Aihe: Electric upright bass - kokemuksia / suosituksia?
1
Teijo K.
27.01.2008 22:36:52

Pikaisesti olen testaillut musakaupassa jokusta. Ihan oma eläimensä soundillisesti ja tatsin puolesta. Voi toimia jossain jutussa hienostikin, kontraa sillä ei kyllä korvaa mutta ei liene tarpeenkaan.
Karlsson
27.01.2008 22:38:39
Pikaisesti olen testaillut musakaupassa jokusta. Ihan oma eläimensä soundillisesti ja tatsin puolesta. Voi toimia jossain jutussa hienostikin, kontraa sillä ei kyllä korvaa mutta ei liene tarpeenkaan.

Djoo, tuntuu monesti lopputulos kuulostavan lähinnä nauhattomalta bassolta. Tosin joskus on kyllä kivaa jumpsetta saatu noistakin irti. Esmes erinäisissä lattaribändeissä Babybassin avulla.
"Jos tämä on sivistystä, antakaa minulle barbaria." -Wagner
Teijo K.
27.01.2008 22:40:57

Djoo, tuntuu monesti lopputulos kuulostavan lähinnä nauhattomalta bassolta. Tosin joskus on kyllä kivaa jumpsetta saatu noistakin irti. Esmes erinäisissä lattaribändeissä Babybassin avulla.

Babybass on sellainen mihin miulla on vielä uskoa. Kokeilemaan en ole päässyt. Ongelma on siinä että aina kun jotain mallia olen kokeilemaan päässyt on usko siihen aina romahtanut. :( Mutta en olekaan etsinyt EUB:ta omana soittimenaan vaan lähinnä ajatuksella hiljaiseen kontrankorvikkeeseen tsp...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)