Aihe: Multiefekti + putkicombo?
1 2
baba o riley
29.01.2008 18:32:01
No en noita muita efektejä kyllä hirveästi tarvitse, tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin oma särö aivan kaameaa kuultavaa :)

Elä nyt helkkarissa multiefektiä hommaa jos olet vain hyvää säröä hommaamassa (jokunen chorus, phaseri y.m):). Käy kitaraliikkeissä ja ala käymään läpi eri stompboxeja, ja saat aika pirun hienon pelin multiefektin hinnalla.

Kokeile Electro Harmonixin eri säröjä big muffista hot tubesiin, mxr'ältä on tullut jonkinlainen arsenaali markkinoille ja bossilta löytyy muutama asiallinen poljin. Sitten on vielä kasa "butique" vehkeitä.

Sulla on todennäköisesti nyt 100w fenderin twini (ole onnellinen siitä), joka on helvetin hyvä vahvistin ja todella monikäyttöinen. Siihen muutama killeri stompboxi niin jo on meininkiä hommaan kuin hommaan.
duc
29.01.2008 18:41:34 (muokattu 29.01.2008 18:41:48)
^--
Jeps, siksipä ehdottelinkin tuota käytettyä Bossin säröpedaalia. Tulisi aika paljon halvemmaksikin kuin multilootan hankkiminen.
Louhimo
29.01.2008 19:10:27 (muokattu 29.01.2008 19:22:01)

Kuten Slipknotkin. Mick Thomsonillahan on myös BC Rich Warlock Bronze, jossa on EMG:t koska heviä soitetaan vain hevikeppeillä ja bc richkö muka ei hevikeppi onhan siellä ne pirullisen näköiset sarvetkin päässä??111111!!!!!!1111111

Tää nyt ehkä pikkusen heittää jo ohi aiheesta, mutta väitätkö nyt, että kaikkien aloittelijoiden pitäisi laakista arvostaa noita "ooh fender twin reverb putkikombo" laitteita ja kuolata perään, itse kun en siitä haluamaani soundia saa?
Reilun puoli vuotta soittaneena, olen todellakin paljon kiinnostuneempi mallintavista komboista, joilla voin tavoitella suosikkibändieni soundia halvemmalla kuin ostamalla jonkun mesan putkinupin yms. Ehkä se aito fenderi sitten myöhemmällä iällä kiinnostaa, mutta ei todellakaan nyt!
Eiköhän se ole aloituksessa tärkeintä että omasta mielestä kuulostaa hyvältä? Tuskin tästä keikalle lähdetään seuraavien viiden vuoden aikana, enkä mieti mitä muut tuumaavat käyttämistäni laitteista. Jos ja kun saan spiderilla matkittua em. bändejä, miksen näitä laitteita saisi käyttää?

Mutta tosiaan, tuollaista säröpedaalia voisi harkita, pitäisi vaan päästä testaamaan millaiset murinat niistä lähtee, arvalla kun en uskalla tilata mitään tietämättä siitä mitä todellisuudessa saan.
Vauhti korjaa virheet!
esprit de corps
29.01.2008 19:29:15
No en mä nyt tiedä, olisiko joka toinen täällä iloinen Fenderin säröistä. Ja ihan totuuden nimissä on sanottava, että kyllä minäkin mieluummin jotain Evanewhateveria Spiderilla yritäisin hakea kuin Fenderin twinillä, vaikken spidereita arvosta juuri miksikään. Ja eipä nämä vintage-miehetkään noista vanhoista fenkuista mitään mättöjä irti vedä.
Vähän niinku muumi.
Louhimo
29.01.2008 19:40:02

Juurikin näin, ja tollaista sopivaa riffittelyä sekä tilulilu sooloilua em. bändien tyyliin olen saanut juuri mukavasti spiderillä, joten olen siihen tyytyväinen :) Muita mallintavia tai aitoja putkikomboja saati jotain nuppeja en ole päässyt testaamaan joten näistä en sitten sanokaan mitään.
Vauhti korjaa virheet!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)