welho 30.01.2008 02:28:29 | |
---|
www.welhodrum.com, www.myspace.com/welhodrum |
Kailis 30.01.2008 09:39:35 | |
---|
|
Bobana 31.01.2008 01:43:49 | |
---|
Nonni. Siinä sitä sitte oli. Kun pitää väkisin päästä esille niin kaapataanpa se lärväräppäri sitten ja aletaan kimppaan.... Voi vittu keksikää jotain uutta ja edes vähän säväyttävämpää stn... Soitto ei ollu paskaa mutta tuo idea oli jo niin vanha että vitutuskin kerkesi jo mennä! Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 31.01.2008 06:01:21 | |
---|
Nonni. Siinä sitä sitte oli. Kun pitää väkisin päästä esille niin kaapataanpa se lärväräppäri sitten ja aletaan kimppaan.... Voi vittu keksikää jotain uutta ja edes vähän säväyttävämpää stn... Soitto ei ollu paskaa mutta tuo idea oli jo niin vanha että vitutuskin kerkesi jo mennä! Oi oi myötähäpeän määrää. Ja nyt kiroitusvirhe jotta...miksi? |
Kailis 31.01.2008 06:03:17 | |
---|
Nonni. Siinä sitä sitte oli. Kun pitää väkisin päästä esille niin kaapataanpa se lärväräppäri sitten ja aletaan kimppaan.... Voi vittu keksikää jotain uutta ja edes vähän säväyttävämpää stn... Soitto ei ollu paskaa mutta tuo idea oli jo niin vanha että vitutuskin kerkesi jo mennä! Hei homokännipaska, kuuntele se mun vanha demo, oot just hyvässä vireeessä sanomaan sanasen... |
Voi vittu keksikää jotain uutta ja edes vähän säväyttävämpää stn... No tuosta kilpailusta olis voinut perustaa duon sen viheltäjä eukon kanssa. Tai vaikkapa ottaa imitaattori laukomaan huonoja vitsejä.. Vitsen perään tremoloa trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrKOSH! tietäis yleisö koska nauraa! duo olis toiminut myös sen koiran kanssa. Koiraa hyppii ja Jay soittaa! Capoeira ukoille vois mennä mukaan näytöksiin... Ei soittamaan vaan harjoitusvastustajaksi! :)
www.welhodrum.com, www.myspace.com/welhodrum |
Bobana 01.02.2008 12:06:23 | |
---|
Hei homokännipaska, kuuntele se mun vanha demo, oot just hyvässä vireeessä sanomaan sanasen... Homo en tietääkseni ole ja kännissäkään en ollut. Ja mikä vitun demosaatana? Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 01.02.2008 13:39:48 | |
---|
Homo en tietääkseni ole ja kännissäkään en ollut. Ja mikä vitun demosaatana? Unohdetaan koko juttu ja haudataan kirveet. Itse olin humalassa, tsori. Life is too short for fuzzin and fighting. |
fish-eye 01.02.2008 16:14:07 | |
---|
Kyllä sitä nyt ollaan niin muijia kaikki taas. :) It is all crimson. |
Niq 01.02.2008 21:54:15 | |
---|
Ääniteltiin tuossa demoa, tässäpä pätkää, tosin soundit ihan raa'asti käsittelemättömät: http://niq.kapsi.fi/temp/patkaa2.mp3 Mielellään kuulisi mitä muut on mieltä. Rentoa, ehkä jopa hieman groovaavaa menoa piti kyseiseen biisiin saada, ainakin omasta mielestä onnistui ihan hienosti. Ilman muita soittimia tietenkin hankala käsittää miten komppi musaan istuu, mutta kaipa tuostakin joku jotkut repäisevät analyysit saa aikaan... ;) "I have a cunning plan" -Baldrick |
joravuo 01.02.2008 22:00:42 | |
---|
Ääniteltiin tuossa demoa, tässäpä pätkää, tosin soundit ihan raa'asti käsittelemättömät: http://niq.kapsi.fi/temp/patkaa2.mp3 aikas laiskaa.. ehkä jopa liian. Ghostit kuulostaa vähän epävarmoilta, mutta ei paha. Muuten ihan kiva pätkä. And the Angel said it to me: "These are the cries of the Carrots." |
DrmBug 01.02.2008 22:05:02 | |
---|
Ääniteltiin tuossa demoa, tässäpä pätkää, tosin soundit ihan raa'asti käsittelemättömät: http://niq.kapsi.fi/temp/patkaa2.mp3 Mielellään kuulisi mitä muut on mieltä. Rentoa, ehkä jopa hieman groovaavaa menoa piti kyseiseen biisiin saada, ainakin omasta mielestä onnistui ihan hienosti. Ilman muita soittimia tietenkin hankala käsittää miten komppi musaan istuu, mutta kaipa tuostakin joku jotkut repäisevät analyysit saa aikaan... ;) Rentoa juu. Olisin ehkä miettinyt vähän noita ghostien käyttöä. Nyt kuulostaa hieman epämääräiseltä niiden käyttö (ei kontrollia) ja se saa aikaan mielestäni laahaavan fiiliksen. Eli ehkä vähän yksinkertaisempi olisi toiminut paremmin. Tämä siis biisiä kuulematta. Soundeista tykkäsin! ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Ruutikallo 01.02.2008 23:42:18 | |
---|
Pikkasen avautumista nyt. vaikken tätä pätkää http://niq.kapsi.fi/temp/patkaa2.mp3 työkoneella saakkaan auki, mutta yleisesti ottaen mielestäni kovin helposti ollaan arvostelemassa(juuri ala-arvoisesti), toisten soittonäytteitä. Toki rakentava ja asiallinen kritiikki sallitaneen, mutta hei, ei jokaista tarvitse haukkua lyttyyn. "Siit hyvästähä mie sahhaan siult puol päätä" |
Kukkis 77 02.02.2008 00:21:49 | |
---|
Pikkasen avautumista nyt. vaikken tätä pätkää http://niq.kapsi.fi/temp/patkaa2.mp3 työkoneella saakkaan auki, mutta yleisesti ottaen mielestäni kovin helposti ollaan arvostelemassa(juuri ala-arvoisesti), toisten soittonäytteitä. Toki rakentava ja asiallinen kritiikki sallitaneen, mutta hei, ei jokaista tarvitse haukkua lyttyyn. Noniinno, eikös tuossa parissa edellisessä postauksessa melko lailla rakentavaa ja asiallista kritiikkiä tullutkin. Minunkin mielestäni muuten hyvä pätkä, mutta juurikin tuo ghostien vallattomuus särähti pahasti korvaan. Elikkästen vähän vielä treeniä niin kyä lähtee! Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll! |
Kailis 02.02.2008 03:31:47 | |
---|
Semminkin kun ei ole mitään tietoa biisistä mihin tulee. Luulen että aika monen rock-klassikon pelkät rumpuraidat raakamix soundeilla vois herättää vastaavia kommentteja. Pistähän valmista kamaa kehiin sitten joskus Niq |
Niq 02.02.2008 09:32:07 | |
---|
Pistähän valmista kamaa kehiin sitten joskus Niq Pistetään toki. Kiitokset palautteesta, en mä pidä minään haukkumisena noita kommentteja, kiva kuulla mitä muut on mieltä, on se sitten rakentavassa tai kehuvassa sävyssä. Täytyypä ghosteihin tosiaan kiinnittää huomiota, tulee vielä soittaessa käytettyä tuota kapulan pomputtelua kalvolla ilman sen suurempaa kontrollia, vaikka olenkin paljon treenannut tuota. Enkä kyllä itseäni pidä aloittelijanakaan enää, onhan tässä jo 8 vuotta rummuttelua jossain määrin takana, vaikkakin vasta viimeisen vuoden olen tosissani soittoa treenannut. Ja kiitokset myös soundien analysoinnista, itse olen kokonaisuudessaan soiton, virityksen ja mikitykset yms. hoitanut. Äärimmäisen mukava kuulla että rumpalikollegan korvaan rumpusoundit on hyvät. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Deino 02.02.2008 09:57:31 | |
---|
|
Niq 02.02.2008 10:17:17 | |
---|
Pistetääs tähän väliin tällasta, no blasting this time! http://www.youtube.com/watch?v=GOPk5rzet2I Tarkkaa soittoa. Sepä se onkin tuossa ehkä se suurin ongelma. Tai sit paljas rummuttelu ilman basistia ei toimi tommosessa musassa. Jotenkin vaan töksähtelevältä kuulostaa. Rumpujen virityskin on tehty nopeaa soittoa ajatellen, eihän nuo soi ollenkaan jolloin sekin saa töksäyttävän kuuloista aikaan. Kokeile heilua musan tahtiin ja pistää vähän enemmän fiilistä mukaan ens kerralla kun rokkia soitatte. Itse kun soittelen rennompaa musaa, heilun pallilla näyttäen vähämieliseltä ja kun soitetaan tiukempaa, niin istua jökötän paikallani niinkuin tatti. Noilla sen soitonkin saa kivasti toimimaan oikeaan paikkaan. (HUOM, tämä oli amatöörin niksi, joku viisas varmaan osaa sanoa että mihin viereen pitää lyödä että saa groovaamaan ;)) Matematiikkasoitto kun ei tuommosessa musassa vaan toimi. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Deino 02.02.2008 10:20:37 | |
---|
Rumpujen virityskin on tehty nopeaa soittoa ajatellen, eihän nuo soi ollenkaan jolloin sekin saa töksäyttävän kuuloista aikaan. Se miksi ne ei tuossa videossa soi, johtuu siitä että koko setti on nauhoitettu yhdellä SM57:lla raakana. Matematiikkasoitto kun ei tuommosessa musassa vaan toimi. Totta... |
Niq 02.02.2008 10:22:57 | |
---|
Se miksi ne ei tuossa videossa soi, johtuu siitä että koko setti on nauhoitettu yhdellä SM57:lla raakana. Huoneen puolelta kuitenkin? Sinnehän sen rummun just pitäis soida ja kyllä huonemikkikin silloin sen poimii. Eri asia jos overilla otit. "I have a cunning plan" -Baldrick |