Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 531 32 33 34 3565 66 67 68 69
Räbbänä
26.01.2008 21:38:29
Kyllä meidänki laulaja vielä nukkuu vaikka reenit on 17.00

Laulajanne tuntien tuo on ihan normaalia.
M.A.C.H.O. # 31 "Nyt kävi näin." UUh aah Känädä!!!1
Nazareth
28.01.2008 11:51:35
"muija ei päästä"

Mun mielestä tuo on pätevä syy poissaoloon.
Kurnauskis. ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Säikähdin.
Nazareth
28.01.2008 11:57:44
Kitaristi ilmoittaa 30 min ennen treenejä jotka sovittu viikko etukäteen että "oon kipeenä" kun porukka on jo matkalla treenikselle. Tuo jos mikä haiskahtaa epäilyttävältä ja on todella k-päistä toimintaa. Jos on oikeasti kipeä niin kai sen tietää aikaisemmin kuin puol tuntia ennen treenejä ?

Esim. mahatauti voi yllättää lähestulkoon nopeammin ku arvaakaan.
Kurnauskis. ÄÄÄÄÄÄÄK!!! Säikähdin.
Moimies
28.01.2008 13:46:27
Mun mielestä tuo on pätevä syy poissaoloon.

Olihan tää läppä? Olihan?

*odottaa vastausta toiveikkaana*
Pirikuono.
C.o.B
30.01.2008 21:33:10
Myös me asutaan samassa kaupungissa, jossa treenikämppä on eikä kenelläkään ei ole matkaa kotoaan treenikämpälle yli viittä kilometriä (tai oikeastaan neljää), mutta silti tuntuu olevan aika vaikeaa treeneihin saapuminen välillä. Viimeaikoina tilanne on kuitenkin ollut onneksi aika hyvä ja viimeksi treenit on peruuntuneet joskus kesällä. Hatunnoston arvoinen suoritus bänditovereilta.

Minä taas asun aivan treenikämpän vieressä ehkä 200m ja basisti taas 15km...
C.o.B
30.01.2008 21:42:33
Mikä vitun järki on pinnata treeneistä?! Ei siihen ole ketään pakotettu!!!Jos teillä joku yrittää esittää kipeetä tai jotain nii sanokaa et jos ei kiinnosta ei ole pakko tulla!!!! (toimii)....
veneficus
31.01.2008 12:05:55

Kun tätä ketjua lueskelee niin sitä päätyy mielessään kiittelemään kuinka helppo tilanne omalla bändillä on. Treenit saadaan sovittua suht' ongelmitta, ihmiset ilmestyvät niihin ajallaan ja niistä harvoista myöhästymisistäkin ilmoitetaan aina puhelimitse.

Erään entisen bändin rumpalin kanssa tosin ei elämä ihan näin auvoista ollut. Miekkosella kun oli tapana unohdella treenejä. Ja siinä sivussa sekä biisien että ihmisten (mukaan lukien bänditoverit) nimiä. Treenasimme siihen aikaan hänen nimissään olevalla treeniksellä, eikä tullut kysymykseenkään että kukaan muu meistä olisi saanut avaimen sinne. Eli joskus häntä odoteltiin tunninkin verran treeniksellä, puhelimella ei tietenkään tavoittanut, kunnes lopulta hän vastaa ja saamme kuunnella jälleen mitä ihmeellisimpiä meriselityksiä. Muutenkin totuudessa pysyminen osoittautui hänelle paikoitellen hyvinkin haastavaksi taiteenlajiksi, joten mies sai lopulta lähtöpassit vaikka olikin teknisesti taitava soittaja.
"I'm sorry if any of you are catholic. I'm not sorry if you're offended, I'm actually just sorry by the fact that you're catholic." - Bill Hicks
toxic
01.02.2008 20:02:10
Olihan tää läppä? Olihan?

*odottaa vastausta toiveikkaana*

Usko pois, ei ole.
Jonan
03.02.2008 19:05:27
Mikä vitun järki on pinnata treeneistä?! Ei siihen ole ketään pakotettu!!!Jos teillä joku yrittää esittää kipeetä tai jotain nii sanokaa et jos ei kiinnosta ei ole pakko tulla!!!! (toimii)....

Nii just, kyllä mä oon ainaki bändissä ihan omasta tahdosta, ei kukaan mua siihen pakottanu :D jos pitää tekosyitä keksiä treeneistä luistamiseen ni tervemenoa vaan..
"Kirsikkaperunamuussitomaattihomonakkipervomozarellakiisseliä" - Ismo Laitela
teukka
03.02.2008 21:59:23
Mä pinnasin treeneistä tänään.....Tosin kerroin muille hyvissä ajoin että nyt meni ylitöiksi joten viikonloppu menee kokonaan töissä. Kun kerrankin saa tehdä överiä kunnon prosenteilla niin pakko tehdä!
No heti kun himaan pääsin oli treenattava pari uutta juttua jo valmiisiin viimeisteltäviin biiseihin.
Lisää tatskoja s*^tana!
Jaava
04.02.2008 22:25:59 (muokattu 04.02.2008 22:27:19)
MInä itse:
Kaveri soittaa puolisen tuntia treenien alkamisen jälkeen että missä olet ja minä siinä sitten kerron suoraan, että olen kotona, tulin juuri kylvystä ja syön nyt pizzaa.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
Landstr
08.02.2008 17:17:58
jooo-o. Basisti luistaa nyt aivan saatanasti (tosin syyt ovat oikeat, mutta ei tälläista nyt meitin basistille voi käydä.)

Sillä on siis rauhaskuume. Perkeleen moista tuskaa on kuulemma (ei voi edes syödä, kun rintalastaan sattuu, ja sen kyllä uskon että se on tuskaa sille henkilölle. Kova syömään, heh juum..).

Ei kuulemma kuukauteen saa tehdä raskaita asioita kun kuulemma voi tulla vakavia jälkitauteja (esim. sydänvikoja), eli ei pääse ainakaan keikalle. Miten juuri tuolle ihmiselle, laiskojen ihmisten perikuvalle, voi tapahtua näin? Eiss...
En kirjoita tähän mitään.
Roksennus
09.02.2008 21:43:53
jooo-o. Basisti luistaa nyt aivan saatanasti (tosin syyt ovat oikeat, mutta ei tälläista nyt meitin basistille voi käydä.)

Sillä on siis rauhaskuume. Perkeleen moista tuskaa on kuulemma (ei voi edes syödä, kun rintalastaan sattuu, ja sen kyllä uskon että se on tuskaa sille henkilölle. Kova syömään, heh juum..).

Ei kuulemma kuukauteen saa tehdä raskaita asioita kun kuulemma voi tulla vakavia jälkitauteja (esim. sydänvikoja), eli ei pääse ainakaan keikalle. Miten juuri tuolle ihmiselle, laiskojen ihmisten perikuvalle, voi tapahtua näin? Eiss...

Tämä tautihan tunnetaan myös nimellä pusutauti. Ehkä basistinne ei olekaan niin aikaansaamaton jätkä kuin luulette =)
"Time's never wasted when you're wasted all the time!"
hullu_ukko
09.02.2008 22:06:02

Mä kuulin, että perna hajoaa, jos saa vatsaan kovan iskun tuon rauhaskuumeen aikana/toipumisvaiheessa. Sitten mä mietin kanssa, että turpoaako tuossa kaikki kehon isommat rauhaset (Huom! Esim. kivekset) vai pelkästään osa?
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
Raistlin Majere
14.02.2008 02:37:48
Tuollasta projektia mikä yritettiin saada käyntiin ja puolelta bändiltä ei löytynyt innostusta:

rumpali
- en voi tulla ku ei oo kyytiä (mopo ja 2km matkaa)
- en voi tulla kun pitää syödä (ruoka kuulemma 5min päästä)
- rummut on siskon kämpällä (maagisesti siirtyny kun seuraavana päivänä soitteli taas kotonaan niillä kun soitin..)
- en jaksa tulla (haista jätkä v*ttu)
- pitää mennä pizzalle (3krt peräkanaa sama syy, tungen sen pizzan sinne minne aurinko ei paista)

kitaristi
- en voi tulla, pitää soittaa kitaraa (mitä v*ttua.....?)
- pitää vahtia pikkusiskoo (joka oli äitinsä kanssa just rattaissa menossa jonnekki päiväkerhoo ko pyöräilin ohi reeneihin)
- en jaksa, huono päivä (jakso mennä samana iltana punttikselle + jalkapalloo + nuorisotalolle)

yms. jne. sun muuta, vituttaa kaverit jotka ei jaksa sanoo että ei projekti kiinnosta kun ite panostaa siihen ihan kohtalaisesti (harjottelee jtn 2-3 biisiä kuukauteen aina suht. haastavia vetämään läpi kokonaan, kaverit ei osaa peruskomppeja tai riffejä siitä biisistä niin tekis mieli kuristaa piuhoilla :D)
Misa1
14.02.2008 13:25:04

Typerin tapa lähinnä on olla vastaamatta puhelimeen, kun soittelee perään.

Ja siihen se naurettavin syy oli, että puhelin oli äänettömällä, eikä tienny, että on treenit. Vaikka on vakiovuoro.

Eipä siinä, kun kuulin selityksen, niin koko bändi repes nauramaan, samoin kyseinen basisti.
www.myspace.com/theanima
www.myspace.com/gasolinefinland
Marklar
15.02.2008 18:57:42
yms. jne. sun muuta, vituttaa kaverit jotka ei jaksa sanoo että ei projekti kiinnosta kun ite panostaa siihen ihan kohtalaisesti (harjottelee jtn 2-3 biisiä kuukauteen aina suht. haastavia vetämään läpi kokonaan, kaverit ei osaa peruskomppeja tai riffejä siitä biisistä niin tekis mieli kuristaa piuhoilla :D)

Mulla ihan sama juttu :D kyllä pitäs sentään peruskomppi osata reeneissä mutta ei ihan vaikkei harjottelis.
Vetämättömyyteni johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta.
ötzi
16.02.2008 17:19:10
- en jaksa tulla (haista jätkä v*ttu)

No tuo nyt on munsta ainakin hyvä syy, jos ei vaan jaksa tai halua. Ei se nyt sitä tarkota että jos yhtenä päivänä ei kiinnosta soittaa että se on ulkona bändistä. Minäkiin olen monet reenit jättäny väliin kun ei vaan kiinnosta soittaa bassoo, tai sitten on jotain kiinnostavampaa tekemistä.
Älä Turhaan Pelkää Nimeä
Moimies
17.02.2008 22:51:53
No tuo nyt on munsta ainakin hyvä syy, jos ei vaan jaksa tai halua. Ei se nyt sitä tarkota että jos yhtenä päivänä ei kiinnosta soittaa että se on ulkona bändistä. Minäkiin olen monet reenit jättäny väliin kun ei vaan kiinnosta soittaa bassoo, tai sitten on jotain kiinnostavampaa tekemistä.

Ei oo monena kertana mullakaan ollut kiinnostusta mennä reenaamaan kun muut ovat perään soitelleet, mutta kyllä se vaan niin mukavaa puuhaa on että hyvillä mielin sieltä sitten on pois tultu.
Pirikuono.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)