- setti pyörii mukana useimmiten. "Siit hyvästähä mie sahhaan siult puol päätä" |
hansakemanelius 03.02.2008 03:55:34 | |
---|
Näinpä =) kyllä tykkään. Valitettavan harvoin tulee Signiaa keikalle raahattua. Vain ja ainoastaa painonsa tähden(laiskimus). Artist tai Artist Heritage jazz- setti pyörii mukana useimmiten. No sitten voisit myydä pois nuo Signiat....... Paljonko pyydät? Joo nej .... |
seppo i 03.02.2008 16:42:10 | |
---|
Kävitkö Soitin Laineessa mun Brady-babyä polkemassa? Itse en tykännyt hirveesti alkuperäiskalvotuksesta (musta PS3 edessä umpinaisena ja clear lyöntikalvona). Nyt on reikä etukalvossa ja PS3 coated lyöntipuolella, toimii. Jos ne Bradyt oli Soitin Laineella vielä alkusyksystä 2006, niin taitaa olla sama setti. Hienoja rumpuja, bassarissa ja tomeissa täyteläinen saundi. Ei ne tainneet ihan vireessä olla, mutta potentiaali niilläkin kalvoilla oli kiistaton. Kokeilin myös Bradyn virveleitä, ja pidin niistäkin, vaikka se 14x4 olisi siitä nipusta jäänyt kauppaan. Jep, jaetaan pitemmät tarinat kappaleisiin, niin tulee selvempää tekstiä. |
Ruutikallo 03.02.2008 19:46:41 | |
---|
No sitten voisit myydä pois nuo Signiat....... Paljonko pyydät? Hehee, niistä en kyllä luovu. Sen verran loistavat pelit on kyseessä =) "Siit hyvästähä mie sahhaan siult puol päätä" |
Jos ne Bradyt oli Soitin Laineella vielä alkusyksystä 2006, niin taitaa olla sama setti. Hienoja rumpuja, bassarissa ja tomeissa täyteläinen saundi. Ei ne tainneet ihan vireessä olla, mutta potentiaali niilläkin kalvoilla oli kiistaton. Kokeilin myös Bradyn virveleitä, ja pidin niistäkin, vaikka se 14x4 olisi siitä nipusta jäänyt kauppaan. Jep, jaetaan pitemmät tarinat kappaleisiin, niin tulee selvempää tekstiä. Taitaa olla sama setti. Mulle tuli 14X5,5 Wandoo Burl mukaan, on kyllä hyvä sekin. |
Paas 04.02.2008 22:13:37 | |
---|
Paras basari jonka olen omistanut oli DW:n 20x18. Oli parempi kuin nykyinen saman kokoinen Designer. Mutta kaikilla muilla osa-alueilla Designer miellyttää enemmän. |