Aihe: Kokemuksia Uraltone jr. 2.0
1
Mr_Odo
27.01.2008 14:45:44
Elikkäs haluaisin kuulla kokemuksia otsikon mukaisesta vahvistinrakennus sarjasta. esim. lähteekö säröä tarpeeksi? saundi sämplejä? Säröä hankkisin mahdollisesti myös spedulla.

oma musiikki makuni on: led zeppelin, hendrix, ozzy, ynkka, pantera, maiden.. ynm.
Numb
27.01.2008 14:47:39

Uraltonet ovat hyväsoundisia kyllä. Mutta eivät mitään hi-gain pelejä tosiaankaan. Led Zep -osasto lähtee hyvin, Pantera tekee tiukempaa :)
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen --- Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis
biibob
27.01.2008 16:29:27
High gainit aionkin hake speduilla, mutta lähteekö siitä tarpeeksi gainia ynkka vääntöihin tai maideniin?

Jos ei, niin entä jos sen modaa?

Itse en ole vahvistinta kokeillut, mutta käsitykseni mukaan tuo on enemmänkin tuollainen perinteinen putkivahvsitin maukkaalla pääteaste rosolla, eikä niinkään high gain peli metlalin soittoon.

Sellaista kysyisin tässä ,että miten vaikea tuollainen rakennussarja sitten on itse koota, jos ei ole käytännössä minkään tason kokemusta tuollaisesta rakentelusta? Entäs mikä olisi mahdollinen hinta, minkä vahvsitinkorjaaja/rakentaja veloittaisi tuollaisen kokoamisesta?
"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same."
Twinkle
27.01.2008 16:47:13
Itse en ole vahvistinta kokeillut, mutta käsitykseni mukaan tuo on enemmänkin tuollainen perinteinen putkivahvsitin maukkaalla pääteaste rosolla, eikä niinkään high gain peli metlalin soittoon.

Joo, se nyt riippuu siitä että tykkääkö tommoisesta soundista, ite en siitä päätteen pörinästä tykänny joten syötän sille purnukkaa. Ikävää tossa on se, että kovin kovalle sitä ei jos ei halua että se alkaa särkemään ja kovin laajat muokkausmahiksetkaan siinä ei ole.

Sellaista kysyisin tässä ,että miten vaikea tuollainen rakennussarja sitten on itse koota, jos ei ole käytännössä minkään tason kokemusta tuollaisesta rakentelusta? Entäs mikä olisi mahdollinen hinta, minkä vahvsitinkorjaaja/rakentaja veloittaisi tuollaisen kokoamisesta?

Jos vanhan version kokoaminen kiinnostaa, niin ao. linkistä:

http://solar.hamk.fi/~foholmqtu/uraltone_rakentaminen.php

Varmaan about samaa sorttia se on rakentamisen puolelta, joskin v2.0:ssa on jokunen uusi hilavitkutin.. En tiedä mitä tosta häkkyrän kasaamisesta veloitetaan, se tietty riippuu siitäkin että haluaako kotelon kanssa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)