Pumpuli 23.01.2008 09:53:14 | |
---|
Kiitosta vaan muuten jos joku on tykänny Läskistä Bätmänistä! Läski bätmän toimii mulla tällä hetkellä herätyskellona kännykässä, herää muuten harvinaisen hyvin, kannattaa testata. se svedu |
brn2sk8 23.01.2008 17:34:39 | |
---|
Tehkää ite ne tyhmät tabinne... Siis siitähän on tehty teräväpiirtovideoitakin, katotte vaikka niistä sit mistä jutut soitetaan jos sävelkorva ei riitä mut älkää ny hyväät määt täällä niitä haastelko ;DD Cry Baby and ask me WHY WHY |
Stalkah 23.01.2008 19:29:57 | |
---|
surullista sinäänsä että nykyajan "guitar herous" on mennyt siihen että kenen tilutuksen valonnopeuden kerroin on suurin. eikä kovimmat kitaristit soita edes huvikseen Guitar Hero- peliä, vaan ne soittaa ihan oikealla kitaralla Nintendon mukana. anteeksi offtopic, mutta oli pakko purkaa tuntoja. anteeksi myös jos dissasin jotain kuvaukseen sopivaa tahattomasti. Remember I said I would kill you last..? I get my goat! "Maybe someday I'll be able to write my own songs, so that my daddy doesn't have to write them all for me..." |
Lamb of Koira 24.01.2008 11:14:11 | |
---|
Kyllä oma aloiteinen tabitus onnistuu kuhan vaan tempo ei oo liian nops. millä ohjelmalla biisejä vois hidastaa ?? |
Ambitus 24.01.2008 11:43:58 | |
---|
surullista sinäänsä että nykyajan "guitar herous" on mennyt siihen että kenen tilutuksen valonnopeuden kerroin on suurin. eikä kovimmat kitaristit soita edes huvikseen Guitar Hero- peliä, vaan ne soittaa ihan oikealla kitaralla Nintendon mukana. anteeksi offtopic, mutta oli pakko purkaa tuntoja. anteeksi myös jos dissasin jotain kuvaukseen sopivaa tahattomasti. Remember I said I would kill you last..? I get my goat! Kiteyttääkseni Lauri Porran hienoa lausetta: Kitarasankaruus on huumorihommaa...ei sitä pidä ottaa tosissaan! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Skebaristi 24.01.2008 12:10:17 | |
---|
Kyllä oma aloiteinen tabitus onnistuu kuhan vaan tempo ei oo liian nops. millä ohjelmalla biisejä vois hidastaa ?? Esim. Windows Media Playerin viimeisimmällä versiolla(varmaan jollain aiemmillakin?). Sitten myös muita kuten Transcripe! ja Winampin plugari Pacemaker. Möö |
Kitaransoittaja92 24.01.2008 12:11:00 | |
---|
sun kannattaa ettiä googlesta, tosin en ole varma löytyykö. |
John Titor 24.01.2008 12:35:48 | |
---|
Kyllä oma aloiteinen tabitus onnistuu kuhan vaan tempo ei oo liian nops. millä ohjelmalla biisejä vois hidastaa ?? Ei mitään hidastuksia! Korvat kehittyy kun niitä ruoskii rajusti! Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
tommijk 24.01.2008 13:04:48 | |
---|
|
xEVH5150x 25.01.2008 13:19:21 | |
---|
Audacityllä ja wmp:lläki pystyy hidastaan ihan hyvin. Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists. |
Aquanox 25.01.2008 19:45:31 | |
---|
|
Lamb of Koira 26.01.2008 14:09:12 | |
---|
Ei mitään hidastuksia! Korvat kehittyy kun niitä ruoskii rajusti! voikun se aina vaan olis noin :D et tajuukkaan miten viidumaisia noi jotkut nopeet tilut on korvalla taabuttaa |
kid ego 26.01.2008 14:57:19 | |
---|
voikun se aina vaan olis noin :D et tajuukkaan miten viidumaisia noi jotkut nopeet tilut on korvalla taabuttaa Itse asiassa, John Titor nimenomaan on se jätkä joka tietää. Käsittääkseni se Kupiaisen medley oli Titorin käsialaa. |
John Titor 27.01.2008 17:35:01 | |
---|
Itse asiassa, John Titor nimenomaan on se jätkä joka tietää. Käsittääkseni se Kupiaisen medley oli Titorin käsialaa. Olet oikeassa. Tilulilu vaan! Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
...sitten hidastus, ja kuuntelu ja kuuntelu. Milläs noita muuten pystyy hidastamaan? Tarviiko olla joku 1000+ e mikseri vai mikä? Kun itse olen aikalailla noista tabeista luopunut, ja sitten, kun on sieltä katsonut biisin opetettelun jälkeen, niin on vähän erilaisia ollu jotkut kohdat. Kannattaako koko elämäänsä uhrata kitaransoittoon, jos vaan komppaa...no EI!
Ushimir FTW! |