Aihe: Kaareva vyö
1
saturnzreturn
26.01.2008 11:40:32
Ostin hätäpäissäni tilipäivän kunniaksi mielestäni makean näköisen nahkavyön. Kotona huomasin, että vyö ei olekaan suora niinkuin kaikki aikaisemmat vyöni vaan kaareva. Häpeäkseni myönnän, että nyt en osaa päättää kummin päin vyötä tulisi pitää. Järki sanoi, että housut ovat aina korkeammalla persuksista ja asensin vyön myös siten päin.. kuitenkin mielestäni vyö tuntui miltei samalta myös toisinpäin..?

Aito nahkavyö on kallis, joten haluaisin että se pysyisi myös hyvännäköisenä. Tämä edellyttää varmasti sitä että vyötä pidetään oikein päin..ellin siis kummin?
my wallet's fat and so is my head
Miikathebest
26.01.2008 13:45:23 (muokattu 26.01.2008 13:46:36)

Ostin hätäpäissäni tilipäivän kunniaksi mielestäni makean näköisen nahkavyön. Kotona huomasin, että vyö ei olekaan suora niinkuin kaikki aikaisemmat vyöni vaan kaareva. Häpeäkseni myönnän, että nyt en osaa päättää kummin päin vyötä tulisi pitää. Järki sanoi, että housut ovat aina korkeammalla persuksista ja asensin vyön myös siten päin.. kuitenkin mielestäni vyö tuntui miltei samalta myös toisinpäin..?

Aito nahkavyö on kallis, joten haluaisin että se pysyisi myös hyvännäköisenä. Tämä edellyttää varmasti sitä että vyötä pidetään oikein päin..ellin siis kummin?

Katsot vanhoista vöistäsi miten päin ne ovat alkaneet käytössä kaareutua.
Siten että... http://www.quickfilepost.com/downlo … et=a889f7ee1130e871fd50bba5acc41d92
Liikaa säröä!
Bara Förspel
26.01.2008 15:45:05
On sulla ongelmat.
Sam Hotman
26.01.2008 16:59:42
On sulla ongelmat.

Nii on mullakin. Mun niittivyö on kanssa mennyt kaarelle =(
''Kovat jätkät tilaa custom-maalautuksena goatsen kitaran kanteen. Se jos mikä on badass.'' - Kivijalka
Horatius-87
26.01.2008 18:41:33
mun niittivyöstäin tuppaa ne niitit avautumaan. meinaan että ihan koko ajan saa olla painelemassa takaisin, kun ikävästä tuntuvat housujenkin läpi :'(
"Terve!" - Eräs kaveri kun tavattiin.
Waldemar O Toy
26.01.2008 19:25:12
Eihän vyötä voi pitää kuin toisin päin. Siis jos sen laittaa toisin, niin sehän ois vähän sama kun napit ois väärällä puolella paitaa. Tai kuin kello väärässä kädessä.
Näin ainakin itse kuvittelisin.
Meet the ZEA. http://www.myspace.com/zea451
Bara Förspel
26.01.2008 20:44:59
Minun vyössä on sisäpuolella sellanen teksti. Kun teksti on oikein päin, niin vyökin on oikein päin. Mutta periaatteessa sillä ei ole väliä, koska muuten vyö on ihan identtinen kummin päin tahansa. En muutenkaan oikein ymmärrä tätä kaareva vyö-dilemmaa. Ei se oo niin justiinsa.
Miikathebest
26.01.2008 21:01:11

Nii on mullakin. Mun niittivyö on kanssa mennyt kaarelle =(

Mulla on ongelmana se ettei niittivyö mene kaaarelle, jolloin se jää törröttämään irti alaselästä. Niittivyöt on ihan huonoja.
Liikaa säröä!
saturnzreturn
27.01.2008 12:13:33
Katsot vanhoista vöistäsi miten päin ne ovat alkaneet käytössä kaareutua.
Siten että... http://www.quickfilepost.com/downlo … et=a889f7ee1130e871fd50bba5acc41d92

aivan, itse asiassa jos sen laittaa toisin päin, ja tarkemmin katsoo, niin se jää juurikin törröttämään takaa rumasti.

kiitos vinkistä
my wallet's fat and so is my head
Waldemar O Toy
28.01.2008 18:39:49
Käänsin vyöni toisinpäin. Onhan esimerkiksi wc:ssä asioiminen hieman hankalampaa, mutta vyö kuluu nyt tasaisesti. Hienoa! Kaikkea sitä oppii.
Meet the ZEA. http://www.myspace.com/zea451
-Henri-
28.01.2008 21:09:48
mun niittivyöstäin tuppaa ne niitit avautumaan. meinaan että ihan koko ajan saa olla painelemassa takaisin, kun ikävästä tuntuvat housujenkin läpi :'(

Pyramidiniittejä ilmeisesti? Itse lait(oi/a)n omien vöideni taustapuolelle erkkaria (siis sitä, mitä lätkämailoissa on), niin eivätpähän aukeilleet.
Horatius-87
28.01.2008 21:15:00
Pyramidiniittejä ilmeisesti? Itse lait(oi/a)n omien vöideni taustapuolelle erkkaria (siis sitä, mitä lätkämailoissa on), niin eivätpähän aukeilleet.

ooh! nerokasta.. täytynee kokeilla.

tarvis vaan hommata tätä erkkaria jostai. josko luokkamme hokipojat heittäis?
Yksinkertainen ja uusavuton - since -92
Horatius-87
28.01.2008 21:28:06
no mutta ei huvittaisi paria euroa tuhlata isoon mönttiin "erkkaa" jos käytän sitä vain vyön mitan.. no täytynee pohdiskella
Yksinkertainen ja uusavuton - since -92
Miikathebest
29.01.2008 00:20:40

Miten erkka liittyy mihinkään? kylmä nakki!
Liikaa säröä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)