Aihe: Orange Tiny Terror
1 2 3 4 5 6 7 813 14 15 16 17
Imre
23.07.2007 10:11:54
Löytyykö tästä laatikosta headphones-liitäntää?
Numb
23.07.2007 10:17:09

Ei löydy. Täytesana.
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
tonehound
23.07.2007 12:20:20
Mitä vähemmän nappuloita sitä parempi saundi
Numb
23.07.2007 12:40:06

Eli ei nappuloita = paras soundi?
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
tonehound
23.07.2007 13:08:54
Just
Periaatteessa kyllä, mulla on yksi 5W vahvistin jossa on yksi nuppi ja toinen jossa on 3 ja yksi missä on 15 nuppia. Tykkään enemmän niitten yksinkertasimpien vahvistimien saundista.
Sähkökitaran saundihan perustuu putkiteknologian puutteeellisuuteen ja värittynesyyteen.
Numb
23.07.2007 13:12:11

Orange Rockerissa puhtaassa (tai natural) kanavassa on pelkkä volumesäätö. Siinäkin on tietysti se yksi namikka liikaa...
Sälski
15.09.2007 01:11:23

Miten on? lähteekö tinystä millään mm. metallicat ja megadethit jollain pedaaleilla höystettynä? tiny kiinnosta erittäin paljon budjetin, tehojen ja ulkonäön perusteella.
Tuo olis tosissaan eka nuppi vehje mulle.
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
Fender Stratocaster
15.09.2007 09:00:43
Kyllä itse olen tosi hyvää rokkisoundia saanut ulos ja miksei jollain buustaamalla jotain raskaampaakin. Se kyllä pitää laitteen kohdalla paikkansa, että mitä kovempaa soitat, sen paremmalta se kuulostaa...
Orange amplifiers - Voice of the world
mikko1
15.09.2007 11:02:42
Kyllä itse olen tosi hyvää rokkisoundia saanut ulos ja miksei jollain buustaamalla jotain raskaampaakin. Se kyllä pitää laitteen kohdalla paikkansa, että mitä kovempaa soitat, sen paremmalta se kuulostaa...

Kyllä tuosta rokkisoundin lisäksi sai ainakin ihan hyviä 70's heavy/stonermeininkejä kun vaan käänsi volaa ja säröä reilusti. Avuksi vielä joku hyvä särö tai fuzz niin aijjai... Mitää diskanttisirkkeliä tuosta ei kyllä tosiaan lähde, mutta en usko, että kovin moni sitä siihen tarkoitukseen ostaakaan.
Fender Stratocaster
15.09.2007 12:39:06
Olen kokeillut sitä Bossin DS-1-spedulla buustailla, mutta ei kuulostanut hyvältä mulle, pitäisi vaan kunnollinen volumeboosti hommata että sais soolot vähän paremmit esille, kenties EQ myös, aargh, olisipa taas sitä rahaa... :D
Orange amplifiers - Voice of the world
Sälski
17.09.2007 20:31:38 (muokattu 17.09.2007 20:33:26)

Olen kokeillut sitä Bossin DS-1-spedulla buustailla, mutta ei kuulostanut hyvältä mulle, pitäisi vaan kunnollinen volumeboosti hommata että sais soolot vähän paremmit esille, kenties EQ myös, aargh, olisipa taas sitä rahaa... :D

käyttään tätä vanhaa nyt lisää...
hmm... just. mitenkäs toimis tiny pod 2.0:lla?anyone? siihen syssyyn ehkä vielä vaikka paha apina tai muff?
mut tietty ostais marsun ni sais metallica ja zeppelinit mut tällä hetkellä ei kunnon putki marsuun varaa ole. onko jtn muita ehdotuksia?

E: ja minkälaista/merkkistä kaappia suositellaan terrorin kanssa? onko 4x12 ihan liian iso?
Pretending not to notice How history had forebode us With the green house in effect Our environment was wrecked...
Kivijalka
02.02.2008 18:27:20
Onko kellään kokemusta kuinka hyvin tiny terror pelittää efektejä edessään? Siis, modulaatiot & kaiku, jotka eivät välttämättä erityisesti pidä pienestä headroomista/säröllä olevasta vahvistimisesta. Entä lieneekö säröefektien (lähinnä overdrive, fuzz) suhteen nirso?

Bad Moneyta ja Big Muffia olen tuossa edessä käytellyt, ei ota ollenkaan huonosti pedaaleita vastaan. Minun mielipiteeni on että mikään särövahvistin ei saundaa hyvältä elleivät kaiut menee looppiin, ja TT ei poikkea tästä. Treenivolalla cleanit eivät enää ole hirveän puhtaat, mutta itse en ole juurikaan niihin paneutunut kun tuo tuli lähinnä sen "kaikki napit täysille" saundin takia hommattua. Kitaran volumella sitten matkailen 80-luvun hevin ja 70-luvun rokin välimaastossa.
I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy.
Mr.Rogers
02.02.2008 18:31:48
Fulltone OCD ainakin pelittää vallan mainiosti Tiny Terrorin edessä!
Azolith
02.02.2008 19:20:09
Nää Tiny Terrorit tulee Kiinasta,siitä edullinen hinta.Kaipase sielläkin pysyy kolvi kädessä.Muistaisin lukeneeni ettei Orangen vaalimasta poin-to-poit juottamisesta olisi tingitty.Onko kukaan avannut konepeltiä?
Artist
02.02.2008 19:23:06 (muokattu 02.02.2008 19:23:27)
Nää Tiny Terrorit tulee Kiinasta,siitä edullinen hinta.Kaipase sielläkin pysyy kolvi kädessä.Muistaisin lukeneeni ettei Orangen vaalimasta poin-to-poit juottamisesta olisi tingitty.Onko kukaan avannut konepeltiä?

Joo, siis tottakai noi on sarjatuotantokamaa (koreasta ja kiinasta), eikä mitään p2p:tä.
"Because I'm worthless!"
trih
02.02.2008 19:35:25

Netistä ei löytyny sisäkuvia ku pikasesti etsin. Kuulostaisi aika omituiselta tuo p2p kiinasta. Toisaalta korkea hinta voisi selittyä sillä.
Just.
Mr_Odo
02.02.2008 19:35:51
Jaaha, alko itteeki kiinnostaa. Että oiskekellään saund klippiä kliinillä täydellä/lähes täydellä volalla?
"It's little more tricky..." - Yngwie Malmsteen
trih
02.02.2008 19:38:01
Jaaha, alko itteeki kiinnostaa. Että oiskekellään saund klippiä kliinillä täydellä/lähes täydellä volalla?
katso youtube sieltä löytyy.
Just.
Mr_Odo
02.02.2008 19:49:31
Juu kyllä se vähän säröytyi. :/ mut... kuinkas se dynamiikkaan reagoi?
"It's little more tricky..." - Yngwie Malmsteen
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)