whiskey warlord 29.01.2008 20:19:17 | |
---|
Sellasta ajattelin lähteä kysymään että, kun olette ostaneet t - kaupasta uutta kitaraa tai bassoa niin oletteko olleet tyytyväisiä sen laatuun ym. Onko kenenkään tarvinnut palauttaa tuotettaan? sori jos tälläne ketju on jo mutta en jaksanu ettiä :D |
Teijo K. 29.01.2008 20:28:12 | |
---|
Sellasta ajattelin lähteä kysymään että, kun olette ostaneet t - kaupasta uutta kitaraa tai bassoa niin oletteko olleet tyytyväisiä sen laatuun ym. Onko kenenkään tarvinnut palauttaa tuotettaan? sori jos tälläne ketju on jo mutta en jaksanu ettiä :D Tilailin bassoon virityskoneita. 2 kertaa jaksoin palauttaa väärät tuotteet mutta kolmannella annoin olla. |
Sellasta ajattelin lähteä kysymään että, kun olette ostaneet t - kaupasta uutta kitaraa tai bassoa niin oletteko olleet tyytyväisiä sen laatuun ym. Onko kenenkään tarvinnut palauttaa tuotettaan? sori jos tälläne ketju on jo mutta en jaksanu ettiä :D Tilailin bassoon virityskoneita. 2 kertaa jaksoin palauttaa väärät tuotteet mutta kolmannella annoin olla. |
Hannu H. 29.01.2008 21:03:08 | |
---|
Soittimia en ole tilaillut, mutta triggerit, räkkikiskot ja putkicombo ovat ihan ehjänä ja oikein tulleet perille. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
ötzi 29.01.2008 21:10:57 (muokattu 29.01.2008 23:44:53) | |
---|
Bassokaapin, combon, kieliä, tarvikkeita yms olen tilannut ja joka kerralla on homma hoitunut hyvin. 4kertaa tilannut siis. Mainittakoon vielä että yksi PA-kajari hajos muutama kk oston jälkeen ja tämä homma hoitui kyllä vaivattomasti, lähetettiin korjaajalle ja viikon päästä tuli ehjänä takasin ja thoman korvasi lähetyskulut Älä Turhaan Pelkää Nimeä |
leksi-B 29.01.2008 22:23:11 | |
---|
Kaappi tarvikkeita, mikseri, mikkejä, piuhoja ymym. hyvin tullu perille ja ei oo tarvinnu palauttaa takasinkaa. Basso se mukava soitin! |
kosmonautti5000 29.01.2008 22:35:27 | |
---|
piuhoja, kitaroita, bassoja, koskettimia ja muuta mukavaa. ikinä ei mitään pientä viivettä kummempaa valitettavaa. tosin basso oli pakattu niin hirveeseen läjään pahvia ettei meinannu LB vectraan mahtua (siis ihan oikeasti ei meinannut). mutta olipahan ehjä ainakin. töissä käydään harrastuksena ja harrastukset käy työstä... |
Mörska 29.01.2008 23:21:19 | |
---|
Sellasta ajattelin lähteä kysymään että, kun olette ostaneet t - kaupasta uutta kitaraa tai bassoa niin oletteko olleet tyytyväisiä sen laatuun ym. Onko kenenkään tarvinnut palauttaa tuotettaan? sori jos tälläne ketju on jo mutta en jaksanu ettiä :D Itse tilasin aika kalliinki kitaran, tuli isossa pahvilaatikossa, ja oli 100%kunnossa suosittelen |
NitroJeesus 29.01.2008 23:53:02 | |
---|
Akustinen kitara, yks kitarakombo, toistakymmentä efektiä ja kauhea kasa piuhoja yms. tarvikkeita on tullut tilattua. Kertaakaan ei ole ollut mitään ongelmia. The rain falls hard on a humdrum town, this town has dragged you down. |
Spandau- 29.01.2008 23:57:57 | |
---|
Kerran tilasin bassopussin joka oli pakattu omaan latikkoonsa joka oli pakattu vielä isompaan laatikkoon jossa oli runsaasti kuplamuovia. Toisen kerran tilasin bassocombon, joka tuli omassa kärsineen laatikossaan jossa oli vaan reunoissa semmoset styroksitötsät. Eli aika vaihtelevaa tuon pakkauksen kanssa. Muuten ei ole ollu mitään onkelmaa kyseisen lafkan kanssa. "Its all about rhythm" |
AcLAc 30.01.2008 00:26:38 | |
---|
Sellasta ajattelin lähteä kysymään että, kun olette ostaneet t - kaupasta uutta kitaraa tai bassoa niin oletteko olleet tyytyväisiä sen laatuun ym. Onko kenenkään tarvinnut palauttaa tuotettaan? sori jos tälläne ketju on jo mutta en jaksanu ettiä :D Itse meinasin Fenderin basson tilata, mutta tilasin samaisen http://www.guitar24.de/ -putiikista. Hinnat halvemmat, sama toimitusaika ja toimitus vielä monesti ilmainen. Pakkaus oli asiallinen ja basso perus- säätöjä lukuunottamatta virheetön. Thomannilta olen pari akustista tilannut muun kaman ohessa, jotka oli isossa laatikossa omissa bokseissaan... kyllä ne soittimia pakata osaa! Minä kuljen, Herra ohjaa! |
stragowa 30.01.2008 00:33:13 | |
---|
Yks basso ostettu tohmannelta + paljon muuta. Esim. tämän hetkinen bassostäkki, edellinen moinen, efektejä, piuhoja, kieliä, casea.. kaikkea mahdollista. Ei mullakaan muuta valittamista kuin nuo toimitusaikojen viivästymiset, mutta ei siis mitään vakavaa. Hinta ollut lähes poikkeuksetta aina kohdallaan. "Erilaiset harrastuksetkin, kuten keräily, shoppailu ja muut intohimot voivat muuttua pakkomielteiksi, jotka ottavat ylivallan. Kontrolli riistäytyy silloin käsistä ja muuttuu RIIPPUVUUDEKSI." -Mielen maailma 1: Psykologian perustiedot |
Sir Härö 30.01.2008 06:50:23 | |
---|
Itse meinasin Fenderin basson tilata, mutta tilasin samaisen http://www.guitar24.de/ -putiikista. Hinnat halvemmat, sama toimitusaika ja toimitus vielä monesti ilmainen. Sain massiivisen ja kivuliaan erektion kun huomasin että nuo myy San Dimas charvel bassoja! Hinta on vaan turhan suolanen :( tua |
rUSTED 30.01.2008 08:38:51 | |
---|
Kaks kertaa olen tilannu, kerran tuli niinku piti ja kerran veny tilaus melki kolmatta kuukautta yhen kitarapussin takia, jonka osuus oli tosiaan aika pieni tuomosen yli tonnin tilauksesta. Ne oli siis päättäny olla lähettämättä mitään, kun ei sitä pussia niillä ollu, vaikka sivut niin koko ajan kerto ja vaikka erikseen johonki rastin laitoin, että voi pistää vaikka kahessa osassa paketin yms. Jotenki ei minun mieleen ollu kyllä oikein. Toisaalta kohta se taas pitää kokeilla ku aattelin semmosen diy basson sieltä tilata :P |
ganes-rocker 30.01.2008 08:50:57 | |
---|
Sellasta ajattelin lähteä kysymään että, kun olette ostaneet t - kaupasta uutta kitaraa tai bassoa niin oletteko olleet tyytyväisiä sen laatuun ym. Onko kenenkään tarvinnut palauttaa tuotettaan? sori jos tälläne ketju on jo mutta en jaksanu ettiä :D on tullu tilattua aika paljonki kampetta tuolta ja ainoastaan kerran olen joutunu palauttaan kitaran kun tilasin jokunen vuosi sitte standard squjun niin lähettivät sen halvemman, affinityn. nykyään tuntuu että saa ootella melko pitkään vastausta sieltä asiakaspalvelusta kun laittaa meiliä, ennen tuli ainaki saman päivän aikana. "Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen |
omarklah 30.01.2008 09:20:31 | |
---|
...nykyään tuntuu että saa ootella melko pitkään vastausta sieltä asiakaspalvelusta kun laittaa meiliä, ennen tuli ainaki saman päivän aikana. Siellä on ilmeisesti tuo suomenkielinen asiakaspalvelu hiukan jumissa, kun on tullut monta uutta ihmistä kuvioihin mukaan. Ja taitaa olla vähän pulaakin työntekijöistä... Mutta kaikki teekaupasta tilaamani tavarat(kaiuttimia, vahvistimia, kitaroita yms.) on tulleet kohtuullisessa ajassa ja ehjinä perille. Ainoa poikkeus oli takavuosina yksi tampin pääte, josta oli toinen kanava rikki heti saavuttuaan. Vaihtoivat kiltisti ja nopeasti uuteen. ...entässitte? |
firecane 30.01.2008 10:31:43 | |
---|
Viime viikolla tuli basso t-kaupasta ja oli todella hyvin pakattu eli ei valittamista...yleensäkin toimitukset ovat hyvin tulleet...ainoastaan oli pari vuotta sitten basso-nupin kuljetuslaatikon kyljessä kunnon reikä...mutta laitoin sen heti palautuksella takaisin postissa, enkä lunastanut sitä ollenkaan ja viikon päästä tuli uusi vaikka entinen ei ollut ehtinyt vielä takaisinkaan. Parempi puut pinossa kuin sormi suutarin persiissä. |
piipja77 30.01.2008 11:36:01 | |
---|
Monenlaista rompetta olen Thomannilta tilaillut, Fenderin bassosta laulukamoihin. Koskaan ei ole toimitus kestänyt viikkoa kauempaa ja aina on tavara ollut kunnossa. Viime tilaukseen tosin mahtui yksi muuten vain hutiostos, jonka jouduin sitten palauttamaan. Helposti kävi, Thomann järjesteli UPS-noudon eikä tarvinnut paljon päätään vaivata. Taisi homma mennä jopa niin, että 30 päivän palautusoikeus ylittyi muutamalla päivällä, mutta maksoivat silti rahat tilille. |
jazbaz 30.01.2008 14:36:03 | |
---|
Tänään saapui juuri neljä laatikollista sekalaista tavaraa 4*12 kaapista pikkusälään. Kaikki tulivat ehjänä kotiovelle. Toimitusaika venähti kahteen viikkoon ja pari kertaa joutunut soittamaan, mutta muuten ihan hyvää palvelua oon aina saanut. "Bles-sings" |
pekezu 30.01.2008 18:27:00 | |
---|
Itse olen viimeisen parin vuoden sisällä tilaillut puolentusinaa kertaa kyseisestä kaupasta, eikä valittamisen aihetta ole oikeastaan löytynyt. Itse olen yleensä tilauksen jälkeen mailannut asiakaspalveluun ja sanonut, että jälkitoimituksena ne kamat mitkä varastosta uupuu. Viimeksi tilailtiin iso läjä tavaraa kerralla, oli postin täteillä silmät pyöreänä kun kolme julmetun kokoista pakettia lähti mukaan ja maksun hoidin luonnollisesti käteisellä. PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa |