Aihe: Nainen bändissä
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Riksteri
01.02.2008 08:45:03
Näissä teeveen lauluhuvittelukisoissakin, oliko se nyt tartu mikkiin -ohjelmassa, on annettu naisille miesten lauluja laulettavaksi ja sitten pisteytetään suoritus :)
jjussila
01.02.2008 09:09:04
"Ei oo, ei tuu" on aika koominen miehen laulettuna ( niin se on yleensäkin) kun taas "Kaamasen tiellä" vois olla Marita Taavitsaiselle hupa

Marita vetää mitä vaan; taannoin töllöttimessä vetäsi I surrender....en keksi lisättävää.....
..ei helev...olisko noin?.....
Bronks
01.02.2008 09:25:23

Marita vetää mitä vaan; taannoin töllöttimessä vetäsi I surrender....en keksi lisättävää.....

Mites Jamppa Tuomisen Viikonloppuisä?
uruttaja
01.02.2008 09:44:55

Ei ole Jampan biisi, vaan Reijo Kallion.
Bronks
01.02.2008 12:05:33

Ei ole Jampan biisi, vaan Reijo Kallion.

Kiitos, sittenhän se sopii naisenkin laulettavaksi.
Tankero
01.02.2008 12:30:55 (muokattu 01.02.2008 14:21:05)
MOI

Katsoin tuon pätkän. Hyvin vetivät kummatkin. Periaatteessa tuollaista jamia on suhteellisen helppo vetää (kun on kreenannut tekniikkaa ja tuollaista jammausta). Siitä on suhteellisen helppoa saada myös "sirkusmeininkiä", esim. vähän fuzzia, flageoletteja jne.
Mennään astetta (ellei kymmentä) ylemmäs, jos jamittelun pohjana on jokun piisin harmonia, eikä vaikka E 7/+9. Tai Em7 ja A7

HOHO voi helevetti. Periaatteessa mitä vaan on helppo vetää kun on kreenannut tekniikkaa ja tuollaista jammausta.
Jostain syystä ei tahdo kaikilla lähteä vaikka kuin treenais.
Varmasti, vissiin.
puusormi
02.02.2008 12:03:37

xxxxx, saa tulla tanssipuolen jätkäbasistit rinnalle koska vaan.
Entäs kasvoille?
EP
02.02.2008 12:10:52

Hehee! ..luulin tuota enssin vitsiksi, mut itse en kyllä pystyis noita kahta sekottaan :)
irmeli
03.02.2008 14:56:39
Joillekin tuntuu olevan itseisarvo se, että bändissä yleensäkin on nainen, huolimatta siitä soittotaidosta... :/
KoskPaavo
03.02.2008 18:00:10
Joillekin tuntuu olevan itseisarvo se, että bändissä yleensäkin on nainen, huolimatta siitä soittotaidosta... :/

Jonkinlaista kaupallista nostetta tuolla haetaan edelleenkin, näin tasa-arvoaikanakin.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
lotjauuno
04.02.2008 01:02:23
Nykyään on kaikki "ihanaa"....miehilläkin?!!!
Jengillä on menny hormoonit sekaisin ja on kaikensortin kaappi-paavoa ja painija-pirkkoa.Kaipa se sitten on aivan sama jos joku kaksmetrinen otsaan asti tatuoitu korsteeni laulaa pikku,pikku bigineissä ja Armin tyyppinen tyty eloa juoksuhaudoissa.....
"Henkilöt "vaan eläytyy.........

Skideille luodaan perverssiä maailmaa..........
okabass
04.02.2008 01:09:08 (muokattu 04.02.2008 03:25:40)
HOHO voi helevetti. Periaatteessa mitä vaan on helppo vetää kun on kreenannut tekniikkaa ja tuollaista jammausta.
Jostain syystä ei tahdo kaikilla lähteä vaikka kuin treenais .

MOI
Mitä yrität sanoa? Olenko ehkä väittänyt, että kaikilla lähtee tuollainen?
Ehkä silloin harjoitellaan väärin tai vääriä asioita, jos tuollaiseen nimenomaan pyritään ja vuosia harjoitellaan, eikä mitään tuon kaltaista saa aikaan. Tai sitten vaan: kaikista ei ole kaikkeen. Vanha viidakon sanonta
Ceterum censeo moderator esse delendam
okabass
04.02.2008 01:09:33
Entäs kasvoille?

MOI

Heh. Ota plussa.
okabass
04.02.2008 01:24:19 (muokattu 04.02.2008 01:29:20)
Kerro mitä tarkoitat "tuvuviivoilla"? En kirjoutushetkellä ollut humalassa, kuten en ole nytkään. Ja ymmärtämättömyytesi ei tullut yllätyksenä. Kiitos näkemiin.

MOI
En oikeasti ymmärtänyt, mitä tarkoitit. Hyvin olet oppinut lukemaan ja kirjoittamaan, jos et todella tiedä mikä tavuviiva on.
Mikäs nyt noin kiukuttaa? Perustellun mielipiteen esittäminenkö? Vai mikä?
Hyvästi vaan minun puolesta, ja muistakin pitää lupauksesi.
isojussi
04.02.2008 01:41:51
"Ei oo, ei tuu" on aika koominen miehen laulettuna ...

Mä vedän sitä keikalla. Ja Aikuista naista. Ja tosissaan - en tsoukilla. Hyviä biisejä molemmat.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
rintapek
04.02.2008 02:22:38

Mä vedän sitä keikalla. Ja Aikuista naista. Ja tosissaan - en tsoukilla..

En ole Jussia nähnyt. enkä kuullut. Mutta ei tuo mitään mahdotonta ole. Vaikeaa kylläkin, ainakaan meikäläisen bändi ei pysty.

Tää nyt ei ole dissausta tai provoa, mutta jos tuota aikuistanaista keikalla pitää kuulla, niin tiedoista/taidoista/osaamisesta riippumati, niin mikäli biisin esittää ehkäpä viisikymmentäkiloinen ja viisikymppinen nainen... niin on se minusta lähtökohtaisesti hemmetisti uskottavampaa, kuin jos biisin tulkitsee samanikäinen satakiloinen parrakas äijänköriläs. Mutta tämä on vain mutua.
One kind of music only - the good kind
jakeni
04.02.2008 02:54:19 (muokattu 04.02.2008 02:58:43)
Mä vedän sitä keikalla. Ja Aikuista naista. Ja tosissaan - en tsoukilla. Hyviä biisejä molemmat.

-Hyvä,hyvä....kovaa kamaa,itse ei vielä pysty,ehkä jonakin päivänä?
-sä oletkin erikois(tilanteiden)-mies!!!

-kyllä tekstit pysäyttää kelaan,jos niitä kuuntelee tahi miättii....on meinaan Sanomaa!
Tultiin kakkosena,lähettiin ykösenä!
isojussi
04.02.2008 03:36:25
-Hyvä,hyvä....kovaa kamaa,itse ei vielä pysty,ehkä jonakin päivänä?
-sä oletkin erikois(tilanteiden)-mies!!!

Hehe.....

-kyllä tekstit pysäyttää kelaan,jos niitä kuuntelee tahi miättii....on meinaan Sanomaa!

Joo - mä oon sitä tekstiä monesti mutustellu laulaessani... itse asiassa IMHO sopii yllättävän paljon paremmin miehen laulettavaksi, kuin alunperin ajattelisi. Ja samahan se, mitä muut ajattelee, kun yleisö tykkää. Varsinkin naisväki on pitänyt. Mä oon ajatellut sen biisin kunnianosoituksena ienoille aikuisille naisille - kuten omalle vaimolleni.

Alkujaan on ollut tarkoitus ottaa haltuun originaali italiankielinen lyriikka "Maledetta primavera" eli "Kirottu kevät", joka on unisex-teksti. Viimeksi sen on tainnut levyttää Patritzio Buanne.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Sertzo S
04.02.2008 06:35:19

Kuulin luotettavasta lähteestä, että joku rumpalilaulaja oli vetänyt tuon tosissaan: "Aikuinen mies mä oon" ja jne. Mua nauratti pirusti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)