|
Kukkis 77 31.01.2008 17:57:54 | |
---|
Aika sairas elokuvatyyppi :P http://fi.wikipedia.org/wiki/Snuff-elokuva Mistäköhän ne löytää noita näyttelijöitä jotka on valmiita kuolemaan/tappamaan ittensä.. No ihan lehti-ilmoituksilla. Ja onhan näitä kaikkia "Haluatko filmitähdeksi"-kykyjenetsintäkilpailuja. Toisinaan tuottajat saattavat löytää näyttelijöitä esim IRC-galleriasta tai Facebookista. Minuakin ilmeisesti kysyttiin yhteen Snuff-tuotantoon pääosan esittäjäksi, tai ainakin joku mies kysyi nakkikioskijonossa että "haluatko kuolla?" Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll! |
gandar 31.01.2008 17:58:40 (muokattu 31.01.2008 17:59:13) | |
---|
/edit: Tai mitä turhaa, lukkoa tulee kuitenkin Ceci n'est pas une signature |
Ed_Guy 31.01.2008 17:59:31 | |
---|
Näytetäänköhän niissä tissejä? Get the Fuck Out! |
Rumpukapulat 31.01.2008 18:03:15 (muokattu 31.01.2008 18:03:54) | |
---|
Onkohan The Crow-snuffpätkä? Ainakin Brandon Leen kuolema nosti leffan ihan uusiin svääreihin, vaikkei kummonen olekaan... Voisi olla suunniteltua leffan kannalta. Vaikkei sitä itse leffassa näytetäkään(tai no, näytetäänhän, mutta se on feikki). Guinea Pigit on aika lähellä snuffia. Näyteltyjä ja lavastettuja kyllä, ja joissain enemmän fantasiaakin, mutta silti. Kaksi Guinea Pig-jaksoa perustuu tositapahtumiin, videoihin joita poliisit ovat saaneet haltuunsa. Yhden jakson olen nähnyt, ja siitäkin vain pätkiä, mutta ei nappaa meikäläiselle, ei. Jos jollain kiinnostaa katsoa tunnin mittaista kidutus/silpomispätkää ni senkun, mie pärjään ilman. Kaikkea sitä... Yllättäen leffat ovat vielä Japanilaisia. Guinea Pig-sivuston historiikissa on muuten sellanen hausta yksityiskohta, että Cannibal Holocaust menestyi Japanissa paremmin kuin esimerkiksi E.T. |
Helvetinpartaterä 31.01.2008 18:43:11 | |
---|
Snuffia ei ole olemassakaan. Kaikki oli vain suokaasua. Menkää muihin ketjuihin, täällä ei ole mitään nähtävää! Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
85423321 31.01.2008 18:46:16 | |
---|
Eikö nää ole niitä pieniä sinisiä otuksia jotka asuu metsässä? |
Kukkis 77 31.01.2008 18:47:46 | |
---|
Eikö nää ole niitä pieniä sinisiä otuksia jotka asuu metsässä? Eiku ne on Snurffeja. Itse asiassa ei ole kauaa koska kuulin että Gargamel etsii näyttelijöitä uuteen elokuvaansa.. Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll! |
BondakeBunny 31.01.2008 19:14:50 | |
---|
Uusin snuff elokuva schwazenegger vs. Stallone. Ennen maha täynnä kuin pallit tyhjänä. |
anttipi 01.02.2008 14:38:05 | |
---|
On tainnut snuff-elokuvakohu kokea inflaation sitten 80-luvun, koskapa muslimimilitanttien kuvaamia teloitusvideoita on netti pullollaan. |
Jonte 01.02.2008 15:11:43 | |
---|
Aika sairas elokuvatyyppi :P http://fi.wikipedia.org/wiki/Snuff-elokuva Mistäköhän ne löytää noita näyttelijöitä jotka on valmiita kuolemaan/tappamaan ittensä.. Oikeastaan, onko siis kyse sittenkään ELOkuvasta... Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |