rintapek 01.02.2008 03:31:33 | |
---|
Näillä näkymin pääsen. Jos en pääse, niin ilmoitan hyvissä ajoin. Mikäli etelästäpäin joku tarvitsee kyytiä, niin ryhdytään sopimaan samantien. Mikäli jotain kalustoa tarvitsee, niin tulee samalla kuormalla. Tulossa olen, halusitte tai ette. One kind of music only - the good kind |
tiina62 01.02.2008 17:09:46 | |
---|
Peruutan täten alustavan ilmoittautumiseni kesän avajaisiin, jotta Wanha Wetäjä pääsee ilman -ei ammattilaismuusikkoa mukaan. Hauskat jatkot Teille kaikille. Jatkossa kirjoittelen vain tuonne - ei tanssimuusikoiden puolelle, etten tule häirinneeksi ja vieneeksi tilaa keneltäkään Wanhalta *hih* vetäjältä (mihinkähän hän vetänee?) Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
Sertzo S 01.02.2008 17:16:04 (muokattu 01.02.2008 17:17:34) | |
---|
Peruutan täten alustavan ilmoittautumiseni kesän avajaisiin, jotta Wanha Wetäjä pääsee ilman -ei ammattilaismuusikkoa mukaan. Hauskat jatkot Teille kaikille. Jatkossa kirjoittelen vain tuonne - ei tanssimuusikoiden puolelle, etten tule häirinneeksi ja vieneeksi tilaa keneltäkään Wanhalta *hih* vetäjältä (mihinkähän hän vetänee?) Et ole tosissasi!? |
mack the knife 01.02.2008 17:18:13 | |
---|
Peruutan täten alustavan ilmoittautumiseni kesän avajaisiin, jotta Wanha Wetäjä pääsee ilman -ei ammattilaismuusikkoa mukaan. Hauskat jatkot Teille kaikille. Jatkossa kirjoittelen vain tuonne - ei tanssimuusikoiden puolelle, etten tule häirinneeksi ja vieneeksi tilaa keneltäkään Wanhalta *hih* vetäjältä (mihinkähän hän vetänee?) No just. Näinhän niiden kirjoitusten on ilmeisesti tarkoitus vaikuttaa. COVS n:o 1. |
Peruutan täten alustavan ilmoittautumiseni kesän avajaisiin, jotta Wanha Wetäjä pääsee ilman -ei ammattilaismuusikkoa mukaan. Hauskat jatkot Teille kaikille. Jatkossa kirjoittelen vain tuonne - ei tanssimuusikoiden puolelle, etten tule häirinneeksi ja vieneeksi tilaa keneltäkään Wanhalta *hih* vetäjältä (mihinkähän hän vetänee?) Kannattaako noita turhautuneita tölväisyjä ottaa niin tosissaan. Provoajaa kiusaa parhaiten se ettei välitä. COVS jäsen N.o 3 |
manjaana 01.02.2008 17:25:06 | |
---|
Peruutan täten alustavan ilmoittautumiseni kesän avajaisiin, jotta Wanha Wetäjä pääsee ilman -ei ammattilaismuusikkoa mukaan. Hauskat jatkot Teille kaikille. Jatkossa kirjoittelen vain tuonne - ei tanssimuusikoiden puolelle, etten tule häirinneeksi ja vieneeksi tilaa keneltäkään Wanhalta *hih* vetäjältä (mihinkähän hän vetänee?) Täh??? Mitä hemulia tää nyt taas on, pitääkö mun myös perua??? :( -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
mack the knife 01.02.2008 17:47:01 | |
---|
Kannattaako noita turhautuneita tölväisyjä ottaa niin tosissaan. Provoajaa kiusaa parhaiten se ettei välitä. Kyllä mä samaa mieltä olen. Vaikka Wetäjä yrittäis kirjoittaa kuinka nätisti, niin aina siellä joku haistakaavittu on välissä. Älkäähän nyt. COVS n:o 1. |
baron 01.02.2008 17:53:51 | |
---|
WW ei tule koskaan mihinkään. Se ei uskalla, koska sitten joutuisi vastaamaan leveilyistään. Eli WW:n vittuilukohteet voi huoletta tulla. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox) |
korgie 01.02.2008 18:09:35 (muokattu 01.02.2008 18:09:55) | |
---|
WW ei tule koskaan mihinkään. Se ei uskalla, koska sitten joutuisi vastaamaan leveilyistään. ...tai jos johonkin miittiin tuleekin, ei ainakaan missään tapauksessa soita mitään. Eihän nyt ammattilainen mitään soita jos ei siitä palkkaa makseta. :) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
Sertzo S 01.02.2008 18:16:29 (muokattu 01.02.2008 18:16:44) | |
---|
Täh??? Mitä hemulia tää nyt taas on, pitääkö mun myös perua??? :( Älä nyt, ne humpat piti meidän tanssia! No, ei se munkaan tuleminen ole vielä kirkossa kuulutettu. |
baron 01.02.2008 18:17:01 | |
---|
...tai jos johonkin miittiin tuleekin, ei ainakaan missään tapauksessa soita mitään. Eihän nyt ammattilainen mitään soita jos ei siitä palkkaa makseta. :) Joo, näin nää itseään kehuvat tekee. Tietäisit kuin suuret tähdet on mun järkkäämissä jameissa soittaneet pelkästään soittamisen ilosta! "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
KoskPaavo 01.02.2008 18:29:02 | |
---|
Kyllä mä samaa mieltä olen. Vaikka Wetäjä yrittäis kirjoittaa kuinka nätisti, niin aina siellä joku haistakaavittu on välissä. Älkäähän nyt. Joo, otetaan iisisti, paksunahkaisuus on suuri hyve näissä piireissä. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
manjaana 01.02.2008 18:43:38 | |
---|
Joo, otetaan iisisti, paksunahkaisuus on suuri hyve näissä piireissä. :oO Jaa, entäs kovettumat???? -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
kuunsirppi 01.02.2008 19:31:04 | |
---|
Peruutan täten alustavan ilmoittautumiseni kesän avajaisiin, jotta Wanha Wetäjä pääsee ilman -ei ammattilaismuusikkoa mukaan. Hauskat jatkot Teille kaikille. Jatkossa kirjoittelen vain tuonne - ei tanssimuusikoiden puolelle, etten tule häirinneeksi ja vieneeksi tilaa keneltäkään Wanhalta *hih* vetäjältä (mihinkähän hän vetänee?) Tuut sitten ihan varmasti ja yhtälailla kirjottelet täällä, kun ennenkin. Mä huomasin kans sen WW:n kirjotuksen ja aattelin, että en mäkään sais tänne mitään kirjotella, ku oon vaan pystysolisti, enkä mikään muusikko (vaikkakin joskus oon viulua soittanutkin) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
manjaana 01.02.2008 19:36:02 | |
---|
Tuut sitten ihan varmasti ja yhtälailla kirjottelet täällä, kun ennenkin. Mä huomasin kans sen WW:n kirjotuksen ja aattelin, että en mäkään sais tänne mitään kirjotella, ku oon vaan pystysolisti, enkä mikään muusikko (vaikkakin joskus oon viulua soittanutkin) No älkää nyt viittikö, täällä oo mitn sanonut... -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
KoskPaavo 01.02.2008 20:04:31 | |
---|
Tuut sitten ihan varmasti ja yhtälailla kirjottelet täällä, kun ennenkin. Mä huomasin kans sen WW:n kirjotuksen ja aattelin, että en mäkään sais tänne mitään kirjotella, ku oon vaan pystysolisti, enkä mikään muusikko (vaikkakin joskus oon viulua soittanutkin) Missäs se tommonen kirjoitus on, enhän minäkään enää mikään muusikko ole vaikka olenkin lienee enemmän keikkoja tehnyt kuin esim WW. Rohkeutta sisaret ja veljet. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
baron 01.02.2008 20:06:25 | |
---|
Ennen vanhaan asiat oli järjestyksessä: Rumpalit ja laulajat sai vain puolet liksasta kun ne ei olleet muusikoita. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
kuunsirppi 01.02.2008 20:07:04 | |
---|
No älkää nyt viittikö, täällä oo mitn sanonut... No ei mua häiritse. Kyllä mä oon jo tänne "kotiutunut" ja vähän niinku töissäkin joskus jätkät mua itketti ja sitten, kun vaan menin porukkaan aina uudestaan, niin loppujen lopuks sanovat, että oot lunastanut paikkas lentojätkien seurassa ja oot nyt "lentotoimihenkilö" :o) Ainakin omasta mielestäni mulla on täällä jo niin monta "kaveria", etten olis noista bileistäkään millään pois Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
baron 01.02.2008 20:09:55 | |
---|
Ainakin omasta mielestäni mulla on täällä jo niin monta "kaveria", etten olis noista bileistäkään millään pois Jos ollaan tarkkoja niin kyseessä on TM-palstan tilaisuus, ei tanssimuusikoiden. Mun ymmärtääkseni TM-palstalle ei ole WW:n määrittelemiä pätevyysvaatimuksia, jotka varmaan olisivat, jos hän saisi määrätä: suunnaton itsekehu. "Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt)
sabian 01.02.2008 20:23:10 | |
---|
Jatkossa kirjoittelen vain tuonne - ei tanssimuusikoiden puolelle, etten tule häirinneeksi ja vieneeksi tilaa keneltäkään Wanhalta *hih* vetäjältä (mihinkähän hän vetänee?) Viittaa kovasti itseenä porautumiseen. Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |