AVO 02.02.2008 17:06:11 (muokattu 02.02.2008 17:07:10) | |
---|
en jaksa rupee lukemaan noita kaikkia "Megadeth" keskustelun sivuja läpi mut jos jtn kiinnostaa kuunnella/kattoo nii huomasin ite tos vähä aikaa sit et kyseisellä sivulla on yhtyeen kokonainen keikkatallenne viime syssyltä: www.yebotv.com ja hakuu vaa mitä ikinä mielee juolahtaa.... ellei joku oo jo aikojen saatossa postannu ton tänne.. Siitä en tiiä, eikä kiinnostakkaa... |
Mikklo 03.02.2008 10:38:21 | |
---|
Huomenna keikalle =D Mikä tää boxi on? |
Sam Hotman 03.02.2008 11:59:53 | |
---|
Huomenna keikalle =D Joo! Kuinkas aikasin porukka on menossa sinne jonottamaan? "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
Joo! Kuinkas aikasin porukka on menossa sinne jonottamaan? oon sielä jo! Detonator 666 -
At The Dawn Of Sadistic Infernal Holocaust
http://muusikoiden.net/levylista/lista.php?list_id=3175 |
marge14 03.02.2008 15:36:39 | |
---|
oon sielä jo! No ainaki saat hyvät paikat :P Mun lempibiisi on crush em. |
Nieby 03.02.2008 16:04:19 | |
---|
Huomenna...........! Mmmmrrraaaauuugghh! Kuolen kun Holy Wars pärähtää soimaan. Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.myspace.com/beyondotherdimensions
www.hardoxrock.com |
Sam Hotman 03.02.2008 16:27:13 | |
---|
Mua pelottaa, että iskee armoton paska hätä kesken keikan :( "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
Disposable 03.02.2008 16:28:50 | |
---|
Mua pelottaa, että iskee armoton paska hätä kesken keikan :( Kyllä tuommoset asiat siirtyy sitä mukaa mitä lähemmäs keikan alkua päästään, ja ne unohtuvat täysin kun keikka alkaa. Ainakin itselläni. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Sam Hotman 03.02.2008 16:34:08 | |
---|
Kyllä tuommoset asiat siirtyy sitä mukaa mitä lähemmäs keikan alkua päästään, ja ne unohtuvat täysin kun keikka alkaa. Ainakin itselläni. Pitää tehä paskaus suunitelmat huomiseks, "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
Marshallga 03.02.2008 17:11:14 | |
---|
Nyt alkaa ketuttamaan kovasti, kun ei pääse lähtemään keikalle. Laittakeehan tänne sitten settilistaa keikan jälkeen. |
Sam Hotman 03.02.2008 17:12:42 | |
---|
Veikkaisin että Holy Wars soitetaan encorena. "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
ballfish 03.02.2008 17:13:38 | |
---|
Veikkaisin että Holy Wars soitetaan encorena. Tuo olisi hyvin epätavallista ja yllättävää. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Kasperi Tervonen 03.02.2008 17:17:58 | |
---|
Vituttaa kyllä armottomasti ettei kukkaro sallinut lipun hankkimista. No, ehkä ne vielä joskus tulee suomeen... Mua pelottaa, että iskee armoton paska hätä kesken keikan :( Tää oli sen verran hulvaton lohkaisu että saat plussan. :D "the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde |
Sam Hotman 03.02.2008 17:21:32 | |
---|
Onko kiertue T-paitojen hinnoista tietoa. Yli 30 euroa ei viitsisi sellaisesta maksaa... "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
Houhis 03.02.2008 20:15:28 | |
---|
Huomenna kattomaan (: Aikooks kukaan heittää Volbeattia kengillä yms kalsareilla ? 667 , The Neighbour Of The Beast ! |
Lionslicer 03.02.2008 21:30:19 | |
---|
^Miksi? Aah, enää alle vuorokausi... Tunne+Tekniikka=JEES |
Jormaz 03.02.2008 21:41:57 | |
---|
Ei liene hirveetä ruuhkaa siellä kentällä, joten skippaan varmaan lämppärit ihan suosiolla. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
ozz3 04.02.2008 08:52:31 | |
---|
Huomenna kattomaan (: Aikooks kukaan heittää Volbeattia kengillä yms kalsareilla ? Tänään katsomaan. Ja kaikille tiedoksi, että Volbeat kannattaa tsekata - livetallenteiden perusteella aivan hirmuinen liveryhmä. Kenkien ja kalsareiden heittelystä lentää sitten muuten pihalle. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
makoista 04.02.2008 12:07:37 | |
---|
"Ehkä siksi että Risk on jotenkin liian läpinäkyvän tarkoitushakuinen levy, että nyt on tarkoituksella lähdetty tekemään jotain mikä ei tule ihan 100% sydämestä, ja mielestäni tämä kuuluu levyllä. Musiikkityylillä sinänsä ei ole asian kanssa tekemistä, koska Load esim. on mielestäni ihan hyvä levy ja kuulostaa paljon rehellisemmältä kuin Risk," Älä nyt rupea Metallicoimaan ja varsinkaan vaittämään mitään Load on ihan hyvä levy ja jotkut toiset ei sitten ole. Se oikein kuulu asiaan kun tämä on Megadeth ketju. Kyllähän Risk tulee varmasti sydänmestä siinä oli vain useampi sydän sykkimässä. ts. tyylien kirjoa. Levyjen ja biisien teosta voisiko ajatella, että yksi mokahan sallitaan niin kuin normaali elämässä, mutta sitten kun mokia tulee kaksi tai useampia niin ihmiset turtuu, homma menee keturalleen. eli Megadethin kohdalla juuri 2002 eteenpäin System has failed levylle olisi se aika joka ketutti pitkänlinjan faneja kunnolla. Itse muistan, että kun Risk ilmestyi se ei ollut paha nakki, mutta sitten kun ostin seuraavan levyn vuonna 2002, aloin haluamaan fiilinkejä ns. vanhempaan päin. "Kun taas joku Seven, Breadline ja Ecstasy on ihan kaameaa kuraa" Breadline ihan kaameaa kuraa. Voisitko sanoa Davelle samaan tyyliin jos olisitte kasvotusten. Eiköhän unohdeta vanhat pettymykset ajassaan jos sellaisia on ollut ja nautita niistä parhaista hetkistä. Eli minun mielestä Risk on hyvä levy myös. Erityisen Hyvää meinikiä ja keikkaa tänään keikalle meneville! |
Germaniac 04.02.2008 13:10:41 | |
---|
No ei tässä nyt mitään "Metallicoida", Loadin mainitsin siksi kun joku sen aiemmin toi esille. Ei ole tarkoitus nostattaa mitään Metallica vs. Megadeth paskaa kun molemmat kuuluvat lempibändeihini ja muutenkaan sellaiseen ei ole tarvetta. Ja minun mielestäni Risk nyt vaan kuulostaa kokonaisuudessaan paljon laskelmoidummalta kuin juuri esim. Load. Tämähän nyt on tietysti vain se miten minä asian koen, voihan hyvin olla mahdollista että Dave ja kumppanit ovat vuodattaneet syvimmätkin sydänverensä levyä tehdessään mutta tänne se fiilis ei ainakaan välity. Kai sitä nyt saa negatiivisiakin mielipiteitä ilmaista, mielestäni kun tein sen vielä ihan asiallisesti. Breadline ihan kaameaa kuraa. Voisitko sanoa Davelle samaan tyyliin jos olisitte kasvotusten. Voi hyvin olla että en ainakaan noin karkeasti, mutta entä sitten? Todennäköisesti en tuntisi edes tarvetta erikseen alkaa nostamaan jotain tuollaista asiaa esille jos miehen tapaisin. Keikkaa odotellessa! |