teenager from mars 26.01.2008 21:13:08 | |
---|
we are one-thirty-eight! |
ranttis 26.01.2008 21:15:21 (muokattu 26.01.2008 21:19:56) | |
---|
ja tossa ois aivan unelmakitara, mattamusta! paitsi että meidän basistilla on mattamusta se sen basso nii siihen näämmä jää semmoset rasvaset sormenjäljet ku hän soittaa (basistit). mut ois muuten tosi "pähee" skitta! mullakin on just mattapinta (omakuva) siisti se on, mut siinä näkyy kaikki pienimmätkin naarmut=(. mutta nähän on työkaluja, ja niissä kuuluu olla osumaa ja kolhuja. tossa on rahoille vastinetta: mahonki body vaahterakaula eeben otelauta EMG-81:set 24 nauhaa. niinpä... |
oiva tumpeloinen 26.01.2008 21:34:31 | |
---|
mullakin on just mattapinta (omakuva) siisti se on, mut siinä näkyy kaikki pienimmätkin naarmut=(. mutta nähän on työkaluja, ja niissä kuuluu olla osumaa ja kolhuja. tossa on rahoille vastinetta: mahonki body vaahterakaula eeben otelauta EMG-81:set 24 nauhaa. http://muusikoiden.net/dyn/users/33222.jpg Näyttää enemmänkin ruskealta kuin mustalta. |
marge14 26.01.2008 21:38:41 | |
---|
|
Räbbänä 26.01.2008 21:41:22 (muokattu 26.01.2008 21:41:29) | |
---|
ONko tyhmyydellä rajaa? :D On, mutta täällä muusikoiden.netissä sitä on vaikea pystyä hahmottamaan. M.A.C.H.O. # 31
"Nyt kävi näin."
UUh aah Känädä!!!1 |
ranttis 26.01.2008 21:42:46 (muokattu 26.01.2008 21:44:07) | |
---|
pitäsköhän mun hankkii silmälasit? 8) niinpä... |
teenager from mars 26.01.2008 21:57:05 | |
---|
muuten, mietiskelin tässä, et onko teidän mielestä toi tribaaliotelauta liian "hevi" mulle, joka soittelee kaiken tyylistä musiikkia, Green Daystä Metallicaan? :) älkää tuomitko! ja sitten kans et mä jätän ton ibanezini itelle kakkoskitaraksi, et sitä vois sitte viritellä ja sit se mahdollistais tohon uuteen sen floikan. mut sit noissa F-mallin kitaroissa on toi lisenssifloikka, eli se ei kuuleman mukaan pidä sitä virettä kovin kauaa (tässä kommentissa ei varmaan ollu mitään järkeä). we are one-thirty-eight! |
esprit de corps 26.01.2008 21:58:41 | |
---|
muuten, mietiskelin tässä, et onko teidän mielestä toi tribaaliotelauta liian "hevi" mulle, joka soittelee kaiken tyylistä musiikkia, Green Daystä Metallicaan? :) älkää tuomitko! Otelauta? Katopa nyt sitä kitaraa uudestaan ja mieti, miten siitä lähtee Green Dayt... ; ) Vähän niinku muumi. |
teenager from mars 26.01.2008 22:03:41 | |
---|
Otelauta? Katopa nyt sitä kitaraa uudestaan ja mieti, miten siitä lähtee Green Dayt... ; ) unohin mainita et jätän ne kevyemmät jutut sille vanhalle ibanezille. :D we are one-thirty-eight! |
teenager from mars 27.01.2008 10:32:30 | |
---|
niin mitä musiikkityyliä te odottaisitte tommosen kitaran omistajalta? ihan näin uteliaisuudesta kyselen. we are one-thirty-eight! |
Iron Horse 27.01.2008 10:49:26 | |
---|
Sillä ei ole mitään väliä, että kuinka hirveitä ritsoja nuo voi muiden mielestä olla, jos ne istuu sun käteen. Että kauppoihin testaamaan vaan. One String to Rule them all, One String to find them, One String to bring them all and in the Darkness bind them, In the Land of Mordor where the shadows lie.
Let 'er rip! |
hullu_ukko 27.01.2008 10:54:05 | |
---|
niin mitä musiikkityyliä te odottaisitte tommosen kitaran omistajalta? ihan näin uteliaisuudesta kyselen. Jonkinsorttista hewy medalia. Se tosin EI johdu tribaaleista otelaudassa, vaan siitä, että kovin moni LTD:n kitaroita omistava todellakin soittaa jonkunlaista raskaampaa musiikkia. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
teenager from mars 27.01.2008 11:06:38 | |
---|
Jonkinsorttista hewy medalia. Se tosin EI johdu tribaaleista otelaudassa, vaan siitä, että kovin moni LTD:n kitaroita omistava todellakin soittaa jonkunlaista raskaampaa musiikkia. juu tottakai LTD:eillä hevit pärähtää. :) kyllä sitäkin kuunnellaan. enenevissä määrin. ja pitää käydä tesmailemassa, heti kun soitinkauppaan tulee niitä lisää. we are one-thirty-eight! |
teenager from mars 27.01.2008 11:07:58 | |
---|
Sillä ei ole mitään väliä, että kuinka hirveitä ritsoja nuo voi muiden mielestä olla, jos ne istuu sun käteen. Että kauppoihin testaamaan vaan. joo, mut pitäähän sen toki kavereillekki päästä hieman elvisteleen. :D ihan vähän. ja mä tykkään noista LTD:n kauloista, ko useimmissa niissä on ne jumbonauhat, ja ne on aikas nopeita soittaa. we are one-thirty-eight! |
Left Handed Man 27.01.2008 11:17:26 | |
---|
Voitteko auttaa löytämään vasuri explorereita ihan sama mikä merkki.. (paitsi benton) For those about to Rock! |
musaniko 27.01.2008 11:40:46 | |
---|
Voitteko auttaa löytämään vasuri explorereita ihan sama mikä merkki.. (paitsi benton) KVG.. Sen verran haluaisin omaa mielipidettä tuoda tässä esiin teenagerille et ei se kitaran muoto määrää musiikkityyliä mitä soittaa vaan sen määrä se joka sillä kitaralla soittaa.. Itselläni on tuon kitaran paskin versio joka oli mulla ihan ekana kitarana eli F-50. Kyllä sillä on soitettu jos jonki näkököistä ja kuulosta musiikkia.. :D |
joo, mut pitäähän sen toki kavereillekki päästä hieman elvisteleen. :D ihan vähän. ja mä tykkään noista LTD:n kauloista, ko useimmissa niissä on ne jumbonauhat, ja ne on aikas nopeita soittaa. Jumbo- tai X-Jumbot pitää kyllä meikäläiselläkin olla. Ja mieluiten sen näköinen kitara että sillä voi mennä soittamaan bluesit tai thrashit, eli joku aika perusmalli. Tietty tuommoisella BC Rich Warlockillakin bluesit lähtee, ja tiedän humppakeikkaa tehdyn Jackson RR:llä, mutta onhan se kornia. Tuommoiset Les Paul ja Strato-johdannaiset on aina jees, sekä tietysti jossain määrin flygarit ja Explorer. |
teenager from mars 27.01.2008 14:18:40 | |
---|
KVG.. Sen verran haluaisin omaa mielipidettä tuoda tässä esiin teenagerille et ei se kitaran muoto määrää musiikkityyliä mitä soittaa vaan sen määrä se joka sillä kitaralla soittaa.. Itselläni on tuon kitaran paskin versio joka oli mulla ihan ekana kitarana eli F-50. Kyllä sillä on soitettu jos jonki näkököistä ja kuulosta musiikkia.. :D puhut kyl asiaa. :) juu, kyllä se on ihan sama millasella soittaa. kuha soittaa. kyllä mä tollasen ostaisin, iballa sitte niitä bluusseja. ja eiks noi eeämgeet oo aika hyviä just tollaseen raskaaseen musaan? jos niistä sais jotain tietoja. we are one-thirty-eight! |
teenager from mars 27.01.2008 14:19:19 | |
---|
Jumbo- tai X-Jumbot pitää kyllä meikäläiselläkin olla. Ja mieluiten sen näköinen kitara että sillä voi mennä soittamaan bluesit tai thrashit, eli joku aika perusmalli. mitä eroa on Jumbolla ja X-Jumbolla? we are one-thirty-eight! |
hullu_ukko 27.01.2008 14:28:48 | |
---|
mitä eroa on Jumbolla ja X-Jumbolla? X-jumbo on isompi kuin jumbo. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |