isojussi 11.01.2008 23:39:41 | |
---|
Älkääs ny äijät - tai ees miähen pualikkaat - ruvekko taas vääristeleen mun sanomisia ja papuja imppaamaan. Ajoin sitä takaa, että vois sitä ketaralla kepittää muutakin, kuv vaan piittipiikkilankaa. Ei kai kukaan voi väittää, että tällä hetkellä tanssiorkestereiksi mielletään myös päntit, joilla taittuu vaan yks komppi kohtuullisessa etukenossa. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
pekkajau 11.01.2008 23:40:36 | |
---|
Haista p**ka!!! Sähkökitara on hienoin soitin heti vaskipuhaltimien jälkeen! Pakko oli plussa antaa. Sen verran on musikkia tullut kuunneltua! (B&S&Tears)! "Voitto alkaa olla kohta selvä."
- Selostaja Voitto Liukkonen Holmenkollenilla Matti Nykäsen johtaessa mäkikilpailua. (Pasilan päästä todettiin Liukkosen korvanappiin, että pitikö se koko kansalle mennä kertomaan.)
Lepää rauhassa Vode. |
riff 12.01.2008 00:13:55 | |
---|
Ajoin sitä takaa, että vois sitä ketaralla kepittää muutakin, kuv vaan piittipiikkilankaa. Ei kai kukaan voi väittää, että tällä hetkellä tanssiorkestereiksi mielletään myös päntit, joilla taittuu vaan yks komppi kohtuullisessa etukenossa. Aivan. Tuosta olen samaa mieltä. Kaikukitara pursuaa korvista, muut jutut ei. Taidanpa laittaa soimaan jonkun levyn, missä Björninen vetää. Se toimii!
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
isojussi 12.01.2008 00:26:55 | |
---|
Aivan. Tuosta olen samaa mieltä. Kaikukitara pursuaa korvista, muut jutut ei. Taidanpa laittaa soimaan jonkun levyn, missä Björninen vetää. Se toimii! Efektit - who needs them? http://www.youtube.com/watch?v=6lbvSBNLLoo Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Sertzo S 12.01.2008 08:10:49 | |
---|
Aivan. Tuosta olen samaa mieltä. Kaikukitara pursuaa korvista, muut jutut ei. Taidanpa laittaa soimaan jonkun levyn, missä Björninen vetää. Se toimii! Juu, liika on liikaa! |
Sertzo S 12.01.2008 08:11:01 (muokattu 12.01.2008 08:12:03) | |
---|
Huh tuplat, mutta siltikin liika on liikaa! |
mack the knife 12.01.2008 12:31:10 | |
---|
Haista p**ka!!! Sähkökitara on hienoin soitin heti vaskipuhaltimien jälkeen! Haista sinä paska!!! :) Mutta toisaalta, niin se varmaan on. Piru kun piti ihan vääriä soittimia ruveta romplaamaan. COVS n:o 1. |
Sertzo S 12.01.2008 13:07:49 | |
---|
Haista sinä paska!!! :) Mutta toisaalta, niin se varmaan on. Piru kun piti ihan vääriä soittimia ruveta romplaamaan. Älähän nyt! Hitto, kun en itse saanut aikoinani älykkyyskohtausta ja aloittanut koskettimilla, siis pianolla. Nyt sitä saa katua, kun näitä biisejään värkkää ja sovittelee. |
isojussi 12.01.2008 13:12:32 | |
---|
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
uruttaja 31.01.2008 11:02:10 | |
---|
Nämä näyttäis pääseen Smorkin semifinaaliin. Mulle tuntemattomia bändejä. Aikalisä (Koski TL) Aloha from Pohjanmaa (Pietarsaari) In the Mood (Urjala) Magna (Helsinki) Sahara Sextet (Kirkkonummi) Tanssiorkesteri Fernanda (Salo) Tanssiorkesteri Veikko Nieminen (Kangasala) Tanssiyhtye Valo (Tampere) Valentinot (Turku) |
Musiikkia korville 31.01.2008 11:11:22 | |
---|
Veikko Nieminen oli meidän kans samalla keikalla muutama kk sitten. By: MK |
Veikko Nieminen oli meidän kans samalla keikalla muutama kk sitten. Karsiuituivat viime vuonna semeissä. |
Sertzo S 31.01.2008 12:28:22 | |
---|
Nämä näyttäis pääseen Smorkin semifinaaliin. Mulle tuntemattomia bändejä. Aikalisä (Koski TL) Aloha from Pohjanmaa (Pietarsaari) In the Mood (Urjala) Magna (Helsinki) Sahara Sextet (Kirkkonummi) Tanssiorkesteri Fernanda (Salo) Tanssiorkesteri Veikko Nieminen (Kangasala) Tanssiyhtye Valo (Tampere) Valentinot (Turku) Mikähän siinä on, ettei täältä Savon puolesta oikein pärjätä noissa kisoissa juurikaan? Täällä taitaa olla noita ukottuvia kylähaitaristipartioita vaan enimmäkseen tansseja turskuttamassa ja laatu sen mukaista. En minä tiedä ja osaa muuta todeta. |
Ukko 31.01.2008 12:42:10 | |
---|
|
Ukko 31.01.2008 12:43:51 | |
---|
Tämä on toisaalta terve piirre - sähkökitaroiden ylivalta kun näyttää selkeästi köyhdyttäneen genren sisältöä. Sekin on markkinakysymys, meinaan se että kansa tahtoo sähkökitarat esille. |
KoskPaavo 31.01.2008 13:16:10 | |
---|
Juu, liika on liikaa! Juu, iso sen pitää olla , mutta liika on liikaa! Kukas se näin sanoikaan Horolan Elinasta? "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
jjussila 31.01.2008 13:41:17 | |
---|
Nämä näyttäis pääseen Smorkin semifinaaliin. Mulle tuntemattomia bändejä. Aikalisä (Koski TL) Aloha from Pohjanmaa (Pietarsaari) In the Mood (Urjala) Magna (Helsinki) Sahara Sextet (Kirkkonummi) Tanssiorkesteri Fernanda (Salo) Tanssiorkesteri Veikko Nieminen (Kangasala) Tanssiyhtye Valo (Tampere) Valentinot (Turku) Oliskoos nämä enemmän kierrelleen huomanneet, että vuosien saatossa kisan luonne on muuttunut niin ,että voitosta huolimatta ura ei ns. urkene!? Mene tiedä...... ..ei helev...olisko noin?..... |
uruttaja 31.01.2008 14:10:22 | |
---|
Mikähän siinä on, ettei täältä Savon puolesta oikein pärjätä noissa kisoissa juurikaan? Täällä taitaa olla noita ukottuvia kylähaitaristipartioita vaan enimmäkseen tansseja turskuttamassa ja laatu sen mukaista. En minä tiedä ja osaa muuta todeta. Voittihan se Kolibri. Umpisavolaisia laidasta laitaan. |
EP 31.01.2008 14:14:55 | |
---|
Haista p**ka!!! Sähkökitara on hienoin soitin heti vaskipuhaltimien jälkeen! Kaikki soittimet ovat "hienoja"! ..mutta kyllä mua ainakin joskus kyrsii kun kaikki olettaa nykyään, että kun soitat sählökitaraa, niin soitat "rautalankaa" :/ |
Sertzo S 31.01.2008 14:42:09 | |
---|
Voittihan se Kolibri. Umpisavolaisia laidasta laitaan. Poikkeus vahvistaa säännön. |