Aihe: Varoitus: Guitar Guizmo- kitara"työkalu"
1
mhukka
30.01.2008 10:55:03

Mulla on toi beatmanin tuote ja en todellakaan suosittele. Metalliosat ei kestä käyttöä ollenkaan. Vain koristeeksi..
Bongipojat
Sensonic
30.01.2008 11:13:53
Parempi hommata vain kunnon erilliset työkalut (sivuleikkurit, ruuvimeisselit jne.) kuin alkaa ostamaan tuollaista "all in one" -ihmelaitetta.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KP3C, Landola F6/Cut
arppah8
30.01.2008 11:19:01

Parempi hommata vain kunnon erilliset työkalut (sivuleikkurit, ruuvimeisselit jne.) kuin alkaa ostamaan tuollaista "all in one" -ihmelaitetta.

Kyllä työkalut löytyy, tarkoitus oli ostaa toi keikkareissuille mukaan. Toimivana ois ollut kätsy paketti. Ei kait siinä, Leathermania kehiin niin toimii.
I rather be a jerk than being hip like you.
Jormaz
30.01.2008 11:21:33
Leatherman vaihtopääsetillä on ainakin ollut kestävä vehje. Halvalla ei saa kuin paskan työkalun.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
fox
30.01.2008 11:21:42

Itsellä ollu vuosikaudet jenkkien tekemä GuiTool eikä pahaa sanottavaa siitä. Backuppina Leatherman toki.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Murgo
30.01.2008 17:15:24

Kyllä Leatherman on aina Leatherman. Mulla ollut super tool jotain toistakymmentä vuotta (sitä ennen oli se ensimmäinen original-malli,mutta se hukkui jonnekin) ja oli todella kovassa käytössä aikanaan (90-luvulla) kun olin maatilalla hommissa, ainoa jonka olen saanut rikki on veitsen kärki joka katkesi jotain ohdakkeita puimurin kelan rakosista väännellessä. hioin sen uuteen muotoon japanilaisen miekan tyyliin ja hyvin toimii/kestää. Ei tosin ole taskulamppua eikä kielenvaihtoveiviä, ne on oltava erikseen, samoin kuin kuusiokoloavaimet.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
bfoc
31.01.2008 00:32:20
Ei tosin ole taskulamppua eikä kielenvaihtoveiviä, ne on oltava erikseen, samoin kuin kuusiokoloavaimet.

Tosin tolla vaihtoveivillä ei tee hittojakaan jos sen kielen laittaa oikein. Sen 3-6 kierrosta jaksaa käsineenkin vääntää, ainakin mä...
Jazz is not dead, it just smells funny. Frank Zappa Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä.
Afterdown
31.01.2008 16:06:23
Jeps, itekki tuli tommone häepäke ostettua joskus sitten Beatmanista, sehä sitte rikkoontu jo ekalla tai toisella käyttökerralla. Lähetin Beatmaniin ja otin rahat takas, parempi vaa ku ostaa erilliset.
Iban Rg-1570 prestige Emg 81/85 mikkisetti PA2-boosterilla
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)