Jormaz 30.01.2004 22:39:56 | |
---|
Terve, ostin EMG:n Zakk Wylde setin ja mikit on nyt ruuvattu kiinni. Netistä en tosin löytänyt johdotusohjeita sille että pistäisin pelkän volan eli heittäisin tonen Aäetsän Nevadaan. Tossahan on siis EMG-81 ja EMG-85 joten siinä riittänee sitä soundiskaalaa ihan riittämiin, mitä sitä turhia toneja ruuvailemaan. Toinen tätä tukeva seikka on se että volan ja tonen välissä kun on se vihreä komponentti niin menis säätämiseksi kun vola ja tone on tossa mun LTD:ssä vähän turhan kaukana toisistaan. Kysymys oli siis että onnistuuko tonen pois jättäminen ongelmitta tumpelolta ja miten se pitäisi tehdä. Back to the 80's |
Heart Of Steel 31.01.2004 00:19:28 | |
---|
Ei kannata ottaa pois, todennäkösesti tuut kuitenkin jossain vaiheessa tarviin sitä. Voihan sen jemmata sinne runkoon jos nupikka ärsyttää. "Nobody tells a Man how to play." |
Insane Kane 31.01.2004 11:31:28 | |
---|
On ruman näköinen, kun on reikä kitarassa. Jatka johdolla sitä konkan jalkaa. Mikin "hot" menee suoraan valitsijaan, valitsijan paluu menee volumen vasempaan pinniin (oikea on maadoitettu) Keskeltä suoraan stereo jakin tippiin. Ja näin.... Lyrics. Wasted time between solos. |
Jormaz 31.01.2004 15:17:17 | |
---|
Kyllä mä siihen potikan laitan täytteeksi. Nyt mä enää kiroilen ton mikinvalitsimen kanssa. 5-asentoinen kytkin ja siinä on 7 väkästä mihin tökätä. Eikö kuulostakin professionaalilta? Ehkä tää tän päivän aikana vielä selkiytyy. Back to the 80's |
Spiralmind 31.01.2004 15:44:20 | |
---|
Eiks se konkka kannata kolvata siihen potikan runkoon ja siitä sitten jatkaa johdolla... Niin mun kitarassa muistaakseni oli. If you close the door
the night could last forever
Leave the sunshine out
and say hello to never |
Jormaz 31.01.2004 17:02:59 | |
---|
Hermot menee saatana. Tossa on siis 8 väkästä tossa paskakasassa, vasemmasta reunasta lähtee johto volumeen, kolmes oikealta on tallamikin johto. Kun valitsin on kaula-asennossa, mikään jäljelläolevista väkäsistä ei reagoi. Vittu mikä paska.. ARGHH:.. Back to the 80's |
Insane Kane 31.01.2004 19:00:33 | |
---|
Lyrics. Wasted time between solos. |
Jormaz 01.02.2004 18:39:37 | |
---|
Nyt kun oon krapulastakin selvinnyt niin voin todeta että kolvi on nyt jäähtymässä ja odottaa toivon mukaan huomenna ostettavaa 3-asentoista kytkintä. Eihän tossa varsinaisesti mitään järkeä ole pitää 5-asentoista. Tehkää mulle FAQ mikinvalitsimen toiminnasta, prkl. Back to the 80's |
tlevis 01.02.2004 20:20:34 | |
---|
Tappelin ja saman asian kanssa. Oli viis asentoisessa lopuksi kummatkin mikit päällä joka asennossa. Ostin kolmiasentoisen ja nyt pelittää. Laitoin mikit m-302:een ja kyllä just riitti potikoitten väliin jäävä lanka, ei tarvinnu jatkaa. |
Jormaz 01.02.2004 20:23:06 | |
---|
No mulla on juuri toi M-302 työn alla. Vaikka mä miten yritän niin en löydä mitään logiikkaa ton kytkimen toiminnasta. Pitää käydä huomenna ostoksilla. Back to the 80's |
P2 01.02.2004 20:24:37 | |
---|
Ei viistoiminen svitsi kyllä toimi jos on kaks puolittamatonta humpparia, tai sitten tulee kaks tyhjää väliasentoa. Osta suosiolla se kolmeasentoinen. |
Jormaz 02.02.2004 19:26:58 | |
---|
Vaihdoin sitten 3-asentoisen tilalle. Nyt toimii mutta volapotikka on vähän kysymysmerkki, piti vähän väännellä ja runnoa yhtä väkästä että kunnollinen kontakti tuli, juotos on kyllä kunnossa. Vielä kun jaksais kielet laittaa kii. Back to the 80's |
P2 02.02.2004 19:33:05 | |
---|
Nyt toimii mutta volapotikka on vähän kysymysmerkki, piti vähän väännellä ja runnoa yhtä väkästä että kunnollinen kontakti tuli, juotos on kyllä kunnossa. Jos toimii, ni ei mitään ongelmaa. Hyvä,että otit neuvostani vaarin, humppareita on tosi vittumainen virittää normaaliin 5-asentoiseen kytkimeen :) |
Jormaz 02.02.2004 19:45:39 | |
---|
Back to the 80's |
Ai niin, tohon tone-potikan tilalle vois laittaa tällasen preamp-boosterin: http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/152/172/emgpa2.phtml Jos ei muuta niin ainakin olis hienon näkönen vipu. Mietippäs hieman; sinulla on EMG:n mikit. Niiden ulostuloteho on 2-3 kertainen verraten muiden valmistajien tehokkaimpiin mikkeihin. Tuommosen kun lätkäset niin voin lyödä vaikkapa vetoa että et voi sitä kayttää kunnon voluumeilla, kun kiertää niin perkeleesti. Voin toki olla väärässäkin, mutta näin uskoisin. Lyrics. Wasted time between solos. |
Jormaz 02.02.2004 21:39:28 | |
---|
Kielet on kiinni ja vireessä. Nyt uskallan viimeistään sanoa että vanhat mikit oli ihan täyttä roskaa, ainakin näihin verrattuna. Back to the 80's |
ESP/ltd 24.08.2006 14:53:18 | |
---|
Mietippäs hieman; sinulla on EMG:n mikit. Niiden ulostuloteho on 2-3 kertainen verraten muiden valmistajien tehokkaimpiin mikkeihin. Tuommosen kun lätkäset niin voin lyödä vaikkapa vetoa että et voi sitä kayttää kunnon voluumeilla, kun kiertää niin perkeleesti. Voin toki olla väärässäkin, mutta näin uskoisin. Hah.. poika ei taida tykätä slayeristä... kyllähän kerry kingikin käyttää tota yhdistelmää, ja saatananmoiset ja upeet tapposäröt se saakin aikaan... Slayer rocks... jee... |
Marsumies 24.08.2006 15:11:47 | |
---|
Tuommosen kun lätkäset niin voin lyödä vaikkapa vetoa että et voi sitä kayttää kunnon voluumeilla, kun kiertää niin perkeleesti. Ilmeisesti taas vaihteeksi mutu-meininkiä ilman omakohtaista kokemusta. Näin ne urbaanilegendat syntyvät. Itse en koskaan ole joutunut EMG mikeillä ladatun kitarani kanssa kierto-ongelmiin, pikemminkin päin vastoin. Ja gainia ja volyymiä on yleensä melko runsaasti. |
Jannipaali 24.08.2006 15:15:26 (muokattu 24.08.2006 15:16:21) | |
---|
Ilmeisesti taas vaihteeksi mutu-meininkiä ilman omakohtaista kokemusta. Näin ne urbaanilegendat syntyvät. Itse en koskaan ole joutunut EMG mikeillä ladatun kitarani kanssa kierto-ongelmiin, pikemminkin päin vastoin. Ja gainia ja volyymiä on yleensä melko runsaasti. Nyt puhuttiinkin siitä, että jos keppiin lätkästäis preamp-boosteri. Edit. Eli tuo: http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/152/172/emgpa2.phtml M.A.C.H.O. # 6 "Don't disturb my friend.
He's dead tired."
In GOTOH We Trust.
THV-Klubi #40 |
Ben_D 24.08.2006 15:19:20 | |
---|
http://www.fiercemetal.org |