Aihe: mistä ihmeestä??
1
zakkhare
27.01.2008 19:49:19
Kuka antaa vastauksen? Oon metsästänyt viime kesästä asti VC:4:sen (Voxin pienempi jalkabedaali) ns. plugi jakkia. Siis sitä mihin "modeemin" näkönen piuha tulee kiinni ite Voxista. Oon ettiny sähköliikkeet, tietokonekaupat, kysyin tietty EM NORDIC:stakin (omituista ettei siellä ole). Vihdoin n. sadan puhelun jälkeen sain puhelin numeron, joka lupas tilata Ruotsista. Tämä tapahtui kesällä. Noh, ei ole vielä tullut..

Siis mistä perseestä mä löydän sen pilputtimen jotta saan taas VC-4:sen taas toimimaan!

Kiitokset jo etukäteen.

Ps. se plugimöntti muistuttaa hemmetisti semmosta "modeemin" mönttiä, mutta se ei ole sellainen. äkkiseltään luulisi.

-zakkhare-
Keep On Rockin'!
ravensoul
27.01.2008 20:02:08 (muokattu 27.01.2008 20:06:38)
Voxin ko. pedaalin esittelysivun perusteella vaikuttas, että kyseessä on suora ethernet-kaapeli. Eli sellainen tietokoneen lähiverkkopiuha, jolla kytketään tietokone routeriin/vastaavaan.

Esim. tuollanen: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9622
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
superfly
27.01.2008 21:03:29
Itse koitin saada Voxin VC-12:seen maahantuojalta hankittua oikeanlaista piuhaa mutta se ei oikein sujunut heillä silloinkaan tuo homma... Ihan tavallinen suora ethernetkaapeli ainakin tuohon VC-12:seen kävi ja veikkaanpa että se käy myös VC-4:seen.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
McNulty
27.01.2008 21:27:11
Neutrik ainakin valmistaa maailman jokaista liitintä jonka vain voi keksiä. Miulla on tuossa Neutrikin katalogi ja siinä on kymmeniä sivuja ties millaisia "liittimiä ja jakkeja".
byt' v kurse volkov
Twinkle
27.01.2008 21:30:41

Siis mistä perseestä mä löydän sen pilputtimen jotta saan taas VC-4:sen taas toimimaan!

Se maksaa noin 3 euroa, siihen käy tavallinen suoraan kytketty 10baseT -parikaapeli ja se on saatavissa mistä hyvänsä vähän isommasta marketista, esim. Citymarketista. Kauppanimi on "verkkojohto" ja jos vaihtoehtoja löytyy hyllystä niin "suoraan kytketty".

Tämän tiedon tarjosi meille Voxin kotisivut:
http://www.voxamps.co.uk/valvetronix/vc4.asp
"ACCESSORIES: 10 Base-T cable (straight type)"
zakkhare
28.01.2008 11:52:57
Tarkennan vielä, että en tarvitse kaapelia, vaan sen "jakin"??

sitä mä oon vailla.

eli osaako joku sanoa tarkan koodinimen sille jakille?? jotta sellasta voisi metästää?? sähköliikkeissä on kymmeniä samantapaisia, mutta kumminkin siis erilaisisa. tietysti.
Keep On Rockin'!
nannne
28.01.2008 12:00:02

Juu, sen liittimen nimi on rj45.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)