KTULU 30.01.2008 19:51:15 | |
---|
jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
ekikoo 30.01.2008 19:58:15 | |
---|
Missä tietokirjassa sanotaan että emous on pahasta? Piece. Rauhaa. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
dipshit 30.01.2008 19:58:44 (muokattu 30.01.2008 19:59:39) | |
---|
http://www.metal-extreme.com/images/bands/immortal.jpg VITUN MEIKKI-EMOT!!! No tuo on jo kymmenen kertaa naurettavampaa pelleilyä kuin emojen meikkaus, etutukka jne.. IMO Kuka haluaa tehdä itsestään tuollaisen pellen? Alkaa väkisin naurattamaan kun näkee kuvia noista Immortalin jätkistä. Ja tottakai syvä myötähäpeän tunne valtaa kehoni. |
MauCer 30.01.2008 20:03:53 | |
---|
Missä tietokirjassa sanotaan että emous on pahasta? Peace. Rauhaa. Näin. En ymmärrä miksi emoja vihataan yli muiden, tyyli tyylien joukossa. AINIIN. En ole emo. |
Meadow 30.01.2008 21:35:10 | |
---|
Kuka haluaa tehdä itsestään tuollaisen pellen? Alkaa väkisin naurattamaan kun näkee kuvia noista Immortalin jätkistä. Ja tottakai syvä myötähäpeän tunne valtaa kehoni. Abbath on itse sanonut että ilman itselleen nauramista ihmisestä tulee katkera ja syrjäytynyt. Eli tuskin ovat ukot ihan täysin vakavalla naamalla menneet noihin kuviin. |
InYourFace90 31.01.2008 18:56:48 | |
---|
Huomenna se tulee. Dvd ja settilista tietoisuuteen! Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
dipshit 31.01.2008 20:23:55 | |
---|
Abbath on itse sanonut että ilman itselleen nauramista ihmisestä tulee katkera ja syrjäytynyt. Eli tuskin ovat ukot ihan täysin vakavalla naamalla menneet noihin kuviin. Toivon todellakin näin. Siinä tapauksessa ihan onnistunut läppä :) |
Landstr 31.01.2008 20:47:46 | |
---|
I think, i guess, i know, i think, i know - fuck off. |
trashjones 31.01.2008 21:15:44 (muokattu 31.01.2008 21:15:54) | |
---|
No mutta, tuohan olikin hyvä biisi, parempaa kuin Mastodon. Kyllä, sata kertaa parempaa, kuin mastodon. :D mikseri.net/garageband |
Ziggy Bubba 31.01.2008 22:00:58 | |
---|
No mutta, tuohan olikin hyvä biisi, parempaa kuin Mastodon. Muhaha. Toki ihmisillä saa olla mielipiteitä, mutta joku raja ;) "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
ekikoo 31.01.2008 22:04:52 | |
---|
Mastodon ei kyllä kiinnostanu yhtään silloin kun se oli lämppärinä, poistuttiin katsomosta sen ajaksi. Blood Mountainin myötä on käsitys muuttunut radikaalisti. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
No menee offtopikkina rajusti, mutta menkööt, lopetan tän jälkeen!! Mut mä kyllä sanon että ei mun mielestä toi lämppäri tarvi olla ton pääesiintyjän tyyppinen. On kuitenkin hieno asia noi uudet ja pienet bändit pääsee rundaan näiden isojen mukana. Levittävät nimeänsä eri maihin, mikä on positiivinen asia. Kaikki bändithän kuolis jos niille ei annettais minkäänlaisia mahdollisuuksia. Koska tuntuu että ei nykyaikana enää meinaa päästä kovin helpolla pinnalle sillai, että rupeet vetään vaan kaupungin kantapaikas ja jollain ihmeen tavalla nostat ittesi lopulta suuren yleisön tietoisuuteen. Voin tietenkin olla väärässä...Ei oo meininki niinku ennenvanhaan jolloin bändit pääsi vetään isoille keikkamestoille vaikka ei ollut tullut vielä yhtään julkaisua edes ulos. 70-luku GO GO! Mutta eiköhän ole aika jatkaa keskustelua itse rauta neidosta! Amen! Jos olisin nainen...Olisin vaarallinen! |
Jkob 01.02.2008 01:58:12 | |
---|
Helloween olisi ehkä vähän liian vanha ja kuuluisa bändi Maidenin lämppäriksi nykyisin. Heh.. veikkaisin että oli kuuluisampi silloin kun Suomessa lämppäsi joskus 2000 -luvun taitteessa. Ja Dirty Deeds saisi mun puolesta olla lämppäri taas. Hienoa settiä vetivät Wanking is timeless |
Speedball 01.02.2008 12:33:50 | |
---|
No mutta, tuohan olikin hyvä biisi, parempaa kuin Mastodon. Totta vitussa ja kaiken lisäks tuo biisi oli vaan joku sinkun b- puoli :D No menee offtopikkina rajusti, mutta menkööt, lopetan tän jälkeen!! Mut mä kyllä sanon että ei mun mielestä toi lämppäri tarvi olla ton pääesiintyjän tyyppinen. On kuitenkin hieno asia noi uudet ja pienet bändit pääsee rundaan näiden isojen mukana. Levittävät nimeänsä eri maihin, mikä on positiivinen asia. Kaikki bändithän kuolis jos niille ei annettais minkäänlaisia mahdollisuuksia. Koska tuntuu että ei nykyaikana enää meinaa päästä kovin helpolla pinnalle sillai, että rupeet vetään vaan kaupungin kantapaikas ja jollain ihmeen tavalla nostat ittesi lopulta suuren yleisön tietoisuuteen. Voin tietenkin olla väärässä...Ei oo meininki niinku ennenvanhaan jolloin bändit pääsi vetään isoille keikkamestoille vaikka ei ollut tullut vielä yhtään julkaisua edes ulos. 70-luku GO GO! Mutta eiköhän ole aika jatkaa keskustelua itse rauta neidosta! Amen! Moon sataprosenttisen samaa mieltä, varsinkin mä ite diggaan näistä New wave of american heavy metal bändeistä. Vaikka jenkeissä ne onkin ihan saatanan isoja niin hyvä et pääsee eurooppaan näitte legendojen kanssa. ja muutenki varmaa upeet ku suurin osa näist on just saanu inspiraation soittamisen alottamiseen maidenilta ja metallicalta yms. niin päästää soittaa rundii sillee ni on varmaa aika dream come true. Metal up your ass!!! |
yellow 01.02.2008 18:58:48 | |
---|
SPOILER WARNING! MAIDENIN SETTILISTA:
Intro - Churchills Speech 1. Aces High 2. 2 minutes to midnight 3. Revelations 4. Trooper 5. Wasted Years 6. Number of the Beast 7. Run to the hills 8. Rime of the ancient mariner 9. Powerslave 10. Heaven can wait 11. Can I Play with madness 12. Fear of the Dark 13. Iron Maiden + 14. Moonchild 15. Clairvoyant 16. Hallowed be thy name Vittu, Moonchild encoressa tuo jo onnenpissit housuun! FOTD oli yllätys, mutta mikäs siinä. Melkoinen hittisikermä. UP THE FUCKIN' IRONS! |
Sam Hotman 01.02.2008 19:08:21 | |
---|
Intro - Churchills Speech 1. Aces High 2. 2 minutes to midnight 3. Revelations 4. Trooper 5. Wasted Years 6. Number of the Beast 7. Run to the hills 8. Rime of the ancient mariner 9. Powerslave 10. Heaven can wait 11. Can I Play with madness 12. Fear of the Dark 13. Iron Maiden + 14. Moonchild 15. Clairvoyant 16. Hallowed be thy name Vittu, Moonchild encoressa tuo jo onnenpissit housuun! FOTD oli yllätys, mutta mikäs siinä. Melkoinen hittisikermä. UP THE FUCKIN' IRONS! Mistä tämän revit? Hyvältä tosiaan näyttää, mutta jäin kaipailemaan The Evil That Men Do:ta ja Caught Somewhere In Time:a. "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
Wash Burn 01.02.2008 19:09:50 | |
---|
|
Twinkle 01.02.2008 19:18:05 | |
---|
SPOILER WARNING! MAIDENIN SETTILISTA: Ei vittu jos tää on oikeesti totta niin myyn kyllä lipun helvettiin. |
trashjones 01.02.2008 19:41:15 | |
---|
Intro - Churchills Speech 1. Aces High 2. 2 minutes to midnight 3. Revelations 4. Trooper 5. Wasted Years 6. Number of the Beast 7. Run to the hills 8. Rime of the ancient mariner 9. Powerslave 10. Heaven can wait 11. Can I Play with madness 12. Fear of the Dark 13. Iron Maiden + 14. Moonchild 15. Clairvoyant 16. Hallowed be thy name Vittu, Moonchild encoressa tuo jo onnenpissit housuun! FOTD oli yllätys, mutta mikäs siinä. Melkoinen hittisikermä. UP THE FUCKIN' IRONS! Kuulostaa helvetin hienolta!!!! /,,/ mikseri.net/garageband |
yellow 01.02.2008 19:46:59 | |
---|
Ei vittu jos tää on oikeesti totta niin myyn kyllä lipun helvettiin. No mitä vittua sitten odotit? Olisko joku Wrathchild tai Sanctuary setissä parempaa vai? |